Cuntenutu
- Ricunnosce i segni di malatia in una tartaruga
- infezioni respiratorii
- Diarrea è stinzia
- prublemi oculari
- Piramidisimu
- Ingiuri è carapace nantu à e zampe
L'essere umanu hè sempre statu ligatu à u regnu animale, dunque ùn ci duverebbe micca stupisce chì precisamente avà, induve a maiò parte di a pupulazione vive in e zone urbane, u mondu di l'animali domestichi diventa assai diversificatu.
Questu hè assai pusitivu è ancu se l'animali domestici per eccellenza sò cani è misgi, ùn si adattanu micca sempre à e caratteristiche individuali di tutte e persone, dunque, sempre più persone scelenu animali domestici menu cunvinziunali, cum'è furetti, porchi vietnamiti, serpi o tartarughe.
Se state pensendu à ospità una tartaruga o sì state dighjà spartendu a vostra casa cù unu di elli, questu articulu PeritoAnimal hè per voi, cum'è noi vi mostremu u malatie più cumune in e tartarughe.
Ricunnosce i segni di malatia in una tartaruga
Cum'è cun noi è cù parechji animali, quandu l'organisimu di una tartaruga ùn hè micca sanu, si manifesta à traversu vari segni, chì duvemu esse cuscenti di. I segni principali sò:
- Gonfiore di l'ochji;
- Tossi o starnutiti;
- Cambiamenti d'appetite;
- Cambiamenti di cumpurtamentu;
- Diarrea.
infezioni respiratorii
Cambiamenti improvvisi di temperatura, chì ponu esse causati da un cattivu adattamentu di a temperatura di l'acqua o da i currenti d'aria, sò a causa principale chì face chì a tartaruga finisca per cuntrae una infezzione respiratoria, perchè cum'è cun noi, sò suscettibili à i raffreddori.
I sintomi chì osservemu in questu casu sò i seguenti:
- A respirazione in bocca aperta;
- Mucosità è secrezioni nasali;
- Pèrdita di l'appetite;
- Debbulezza è letargia.
Hè una priorità di fà attenzione à a cura di e tartarughe d'acqua cum'è, aumentà a temperatura di l'acqua per rinfurzà u sistema immunitariu, se in pochi ghjorni ùn vedete micca migliurà, duvete andà subitu à u veterinariu per impedisce chì u fretu finisca da scatenà pneumonia.
Diarrea è stinzia
I dui disordini di transitu intestinali sò causatu da una cattiva dieta. In casu di diarrea, questu accade di solitu per un casu di manghjà in eccessu, un eccessu di frutta è verdura o l'ingestione di alimenti in pessime condizioni. Se a cundizione hè stinzia, a dieta pò esse carente di fibre, ancu se stu disordine pò cumparisce ancu se l'acquariu hè troppu chjucu.
Per trattà a stipsi o stinzia, in più di fà e currezzione currispundente di l'alimentu, pudete offre a vostra tartaruga a bagnu d'acqua calda chì copre a parte inferiore di u vostru carapace.
Per trattà è prevene a diarrea hè impurtante di mantene l'acqua di l'acquariu pulita è esse attenti à l'igiene di a tartaruga. Inoltre, duvemu riduce a quantità d'acqua in a dieta finu à osservà chì u transitu intestinale hè tornatu à a normalità.
prublemi oculari
E tartarughe sò assai suscettibili à e malatie di l'ochji è li pudemu vede assai facilmente se li guardemu. ochji chjusi è gonfi in a tartaruga, in più di a mancanza d'appitittu.
A causa hè di solitu un deficit di vitamina A o acqua brutta. Cum'è un primu trattamentu duvemu procedere cun a pulizia di l'ochji cù soluzione salina, 2 volte à ghjornu.
Se ùn vedite micca un miglioramentu, duvete andà à u veterinariu per decide se un trattamentu antibioticu è / o un supplementu nutrizionale basatu nantu à a vitamina A hè necessariu.
Scuprite ciò chì sò e sferenze trà tartarughe d'acqua è terrestri in questu articulu PeritoAnimal.
Piramidisimu
U piramidisimu tocca e tartarughe è a terra è hè un disordine chì si percepisce assai facilmente attraversu u carapace, postu chì u carapace s'ingrassisce è cresce, in i casi più severi, pò diventà un prublema assai severu per e tartarughe.
Sta malatia hè direttamente ligata à una dieta scarsa, ancu se a mancanza di umidità è di esposizione à u sole è ancu e malatie endocrine ponu ancu causà piramidisimu.
Ancu se u piramidisimu ùn hà trattamentu, a prima valutazione serà assai impurtante per riduce sta malattia è migliurà a qualità di vita di a tartaruga.
Ingiuri è carapace nantu à e zampe
Infine, menzionemu queste ferite, chì ùn sò micca una patologia, sò cumuni in e tartarughe è devenu esse trattate in modu opportunu, altrimenti, ponu cumparisce gravi complicazioni. E tartarughe si ponu ferisce l'una à l'altra da cascate, grattassi o mordeci se coesistenu cù altri rettili erbivori.
Se a tartaruga hà un picculu graffiu, serà abbastanza per pulisce a regione colpita cun acqua è sapone dolce, per più tardi disinfettate cù una soluzione di iodu sciolta in acqua. D’altronde, se a ferita hè prufonda, hè di primura d’andà à u veterinariu u più prestu pussibule.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.