Animali d'Africa - Funzioni, curiosità è foto

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 5 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

Sapete chì animali sò in Africa? L'animali africani si distinguenu per e so incredibili qualità, chì questu vastu cuntinente offre e cundizioni ideali per u sviluppu di u più spezie maravigliose. U desertu di u Sahara, a furesta pluviale di u Parcu Naziunale di Salonga (Congo) o a savana di u Parcu Naziunale di Amboseli (Kenya) sò solu uni pochi di i numerosi esempi di varietà di ecosistemi chì ospitanu una grande parte di l'animali di a savana africana .

Quandu parlemu di l'Africa, significemu in realtà u 54 paesi chì facenu parte di stu cuntinente, chì hè divisu in cinque regioni: Africa Orientale, Africa Occidentale, Africa Centrale, Africa Meridionale è Africa di u Nordu.


È in questu articulu PeritoAnimal, parleremu in dettaglio nantu à u animali da l'Africa - caratteristiche, curiosità è foto, chì mostra a ricchezza di a fauna di u terzu cuntinente più grande di u mondu. Bona lettura.

L'Africa Grande 5

I Grandi Cinque d'Africa, megliu cunnisciutu in inglese cum'è "I Grandi Cinque", si riferenu à cinque spezie di animali africani: u lione, u leopardo, a bufala bruna, u rinoceronte neru è l'elefante. Oghje u terminu apparisce regolarmente in e guide turistiche di u safari, tuttavia, u termine hè natu trà l'amatori di caccia, chì i chjamavanu cusì per via di u periculu chì suppostamente raprisentavanu.

I Grandi 5 d'Africa sò:

  • Elefante
  • bufala africana
  • Leopardu
  • rinoceronte neru
  • Lion

Induve sò in Africa i Grandi 5? Li pudemu truvà in i paesi seguenti:


  • Angola
  • Botswana
  • Ettiopia
  • Kenya
  • Malawi
  • Namibia
  • RD di u Congo
  • Rwanda
  • Africa di u Sudu
  • Tanzania
  • Uganda
  • Zambia
  • Zimbabwe

Per più infurmazioni nantu à sti cinque animali africani, ùn mancate micca u nostru articulu nantu à i Grandi Cinque d'Africa. E dopu cuminciamu a lista di l'animali da l'Africa:

1. Elefante

L'elefante africanu (Loxodonta africana) hè cunsideratu u più grande mammiferu terrestre di u mondu. Pò ghjunghje sin'à 5 metri d'altezza, 7 metri di lunghezza è circa 6 000 chilò. E femine sò un pocu più chjuche, quantunque, st'animali anu un sistema suciale matriarcale è hè una femina "Alfa" chì tene a mansa unita.


In più di e so dimensioni, hè u troncu chì u distingue da altre spezie erbivore. L'elefante masciu adultu si distingue per l'arechje assai sviluppate, a torsu longu è grandi zanne di avoriu. E zanne femine sò assai più chjuche. U fustu hè adupratu da l'elefanti per caccià l'erba è e foglie è mette li in bocca. Hè ancu adupratu per beie. L'arechje tamante sò aduprate per rinfriscà u corpu di stu parchidermu attraversu u so muvimentu fanàticu.

Ancu se ne cunniscimu bè intelligenza è capacità emotive chì ne facenu un animale assai sensibile, a verità hè chì un elefante salvaticu hè un animale assai periculosu, perchè se si sente minacciatu, pò reagisce cù movimenti assai bruschi è impulsi chì ponu esse fatali per un umanu. Attualmente, l'elefante hè cunsideratu una spezia vulnerabile secondu a Lista Rossa di l'Unione Internaziunale per a Conservazione di a Natura è di e Risorse Naturali (IUCN).

