Cuntenutu
- Ciò chì duvete sapè nantu à u soffiu di u vostru cane
- Cosa da fà se u mo cane hà cattivu fiatu?
- Rimedi casalinghi per cattivu soffiu di cane
- 1. Prezzemulu
- 2. Carotta
- 3. Dolci casalinghi fatti in casa
- Alimentazione è idratazione sò di primura
Un cane chì riceve l'amore hè dunque un cane amante chì esprime u so affettu in vari modi, cum'è saltà, esse felice quandu si ghjunghje in casa, leccà ti o fidà ti di manera piacevule.
Ma in questi tempi qualcosa pò vene trà l'affettu di u to cane è voi, un odore orale forte è piuttostu spiacevule. S'ellu hè u vostru casu, hè impurtante di fà qualcosa u più prestu pussibule, perchè oltre à esse qualcosa chì vi pò fastidiu, hè un segnu chì a salute orale è dentale di u vostru cane ùn hè micca adatta, ciò chì hè grave postu chì una cavità orale trascurata pò influenzà negativamente a salute di tuttu u corpu.
In questu articulu di PeritoAnimal vi aiuteremu à risolve stu prublema, mostrendu vi cunsiglii fatti in casa per migliurà u soffiu di u cane.
Ciò chì duvete sapè nantu à u soffiu di u vostru cane
A cavità orale di u cane pò agisce cum'è una via d'entrata per i patogeni s'ellu ùn hè micca curata bè. Sapete chì pulisce i denti di un cane hè assai impurtante?
A mancanza di igiene orale è dentale pò finisce per causà un eccessu di placca è questu serà a causa principale di u cattivu rispiru, cù i cani più chjuchi chì sò i più propensi à accumulà tartru in i so denti.
Hè impurtante di trattà è prevene u tartru in i cani, altrimente a infezzione batterica, fungica o virale in a cavità orale. E cause di u cattivu fiatu vanu al di là di l'accumulo di placche è ponu necessità di trattamentu veterinariu urgente.
Coprofagia (ingestione di feci), infjammazione di i passaghji nasali o diabete mellitus pò ancu causà cattivu respiru o alitosi in u cane.
Cosa da fà se u mo cane hà cattivu fiatu?
Se rilevate chì a bocca di u vostru cucciolu puzza male, hè di primura valutà u statu di questu, à scartate cusì ogni tippu d'infezzione avete bisognu di trattamentu antibioticu, allora avete bisognu di vede u vostru veterinariu.
Sarebbe assai periculosu di trattà u cattivu fiatu cum'è una semplice accumulazione di placca batterica se in realtà ci hè un tipu d'infezzione, ancu se u pruprietariu pò esaminà visivamente a bocca di l'animali per truvà lesioni o secrezioni, a valutazione deve esse fatta da un veterinariu prufessiunale.
Una volta chì a presenza di una infezzione o altra cundizione hè scartata, pudete aduprà parechje trucchi fatti in casa chì permettenu di migliurà naturale u soffiu di u nostru cane, allora vi faremu vede ciò ch'elli sò.
Rimedi casalinghi per cattivu soffiu di cane
1. Prezzemulu
Ùn pudete micca offre u vostru prezzemolo cucciolo in continuu o in dosi elevate, perchè pò esse tossicu per ellu, però dà sporadicamente è in quantità moderate hè un rimediu eccellente per l'alitu malu.
Pudete aduprà in dui modi:
- Tagliate un picculu gambu di prezzemolo in picculi pezzi è aghjunghjelu una volta à ghjornu à l'alimentu di u cane.
- Fate bollire parechji steli di prezzemolo in acqua per creà una infuzione, lasciate rinfriscà è mette in una buttiglia spray per spruzzà l'infuzione direttamente in bocca di l'animali.
2. Carotta
Se pudete uttene u vostru cucciolu per divertisce si roseghjendu una carota, puderete vede cumu u cattivu respiru sparisce gradualmente, in più di questu alimentu furnisce nutrienti assai impurtanti, cume i caroteni, forti antiossidanti chì pruteggenu u vostru corpu da i danni da i radicali liberi.
U fattu simplice di masticà una carota stimula a liberazione di saliva è permette a rimozione di i residui alimentarii da a cavità orale.
3. Dolci casalinghi fatti in casa
Sò sicuru chì u vostru cucciolu hè entusiasta di e trattà, in più sò assai pusitivi cum'è ricumpensa è rinfurzanu u bon comportamentu, essendu un strumentu assai utile per amparà.
Si pò fà trattà fatti in casa per migliurà u soffiu di u vostru cane è per quessa averete bisognu di l'ingredienti seguenti:
- Acqua
- Fiocchi d'avena
- foglie di menta
A preparazione hè assai semplice, duvete mischjà i fiocchi d'avena è l'acqua in un contenitore finu à avè una bona consistenza, allora duvete lavà è tagliare e foglie di menta in pezzi per aghjunghje à u mischju.
Infine, formate piccule palline, tenite in frigorifero è dà à u vostru cucciolu parechje volte à u ghjornu per cumbatte in modu efficace è simpliciamente u cattivu fiatu.
Alimentazione è idratazione sò di primura
Se u vostru cucciolu soffre di solitu di cattivu fiatu è s'ellu ùn hè stata rilevata nisuna cundizione chì u provoca, hè impurtante di fà tuttu u pussibule per riduce l'accumulazione di placca.
Per questu, megliu cibu seccu chè cibu bagnatu, postu chì l'alimentu seccu hà un effettu più abrasivu.
Hè ancu essenziale cambià l'acqua potabile spessu è assicurà chì u vostru cane abbia sempre acqua fresca è potabile dispunibule, cume i residui alimentarii sò puliti è rimossi per a bocca.
Lavate a funtana è l'alimentatore di u to cane spessu.