U mastru di cane hè bonu o male?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 19 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 6 Maghju 2024
Anonim
U mastru di cane hè bonu o male? - Animali
U mastru di cane hè bonu o male? - Animali

Cuntenutu

Forse averete dighjà intesu parlà di u mastruz, chjamatu ancu erbaccia Santa Maria, chì hà u nome scientificu Chenopodium ambrosioides. l'erba, assai adupratu in a medicina populare brasiliana, hè faciule da ricunnosce: cù picculi fiori gialli, cresce in ogni locu cù umidità in terra è forma arbusti finu à un metru di altezza chì si sparghjenu in terra.

Frà l'omu, u mastruz hà una reputazione al di là di u pusitivu: si dice chì furnisce una seria di benefici per a salute è hè adupratu per scopi diversi, ancu contr'à l'effetti di a leishmaniasi. Hè tuttu pruvatu? Un'altra dumanda assai cumuna riguarda l'effetti di l'erba annantu à l'animali, chì hè cusì benefica per l'omu. À a fine, un mastinu di cane hè bonu o male? Hè ciò chì PeritoAnimal hà investigatu è vi dice quì in questu articulu.


mastru di cane cù vermu

L'usu di ricette casalinghe cù u mastruz hè una pratica cumuna in Brasile chì esiste dapoi un bellu pezzu. Tuttavia, ci sò pochi studii chì ne provinu l'effetti. benefica. Aduprà u mastinu di cane cù u vermu hè unu di l'usi più pupulari, ma si sà pocu nantu à a so efficacità.

In u testu rimedii casani per i vermi di cane truverete ottu opzioni digià cunnisciute è largamente aduprate.

Si crede, ancu in a credenza pupulare, chì a testa mastula hè abbastanza efficace per rinfurzà u sistema immunitariu; per luttà contr'à e malatie respiratorie cum'è bronchite è tuberculosi; è per u sollievu di l'infiammazione, in particulare i prublemi cumuni cum'è l'artrosi.

Parechje persone, empiricamente, adupranu ancu l'erba mettendu e so foglie in ferite per accelerà a guarigione. Da questu, un studiu realizatu da l'Università Statale di Rio Grande do Norte (UERN) hà decisu di verificà l'effetti di u mastruz contr'à a leishmaniasi. U risultatu truvatu, è publicatu in 2018 da l'università, era chì iè, u masthead aiuta à luttà contr'à l'infiammazione aiutendu à a guarigione è hà dunque un effettu contr'à a malattia[1].


Inoltre, l'erba hè ricercata per migliurà a cattiva digestione, riduce a pressione sanguigna, luttà contr'à l'infezioni batteriche è ancu prevene l'osteoporosi. In altre parolle, hè una pianta benedetta, ùn hè micca?

Tuttavia, ùn hè micca perchè hè cusì bonu per l'omu chì necessariamente aiuterà i cuccioli. Per quessa, hè bonu di scopre di e piante velenose per i cani in questu altru articulu quì da PeritoAnimal.

U mastru di cane hè bonu o male?

Sicondu a Società Americana per a Prevenzione di Cruelità à l'Animali (ASPCA), u mastru (cunnisciutu in inglese cum'è epazote o wormseed) hè cunsideratu tossicu principalmente per i cani, i misgi è i cavalli, chì pò causà vomitu è ​​diarrea[2].


U libru Medicina erboristica veterinaria (Medicina Veterinaria à base di Erbe, traduzzione gratuita), editatu da Susan G. Wynn è Barbara J. Fougère, classifica dinò l'oliu di masthead cum'è unu di i più tossichi per l'animali[3].

In un video publicatu annantu à u so canali YouTube, u veterinariu Edgard Gomes rinforza chì u grande prublema cù u mastruz hè l'ingestione da parte di l'animali, chì pò esse estremamente periculosa per via di a tossicità di l'ascaridol, prisente in l'erba. D'altra parte, l'usu utopicu di a pianta, in un collu, per esempiu, pò esse efficace in l'animali[4].

Un altru studiu, sta volta realizatu da un studiente è publicatu in 2018 da l'Università Federale di Piauí, hà cercatu di scopre e piante medicinali più aduprate cù l'animali in un territoriu specificu di u statu è hà dimustratu chì l'usu di u mastruz hè diffusu in u regione. Hè adupratu principalmente per luttà contr'à dislocazioni, fratture, infezioni cutanee, verminosi è per stimulà l'appetitu di l'animali[5].