2. Bufala africana

A bufala africana o ancu chjamata bufala-cafre (syncerus caffer) hè probabilmente unu di l'animali i più temuti, sia da animali sia da persone. Hè un animale gregariu chì passa a so vita sana muvendusi in cumpagnia di una mansa maiò. Hè dinò assai curagiosu, dunque ùn esiterà micca à difende i so cumpagni senza paura, è puderia pruvucà una stampetta di fronte à qualsiasi minaccia.

Per questa ragione, a bufala hè sempre stata un animale assai rispettatu da e pupulazioni native. L'abitanti è e guide di e rotte africane portanu generalmente collari chì emettenu un sonu caratteristicu, ben ricunnisciutu da i bufali, cusì, per associu, cercanu di minimizà a sensazione di risicu per sti animali. Infine, enfatizemu chì hè un spezie guasgi minacciate, secondu a lista IUCN.

3. Leopardu africanu

U leopardo africanu (panthera pardus pardus pardus) si ritrova in tutta l'Africa subsahariana, preferendu l'ambienti di savane è prati. Hè a più grande sottuspezia di leopardo, pisendu trà 24 è 53 chilò, ancu se alcuni individui più grandi sò stati registrati. Hè u più attivu à l'alba è à u tramontu postu chì hè un animale crepusculare.

Grazie à a so versatilità, chì li permette di scalà l'arburi, di corre è di natà, u leopardo africanu hè capace di caccia gnu, sciacalli, cinghiali, antilopi è ancu giraffe per criaturi. Cum'è curiosità, pudemu signalà chì quandu hè completamente neru, per via di u melanismu, u leopardo hè chjamatu "Pantera neraInfine, vuleriamu enfatizà chì, secondu a IUCN, sta spezia di leopardo hè unu di l'animali africani i più vulnerabili in u so habitat è a so populazione hè attualmente in calata.

4. Rinoceronte neru

U Rinoceronte Neru (Diceros bicorni), chì hà in realtà una culurazione chì varieghja da u marrone à u grisgiu, hè unu di i più grandi animali in Africa, arrivendu ancu dui metri d’altezza è 1 500 chilò. Abita in Angola, Kenya, Mozambicu, Namibia, Sudafrica, Tanzania è Zimbabwe, è hè statu reintroduttu cù successu in paesi cum'è Botswana, Eswatini, Malawi è Zambia.

St'animale assai versatile si pò adattà à e zone diserte è ancu à e zone più fureste, è pò campà trà 15 è 20 anni. Tuttavia, malgradu questu, sta spezia hè in periculu criticu, secondu a IUCN, in Camerun è Ciad, è hè suspettatu di esse estinta ancu in Etiopia.

5. Lione

U lione (panthera leo) hè l'animale cù u quale aghjustemu a lista di i cinque grandi in Africa. Stu super predatore hè u solu cù dimorfisimu sessuale, chì ci permette di differenzà i masci, cù a so criniera densa, da e femine, chì ne mancanu. Hè cunsideratu u più grande felinu in Africa è u sicondu più grande di u mondu, ghjustu daretu à u tigru. I masci ponu ghjunghje à 260 kg di pesu, mentre chì e femine pesanu massimu 180 kg. L'altezza à u garrese hè trà 100 è 125 cm.

E femine sò incaricate di a caccia, per questu, coordinanu è caccianu a preda scelta, arrivendu finu à 59 km / h in accelerazione rapida. Sti animali africani ponu nutrì di zebre, gnu, cinghiali o qualsiasi altru animale. Un ditagliu chì poca ghjente cunnosce hè chì u lione è l'iene sò rivali chì si battenu per caccia, è ancu se generalmente si pensa chì l'iena hè una animale scavenger, a verità hè chì hè u lione chì spessu agisce cum'è un animale opportunistu chì ruba l'alimentu à l'iene.

