Cuntenutu
- 1. Insettu bastone malasianu
- 2. Scarabeo di tartaruga
- 3. Panda ant
- 3. Curculione giraffa
- 4. Cavalletta rosa
- 5. Atlas moth
- 6. Locusta di membru brasilianu
- 7. Mantis spinosa
- 8. Cricket di talpa europea
- 9. Formica arburica
- 10. Mantis Praying Ghost
Tù 10 insetti i più strani di u mondu chì presenteremu quì sottu sò trà e spezie più rare è più impressiunanti chì esistenu. Certi sò capaci di camuffà si finu à chì si mischjanu cù ramoscelli è foglie. Altri anu culori straordinarii brillanti o strutture assai diverse sopra a so testa.
Insistimu chì l'usu di u termine insettu stranu quì hè quellu di un insettu raru è diversu da ciò chì simu abituati. Vulete scuntrà issi curiosi animali di a natura? In questu articulu PeritoAnimal vi sorprendenu da questi criaturi stupenti, trivia è abitudini. Bona lettura!
1. Insettu bastone malasianu
Ci sò parechje spezie d'insetti bastone, ma u Malese, chì hà u nome scientificu Heteropteryx dilatata, hè unu di i più grandi. Sò dighjà stati trovi spezie più di 50 cm. Si pò truvà in boschi è fureste, induve hè mimetizatu cù e foglie grazia à u so corpu verde cù macchie marrone; ed hè per quessa ch'ellu hè nantu à a nostra lista di bugs strani.
A so speranza di vita pò varià da unu à dui anni è si nutrisce di sfarenti tippi di foglie è hà l'ale, quantunque ùn si pò micca vulà. In questu altru articulu pudete scuntrà alcuni di l'insetti giganti.
2. Scarabeo di tartaruga
U scarabeu di a tartaruga (Charidotella egregia) hè un scarabeu chì l'ale anu un bellu culore d'oru metallicu. A cosa strana di questu insettu hè chì u corpu hè capace di piglià un culore rossu intensu in situazioni di stress, cume trasporta fluidi à l'ale. A spezia si nutrisce di foglie, fiori è radiche. Scuprite sta fantastica foto di questu insettu stranu:
3. Panda ant
A furmica panda (Euspinolia militaris) hà un aspettu veramente maravigghiusu: peli nantu à a testa cù u corpu biancu è macchie nere. Ciò chì hè più, ella in realtà micca una furmica ma una vespa assai particulari chì hà ancu un stinger velenoso.
A spezia si trova in Cile. Durante u stadiu di sviluppu, e so larve si nutriscenu di e larve di altre vespe, mentre chì l'adulti cunsumanu u nettaru di i fiori. Per tuttu què, a furmica panda hè unu di i più spettaculari insetti rari è velenosi chì esistenu.
3. Curculione giraffa
Probabilmente avete vistu una giraffa prima, allora vi imaginerete chì stu curculiu hà un collu assai longu. U corpu di st'insettu hè neru luccichente, eccettu l'ellitri o l'ale, chì sò rossi.
U collu di u curculinu giraffa (giraffa trachelophorus) face parte di u dimorfisimu sessuale di a spezia, postu chì hè più longu in i masci. A so funzione hè ben cunnisciuta: questu insettu stranu usa u collu per creà i so nidi, postu chì permette di pieghje i fogli per custruìli.
4. Cavalletta rosa
I cavalletti sò insetti cumuni in l'orti urbani, ma a cavalletta rosa (Euconocephalus thunbergii) hè un insettu al di là di stranu ancu per esse unu di l'insetti i più rari di a pianeta. U so culore hè pruduttu da l'eritimu, un genu recessivu.
U so corpu hè cum’è quellu di l’altre locuste, eccettu chì hè di culore rosa chjaru. Ancu s'ellu pare dalli rigalu à i predatori, stu culore permette di piattassi in fiori. Hè una spezia d'insettu assai rara chì hè stata ducumentata solu in certe zone di l'Inghilterra è di u Portugallu, è ci sò qualchì raportu in i Stati Uniti. Per questa ragione, oltre à esse parte di sta lista di insetti strani, face parte ancu di a lista di l'animali i più esotici di u mondu.
5. Atlas moth
A unicità di l'atlas moth (atlas atlas) hè chì ella hè u più grande di u mondu. A so apertura alare righjunghji i 30 centimetri, e femine essendu più grande di i masci. Hè una spezia chì stà in Cina, in Indonesia è in Malesia.
St'animale stranu è raru hè allevatu per fà a seta di culore marrone, simile à u culore prisente in e so ale. In cuntrastu, i bordi di e so ale sò gialle.
6. Locusta di membru brasilianu
Per parechji, questu hè ancu cunnisciutu cum'è a locusta brasiliana (bocydium globulare) hè l'insettu u più stranu in u mondu. In più di esse assai raru, pocu si sà di questu. A cosa più surpresa di st'insettu stranu sò i strutture assai curiose chì pendenu nantu à a testa.
Ùn misura chè 7 millimetri è e palle sopra a so testa ùn sò micca ochji. Hè pussibule chì a so funzione sia di scantà i predatori cunfundenduli cù i funghi, postu chì i masci è e femine ne anu.
7. Mantis spinosa
A Mante Spinosa (Pseudocreobotra wahlbergii) non solu hè unu di i 10 bugs i più strani in u mondu, hè ancu unu di i più belli. Si trova in u Cuntinente africanu è exhibe un aspettu biancu cù strisce aranciu è giallu, chì li rendenu assai fiori.
Inoltre, e so ali piegate presentanu u cuncepimentu di un ochju, meccanisimu perfettu per scacciate o cunfundite i predatori. Senza dubbitu, un insettu stranu è bellu bellu à tempu.
È parlendu di bellezza, ùn mancate micca questu articulu cù i più belli insetti in u mondu.
8. Cricket di talpa europea
U cricket talpa europeu, chì hà u so nome scientificu gryllotalpa gryllotalpa, hè attualmente distribuitu in gran parte di u mondu. Dunque, hè unu di l'insetti strani chì si ponu truvà facilmente in parechje case. Malgradu l'appartenenza à a classe Insecta, hà u capacità di scavà è di nestà in a terra cum'è e talpe, chì hè pussibule grazia à e so zampe longhe. Inoltre, u vostru corpu hà pilosità. U so aspettu un pocu sfarente pò fà chì pare terrificante, ma ogni esemplariu misura à u massimu 45 millimetri.
9. Formica arburica
Un altru di a nostra lista di insetti strani hè a furmicula arburale (Cephalotes atratus). A so particularità hè in a testa grande è angulata. U corpu di sta spezia hè cumpletamente neru è ghjunghje trà 14 è 20 millimetri.
Inoltre, sta furmica hà una capacità di "paracadutista": hè capace di lampassi fora di e foglie è di cuntrullà a so caduta per sopravvive è hè per via di sta capacità chì l'avemu inclusa in a nostra classifica di i più strani insetti. in u mondu.
10. Mantis Praying Ghost
L'ultimu nantu à a nostra lista di insetti strani hè a mantide religiosa fantasma (Paradossu di Filocrania), una spezia cum'è una foglia secca chì stà in Africa. Misura à u massimu 50 millimetri è u so corpu hà parechje tonalità di marrone o di grisgiu verdi. Inoltre, i so membri parenu arrugati, un'altra caratteristica chì li permette di camuffà si trà e foglie morte.
Fighjate bè a foto di questu stranu insettu camuffatu trà e foglie:
Se vulete leghje più articuli simili à l'insetti i più strani di u mondu, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.