Tuttavia, u studiu mette in evidenza chì ci hè poca evidenza scientifica circa l'efficacia di a pianta.

U fondu hè chì, malgradu a credenza pupulare è l'usu populari, duvete esse attenti cù u mastru di cane, cum'è l'avvertenu e entità sopra menzionate è u specialistu, ancu per via di a mancanza di un numeru considerableu di studii conclusivi nantu à u sughjettu. Dunque, vi suggerimu ancu di leghje questi suggerimenti per impedisce à u cane di manghjà e piante.

Piante medicinali per i cani

Mentre ci hè sempre assai dubbi nantu à l'usu di un mastu di cane, ci sò parechji altri piante terapeutiche chì ponu, iè, esse aduprate per luttà contr'à qualchi tippu di prublema in i cani è sò cunsigliati da esperti. Ma vale nutà chì ste "piante amiche" ùn sò micca sempre piante innocu.

E piante medicinali sò caratterizate da avè una droga vegetale, chì hè a parte o parti aduprate terapeuticamente, chì anu ovviamente unu o parechji principi attivi chì modificheranu a fisiologia di l'organisimu.

I ingredienti attivi chì cuntenenu e piante medicinali seguitanu u listessu prucessu chì i farmaci: da una parte, l'organismu di l'animali libera u principiu attivu, attraversendu e fasi di assorbimentu, distribuzione, metabolizazione è, infine, escrezione. D'altra parte, stu principiu attivu hà un certu meccanisimu d'azione è un effettu farmaculogicu.

E piante medicinali per i cani, se aduprate currettamente, ponu aiutà assai. Ma hè bonu di fà casu perchè ponu esse contraindicati in parechje situazioni. è interagisce cù diverse droghe. Quì in PeritoAnimal citaremu qualchì bona opzione:

Aloe vera (Aloe vera)

Aloe vera o suchju di aloe vera applicatu esternamente diminuisce l'infiammazione di a pelle, hà proprietà anestetiche è, in più, favurisce a rigenerazione di e cellule di a pelle. Pò esse ancu applicatu internamente per migliurà a salute generale di u cane, alleviate e malatie gastrointestinali è migliurà a risposta di u sistema immune.

Valerian (valerian officinalis)

A valeriana per i cani hè una scelta eccellente per calmà u nervu, allevia l'insomnia è diminuisce u dulore è l'infiammazione, ùn essendu micca una pruprietà assai cunnisciuta, agisce ancu cum'è un rilassante musculu eccellente.

frangula (Crataegus Oxyacantha)

L'arancellu biancu agisce cum'è un eccellente tonicu cardiacu, essendu assai utile per prevene l'insufficienza cardiaca congestiva in cani anziani. In generale ùn hè micca adupratu nantu à i cani ghjovani, à menu chì soffrenu di malatie di vermi di u core, induve l'aranciu pò aiutà u cane à sopravvive à a malattia.

Cardo (silybum marianum)

U cardu marinu cuntene un forte principiu attivu chjamatu silimarina, chì agisce cum'è prutettore è rigeneratore di e cellule di u fegatu. Hè utile per migliurà a salute di i cuccioli in ogni cuntestu è sopratuttu necessariu in casi di polifarmacia, perchè aiuterà u fegatu à metabolizà e droghe senza fà male.

Arnica (Arnica Montana)

Questu hè un eccellente pianta per trattà traume, postu chì allevia u dolore, riduce l'infiammazione è impedisce a furmazione di contusioni. Hè cunsigliatu di aduprà topicamente o cù l'applicazione di un rimediu omeopaticu.

Camomilla (Matricaria Chamomilla)

I cani ponu ancu prufittà di sta famosa pianta medicinale, chì hè assai utile cum'è sedativu lieve è hè particolarmente adatta per i cani. prublemi stomacu, cum'è digestioni pisanti o vomitu.

Harpagóphyte (Harpagophytum procumbens)

L'arpagòfitu hè unu di i migliori antiinfiammatori naturali per i cani, hè utile in ogni cundizione chì provoca inflammazioni, essendu indicatu in particulare per i prublemi musculari è articulari.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.