U lione hè cunsideratu in un statu vulnerabile secondu l'UICN, postu chì a so populazione diminuisce ogni annu, è ci sò attualmente un totale di 23.000 à 39.000 esemplari adulti.

animali africani

In più di i cinque grandi animali africani, ci sò assai altri animali d'Africa chì vale a pena di cunnosce, sia per e so incredibili caratteristiche fisiche sia per u so cumpurtamentu salvaticu. Dopu, ne cunnosceremu alcuni di più:

6. Gnu

Avemu trovu duie spezie in Africa: u gnu à coda nera (Connochaetes Taurine) è u gnu à coda bianca (Connochaetes gnou). Parlemu di animali maiò, postu chì u gnu à coda nera pò pisà trà 150 è 200 kg, mentre chì u gnu à coda bianca hà un pesu mediu di 150 kg. Sò animali gregari, chì significa chì campanu in bande di un grande numeru di individui, chì ponu ghjunghje à millaie.

Sò ancu erbivori, nutrendusi di erba endemica, fogliame è piante succulente, è i so predatori principali sò lioni, leopardi, iene è cani salvatichi africani. Sò particularmente agili, righjunghjendu 80 km / h, in più di esse specialmente aggressivu, una caratteristica di comportamentu essenziale per a so sopravvivenza.

7. Phacocerus

Warthog, cunnisciutu ancu cum'è cinghiale africanu, ancu se micca in realtà un cinghiale, hè u nome chì si riferisce à l'animali di u genaru Phacochoerus, chì include duie spezie africane, u Phacochoerus africanus hè u Phacochoerus aethiopicus. Abitanu savane è zone semi-deserte, induve si nutriscenu di tutti i tipi di frutti è verdure, ancu se a so dieta include ancu ova, acelli è carrion. Dunque, sò animali onnivori.

Sti animali africani ancu sò socievuli, postu chì spartenu spazii per u riposu, l'alimentazione o u bagnu cù altre spezie. D’altronde, si parla di un genaru d’animali intelligenti, chì prufittanu di i nidi di altri animali, cume a furmicula-porcu (Orycteropus afer) per rifugià si da i predatori mentre dormenu. Cum'è i gnu, i cinghiali sò cunsiderate cum'è una spezia di menu primura da l'IUCN postu chì ùn sò micca in periculu di estinzione.

8. Ghepardu

U ghepardo o ghepardo (Acinonyx jubatus), si distingue per esse l'animali terrestri più veloci di a corsa, grazia à a so incredibile velocità di 115 km / h raggiunta per distanze tra 400 è 500 metri. Cusì, face parte di a nostra lista di i 10 animali più veloci in u mondu. U ghepardu hè magru, cù un mantellu giallu oru, cupertu di macchie nere di forma ovale.

Hè assai leggeru perchè à u cuntrariu di l'altri grandi misgi cumuni cù u so habitat, pesa trà 40 è 65 chilò, chì hè per quessa chì sceglie piccule prede cum'è impalas, gazelle, lepri è giovani ungulati. Dopu à a sterpa, u ghepardu principia a so cacciata, chì dura solu 30 secondi. Sicondu l'IUCN, questu animale si trova in una situazione vulnerabile è hè in periculu di estinzione, postu chì a so populazione diminuisce ogni ghjornu, ci sò attualmente menu di 7.000 individui adulti.

9. Mangosta

A mangosta a strisce (Mungo Mungo) vive in diversi paesi di u cuntinente africanu. Stu picculu animale carnivuru ùn supera micca un kilogramu in pesu, tuttavia, hè sanu. animali assai viulenti, cù parechje aggressioni trà sfarenti gruppi chì causanu morti è feriti trà di elli. Tuttavia, si sospetta chì mantenenu una relazione simbiotica cù i babbuini hamadrya (papio hamadryas).

Vivenu in cumunità di trà 10 è 40 individui, chì cumunicanu constantemente trà di elli, grugnendu per stà cunnessi. Dormenu inseme è anu gerarchie basate annantu à l'età, cù e femine chì gestiscenu u cuntrollu di u gruppu. Si nutriscenu di insetti, rettili è acelli. Sicondu l'IUCN, hè una spezia chì ùn hè micca in periculu di estinzione.

