Cuntenutu
- ciò chì hè distemper
- Cumu si pò sparghje u distemper?
- Chì sò i sintomi di u distemper
- Trattamentu di u distemper in i misgi
- Prevenzione di Distemper
- A cura di un gattu cù u distemper
U numeru di misgi cù u distemper hè diminuitu assai postu chì ci sò vaccini specifichi per prevene sta malatia, in più di cuntà nantu à a furtuna chì i misgi ùn anu micca bisognu di spassighjate cum'è cani. Tuttavia, duvete sapè chì questa hè una malattia assai contagiosa chì mette in periculu a vita di u vostru misgiu, allora continuate à leghje stu articulu PeritoAnimal per amparà di più cattivu in i misgi.
ciò chì hè distemper
Hè ancu cunnisciutu cum'è panleucopenia felina è hè una malatia virali assai contagiosa prisente in i misgi. Ancu se u nome hè identicu à u virus canna di u distemper ùn hà nunda à chì vede, sò virus completamente diversi.
Si trova in l'ambiente è tutti i misgi ci sò stati esposti à un certu puntu di a so vita. A vaccinazione hè ciò chì determina se si sviluppa o micca. Stu tipu di virus attacca è uccide e cellule chì si dividenu assai prestu (per esempiu, quelle in l'intestinu o midollo osseu) senza influenzà l'essere umanu in ogni casu.
Cumu si pò sparghje u distemper?
U distemper hè eliminatu per urina, feci o secrezioni nasali, per questa ragione i misgi chì entranu in cuntattu cù u sangue o qualchì tipu di secrezione serà in periculu di esse infettatu. In i rifugi per i misgi stu fenomenu cresce postu chì ancu e pulci ponu purtà u cattivu.
Ancu se u misgiu pulisce u virus distemper in circa 24-48 ore, ferma prisente in l'ambiente per periodi di un annu, cusì lascia chì u nostru ghjattu cammini intornu à u giardinu pò esse una gattiva idea. I misgi incinti infettati ponu dà nascita à zitelli cù prublemi serii cù u cerebellu.
Pò persiste ancu in gabbie, contenitori alimentari, scarpi è vestiti. Sì avete parechji misgi duvete isolalli tutti è andà immediatamente à u veterinariu.
Chì sò i sintomi di u distemper
Ci hè parechji sintomi chì ponu indicà chì u nostru misgiu hà u cattivu, ancu se a verità hè chì pudemu cunfonde cù infezioni o intossicazioni da u so attaccu direttu annantu à l'intestini.
Arricurdatevi chì più tardi u detectarete, menu seranu u vostru misgiu.
Attenti à i seguenti sintomi:
- apatia o tristezza
- Scaricamentu nasale
- Diarrea maiò o sanguinosa
- vomitu
- Disidratazione
- Frebba
- Mancanza d'appitittu
Unu o più di sti sintomi sò soli serii, allora duvete purtà u vostru animale à u veterinariu u più prestu pussibule. In u stadiu più avanzatu di u virus, u nostru ghjattu averà cunvulsioni è ancu attacca à sè stessu, muzzicendu a coda o diverse parte di u corpu. Questi dui sintomi si manifestanu in a parte più critica di a malattia.
Trattamentu di u distemper in i misgi
Hè spessu u più cumunu in misgi menu di 5 mesi, quelli chì ùn sò ancu stati vaccinati è chì ponu esse in cuntattu cù l'adulti.
Ùn ci hè micca un trattamentu propiu postu chì nisun medicamentu elimina u virus, a medicazione hè focalizata nantu à a riduzione di i sintomi da cui soffre è per aiutavvi à espellere lentamente u virus di distemper. Dopu à 5 ghjorni, e vostre possibilità di sopravvivenza aumentanu considerevolmente.
In generale, u paziente hè ricusatu in ospedale perchè ci hè un risicu elevatu di morte. Hè abituale di idratà u ghjattu cù u siero è l'antibiotici sò dati per infezioni. L'affettu è l'amore custante di i so pruprietari aumentanu e possibilità di u nostru misgiu di sopravvivere, a stimolazione aiuta sempre.
Prevenzione di Distemper
A prevenzione hè a chjave per impedisce à u nostru misgiu di soffre da u virus di u distemper. I misgi zitelli ricevenu da u latte maternu una spezia d'immunità chì durerà un massimu di 12 settimane. ci sò i vaccini chì offrenu prutezzione contr'à stu virus, dunque, se u nostru misgiu hè aggiornatu cù e so vaccinazioni è e so cure veterinarie, ùn duviamu micca preoccupassi chì soffre di stu prublema.
Ancu se u nostru misgiu stà solu in un appartamentu o in una casa isolatu da altri misgi è da l'ambiente esternu, hè impurtante ricurdà chì pò sempre esse infettatu da i detriti di virus chì si allughjanu in scarpi o indumenti.
A cura di un gattu cù u distemper
Una volta chì u veterinariu ci permette di piglià u nostru misgiu infettatu da u distemperu caninu in casa, duvemu seguità i cunsiglii è l'indicazioni ch'ellu ci dà, duvemu furnisce li un ambiente cumpletamente disinfettatu è senza pesche.
- vi furnisce acqua pulita in abbundanza, u furzendu à beie cù una siringa smussata se necessariu.
- ancu hè necessariu nutrisce currettamente. Hè preferibile offre li cibu premium chì hè di solitu più nutritivu è attraente per elli. U vostru veterinariu pò cunsiglià vitamine è supplementi.
- L'affettu è l'igiene sò fundamentali è devenu esse fattu ogni ghjornu, cusì u ghjattu espelle gradualmente a malatia.
Hè assai impurtante di isolà tutti l'altri misgi in casa.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.