10. Termite

A termite di a savana africana (Macrotermes natalensis) passa spessu inosservatu, ma ghjoca un rollu chjave in l'equilibriu è a biodiversità di a savana africana. Questi animali sò particularmente avanzati, postu chì cultivanu funghi Termitomyces per cunsumazione è anu un sistema di casta strutturatu, cù un rè è una regina in cima di a ierarchia. Si stima chì i so nidi, induve campanu milioni d'insetti, aiutanu à fà cresce i nutrienti in u terrenu è prumove a canalizazione di l'acqua, dunque ùn hè micca surprisante chì sò sempre circundati da piante è altri animali.

Animali di savana africana

A savana africana hè una zona di transizione trà a furesta è i deserti, induve truvemu un sustratu riccu in ferru, cù un culore rossu intensu, è poca vegetazione. Di solitu hà una temperatura media trà 20 ° C è 30 ° C, in più, per circa 6 mesi ci hè una sicchia intensa, mentre i 6 mesi restanti piove. Chì sò l'animali di a savana africana? Continuate à leghje per scopre.

11. Rinoceronte biancu

U rinoceronte biancu (keratotherium simum) vive in Sudafrica, Botswana, Kenya è Zambia, frà altri. Hà duie sottuspezie, u rinoceronte biancu meridionale è u rinoceronte biancu settentrionale, estinta in natura da u 2018. Ancu cusì, ci sò sempre duie femine in cattività. Hè particularmente grande, postu chì un masciu adultu pò supera i 180 cm di altezza è u pesu di 2.500 kg.

Hè un animale erbivuru chì stà in a savana è in campagna. In una corsa, pò ghjunghje sin'à 50 km / h. Hè ancu un animale gregariu, chì stà in cumunità di 10 à 20 individui, chì ghjunghjenu à a maturità sessuale tardi, versu 7 anni. Sicondu l'IUCN, hè cunsiderata una spezia guasi minacciata, postu chì ci hè un interessu internaziunale per e spezie per a caccia è a caccia. fabricazione d'artigianatu è di ghjuvelli.

12. Zèbra

Frà l'animali di l'Africa ci sò trè spezie di zebra: a zebra cumuna (quagga equus), a zebra di greva (equus grevyi) è a zebra muntagnola (zebra equus). Sicondu IUCN, sti animali africani sò elencati rispettivamente cum'è Minima Preoccupazione, Periculosa è Vulnerabile. Questi animali, appartenenti à a famiglia equina, ùn sò mai stati addomesticati è sò prisenti solu in u cuntinente africanu.

E Zebre sò animali erbivori, chì si nutriscenu di erba, foglie è germogli, ma ancu di corteccia o di rami d'arburi. Con l'eccezione di e zebre di Grevi, l'altri spezii sò assai socievuli, creendu gruppi chjamati "harems", induve un maschiu, parechje femine è i so puleddi campanu inseme.

13. Gazella

Chjamemu gazella e più di 40 spezie d'animali di u genaru Gazella, a maiò parte extinte oghje. St’animali campanu principalmente in a savana africana, ma ancu in certe zone di u Sudeste Asiaticu. Sò animali assai snelli, cù gambe lunghe è visi allungati. E gazelle sò ancu assai agili, righjunghjendu 97 km / h. Dormenu per brevi periodi di tempu, mai più di un'ora, sempre accumpagnati da l'altri membri di u so gruppu, chì ponu ghjunghje à millaie d'individui.

14. Struttu

u struzzu (Struthio camelus) hè u più grande acellu in u mondu, chì ghjunghje una altezza di più di 250 cm è pesa 150 kg. Hè perfettamente adattatu à e zone aride è semi-aride, hè per quessa chì si pò truvà in Africa è in Arabia. Hè cunsideratu un animale africanu onnivore, postu chì si nutrisce di piante, di artropodi è di carrioni.

Presenta dimorfisimu sessuale, cù masci neri è femine marroni o grisgi. Cum'è curiosità, insistemu chì i vostri ova sò incredibilmente grandi, pisendu trà 1 è 2 chilò. Sicondu l'IUCN, si trova in una situazione di menu primura quandu si parla di risicu di estinzione.

15. Giraffa

A giraffa (Giraffa camelopardalis) abita a savana africana, ma ancu i prati è e fureste aperte. Hè cunsideratu l'animali terrestru u più altu di u mondu, righjunghji 580 cm è pesa trà 700 è 1.600 kg. Stu gigantescu ruminante si nutrisce di arbusti, erbe è frutti, in fatti si stima chì un esemplariu adultu cunsuma intornu 34 kg di fogliame per ghjornu.

Questi animali africani sò animali gregari, chì campanu in gruppi di più di 30 individui, crescenu relazioni suciali assai forti è durevuli. Di solitu anu una sola discindenza, ancu se alcune giraffe anu avutu gemelli, ghjunghjendu à a maturità sessuale intornu à 3 o 4 anni. Sicondu l'IUCN, a giraffa hè una spezia vulnerabile in relazione à u risicu di estinzione, postu chì a so populazione hè attualmente in calata.

Animali di a furesta africana

A furesta pluviale africana hè un vastu territoriu chì si stende in l'Africa Centrale è Meridionale. Hè una zona umida, grazia à e precipitazioni abbundanti, cù una temperatura più fredda di quella di a savana, cù una temperatura chì varieghja trà 10 ° C è 27 ° C, circa. In questu truvamu una larga varietà di animali, cum'è quelli mostrati sottu:

16. Ippopotamu

L'ippopotamo cumunu (ippopotamo anfibiu) hè u terzu animale terrestre più grande di u mondu. Pò pisà trà 1.300 è 1.500 chilò è pò ghjunghje à velocità finu à 30 km / h. Vive in fiumi, mangrovie è laghi, induve si rinfresca durante l'ore più calde di a ghjurnata. L'ippopotamu cumunu si pò truvà da l'Egittu à u Mozambicu, ancu s'ellu ci sò altre quattru spezie chì inseme populanu una gran numaru di paesi africani.

Sò animali particulari aggressivi, in relazione à altri animali è altri di a listessa spezia. Propiu per questa ragione, parechje persone si dumandanu perchè l'ippopotami attaccanu. Sò vulnerabili in termini di risicu di estinzione, secondu l'UICN, principalmente per via di a vendita internaziunale di i so zanghi d'avoriu è di u cunsumu di a vostra carne da a pupulazione lucale.

17. Coccodile

Ci sò trè spezie di coccodrilli chì abitanu e zone fureste di l'Africa: u coccodrillo d'Africa Occidentale (crocodylus talus), u coccodile snelled-snouted (Mecistops cataphractus) è u crocodile di u Nilu (Crocodylus niloticus). Parlemu di grandi rettili chì abitanu vari tipi di fiumi, laghi è paludi. Pò supera i 6 metri di lunghezza è 1500 chilò.

Sicondu e spezie, sti animali d'Africa ponu campà ancu in acqua salata. A dieta di i coccodrilli si basa annantu à u cunsumu di vertebrati è invertebrati, ancu se pò varià secondu e spezie. Anu a pelle dura, squamosa, è a so l'aspettativa di vita pò supera i 80 anni. Hè impurtante di cunnosce e sferenze trà coccodrilli è alligatori per ùn cunfonde li. Alcune spezie, cume u coccodrillu snellu, sò criticamente in periculu.

18. Gorilla

Ci sò duie spezie di gorilla, cù e so sottuspezie rispittive, chì abitanu e fureste africane: u gorilla di a pianura occidentale (gorilla gorilla gorilla) è u gorilla orientale (melanzana di gorilla). A dieta di i gorilla hè principalmente erbivora è si basa annantu à u cunsumu di fogliame. Anu una struttura suciale ben definita, in a quale si distingue u maschile d'argentu, e so femine è i so discendenti. U so predatore principale hè u leopardo.

Si crede chì st'animali africani adupranu strumenti per nutrisce è fà i so propri nidi per dorme. A forza di i gorilla hè unu di i sughjetti chì genera a più curiosità trà e persone. Malgradu tuttu què, entrambe e spezie sò in periculu criticu, secondu a IUCN.

19. Pappagallo grisgiu

U pappagallo grisgiu (Psittacus erithacus) si trova in varie parti di l'Africa è hè cunsiderata cum'è una spezia particularmente antica. Misura circa 30 cm di lunghezza è pesa trà 350 è 400 grammi. A so speranza di vita hè prodigiosa in quantu pò supera i 60 anni. Sò animali assai sucievuli, chì si distinguenu per a so intelligenza è a so sensibilità, chì li permette di avè a capacità di parlà. Sicondu l'IUCN, purtroppu hè un animale in periculu.

20. Pitone africanu

Chjudemu sta parte di l'animali africani di a furesta cù u pitone africanu (Python sebae), cunsideratu unu di i più grandi serpi in u mondu. Si ritrova in diverse zone di l'Africa subsahariana è hè cunsideratu ancu prisente in Florida, in i Stati Uniti, per via di u cummerciu illegale di animali. Questa spezia di constrictor hè unu di l'animali africani chì ponu superà Longu 5 metri è 100 liri di pesu.

altri animali africani

Cum'è l'avete vistu finora, u cuntinente africanu accoglie un gran numeru d'animali è alcune di e più belle di u pianeta. Sottu presenteremu alcuni di i animali esotici d'Africa:

21. Iena

Cunnisciuti popularmente per un sonu di risa, l'animali di a famiglia Hyaenidea sò mammiferi chì manghjanu carne chì l'aspettu hè un pocu simile à i cani, ma ancu felini. Hè un animale scavenger (manghja a carrion) chì campa soprattuttu in Africa è in Europa, è hè ancu un eternu rivale di i misgi più grandi, cum'è u lione è u leopardo.

22. Eurasian saver

Si tratta di un picculu acellu paragunatu à l'altri animali africani di sta lista. U Upupa epops avè abitudini migratori, dunque ùn si trova solu in Africa. Misurendu menu di 50 centimetri, si distingue per una piuma in capu, adurnata cù i culori di u restu di u so piumaghju, chì varieghja da u vechju rusulinu à u marrone, cù zone di neru è biancu.

23. Serpente reale

Ci hè parechje spezie di serpenti in Africa, ma a più famosa di elle hè u re serpu (Ophiophaqus hannah). Hè un rettile estremamente periculosu chì righjunghji i 6 piedi è hè capace di alzà u so corpu per parè ancu più intimidante per e prede è e minacce potenziali. U vostru u velenu hè letale, cumu attacca direttamente u sistema nervosu, causendu paralisi.

24. Lémur à queue annulaire

U lémur à queue annulaire (Lemur catta) hè una spezia di picculu primatu uriginale di l'isula di Madagascar, chì si trova attualmente in in periculu. Non solu l'aspettu esternu di u lemur hè particulari, ma ancu i soni ch'ella face è a fosforescenza di e so pupille sò caratteristiche di a so morfologia. Sò erbivori è i so pulgaretti sò opposti, chì li permettenu di piglià oggetti.

25. Rana Goliat

a rana goliata (Goliath Conraua) hè u più grande anuran di u mondu, chì pesa sin'à 3 chilò. A so capacità riproduttiva hè ancu sorprendente, cù un individuale unicu capace di pone finu à 10 000 ova. Tuttavia, a distruzzione di l'ecosistemi ch'ella abita, in Guinea è Camerun, hà messu questu animale africanu in periculu di estinzione.

26. Locust desertu

U desertu locust (schistocerca greca) Deve esse stata a spezia chì hà invaditu l'Egittu cum'è una di e sette piaghe chì cunniscimu da a Bibbia. Hè sempre cunsideratu un periculu putenziale sia in Africa sia in Asia per via di a so capacità di ripruduzzione, postu chì i schjoppi di locusta sò capaci di "attaccà" è sterminà campi interi di colture.

Animali africani in periculu di estinzione

Cum'è l'avete digià vistu, ci sò parechji animali in Africa in periculu di estinzione. Sottu, urganizemu alcuni di quelli chì sfurtunatamente ponu sparisce in u futuru sì misure prutettive efficaci ùn sò micca pigliati:

  • Rinoceronte neru (Diceros bicorni).
  • Avvoltoio a coda bianca (zingari africani)
  • Coccodrillo snelled-snouted (Mecistops cataphractus)
  • Rinoceronte biancu (keratotherium simum)
  • Culu salvaticu africanu (Equus africanu)
  • Pinguinu africanu (Spheniscus demersus)
  • Gattu salvaticu (Lycaon pictus)
  • Bat africana (kerivola africana)
  • rana heleophryne hewitti
  • Roditore Dendromus kahuziensis
  • Gufo Congo (Phodilus prigoginei)
  • Delfinu à gobba di l'Atlanticu (Sousa teuszii)
  • rana Petropedetes perreti
  • Tartaruga Cycloderma frenatum
  • Rana canna da zucchero (Hyperolius pickersgilli)
  • Toad-São-Tomé (Hyperolius thomensis)
  • Rospu Kenya (Hyperolius rubrovermiculatus)
  • Zampa Purple Africana (Holohalaelurus punctatus)
  • A talpa d'oru di Juliana (Neamblysomus Julianae)
  • Afrixalus clarkei
  • rat giganti (Ipogenuomi Antimene)
  • Tartaruga geometrica (Psammobates geometricus)
  • Rinoceronte Biancu di u Nordu (Ceratotherium simum cottoni)
  • Zebra di Grevi (equus grevyi)
  • Gorilla occidentale (gorilla gorilla)
  • Gorilla orientale (melanzana di gorilla)
  • Pappagallo grigio (Psittacus erithacus)

più animali da l'Africa

Ci sò assai altri animali d'Africa, tuttavia, per ùn stenderli più in là, li elencaremu per voi in modo da pudè scopre di più da soli. Verificate a relazione di questi animali cù i so nomi scientifichi:

  • sciacallo (adustus cani)
  • Rovina (Ammotragus levia)
  • Scimpanzè (Pan)
  • Flamingo (Phoenicopterus)
  • Impala (Aepyceros melampus)
  • Gru (Gruidae)
  • Pélican (Pelecanus)
  • Porcupine africano crestato (Hystrix cristata)
  • Cammellu (Camelus)
  • Cervu (cervus elaphus)
  • Rata crestata africana (Lophiomys imhausi)
  • Orangutan (Pong)
  • Marabù (Leptoptiles crumenifer)
  • Lepre (lepu)
  • Mandrill (Mandrillus sphinx)
  • Suricate (suricata suricata)
  • Tartaruga spronata africana (Centrochelys sulcata)
  • Pecuri (ovis aries)
  • Otocion (Otocyon megalotis)
  • Gerbil (Gerbillinae)
  • Lucertola di u Nilu (Varanus niloticus)

Per amparà ancu di più nantu à l'animali africani, assicuratevi di guardà a seguente video nantu à 10 animali da l'Africa chì hè nantu à u canali YouTube di PeritoAnimal:

Se vulete leghje più articuli simili à Animali d'Africa - Funzioni, curiosità è foto, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.