Cura è Alimentazione di un Cane Malnutritu

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 13 Maghju 2024
Anonim
Nutrizione Enterale - sondino naso gastrico
Video: Nutrizione Enterale - sondino naso gastrico

Cuntenutu

A malnutrizione pò esse definita cum'è un deficit generalizatu di nutrienti è e so cause ponu esse parechje, cum'è una infestazione da parassiti intestinali o un sindrome di malabsorzione di nutrienti, tuttavia, a maiò parte di i casi di malnutrizione si verificanu in cani abbandunati.

Accoglie un cane abbandunatu in casa hè una di l'azzioni più gratificanti chì pudemu fà è si sà da l'esperienza di parechji pruprietari chì questi animali mostranu dopu una gratitudine infinita.

Tuttavia, duvete sapè chì un cane malnutritu presenta una situazione assai seria chì richiede a vostra piena attenzione, hè per quessa chì in questu articulu di PeritoAnimal parlemu di u cura è alimentazione di un cane malnutritu.


Sintomi di un cane malnutritu

A caratteristica più caratteristica di un cane malnutritu hè a so magrezza estrema. Pudemu osservà a quantità zero di massa grassa è musculare, è dunque, e strutture ossiose ponu esse facilmente osservate.

Tuttavia, ci sò ancu altri sintomi chì un cane malnutritu pò avè:

  • Vumite è diarrea
  • pelliccia opaca
  • Pelli sfocate è zone di corpu senza peli
  • letargia è debbulezza

andate à u veterinariu

A cura veterinaria hè una priorità quandu trattemu un cane malnutritu, postu chì certi casi sò cusì gravi chì duverebbe esse ricursu reidratazione è ancu u nutrimentu parenterale, ie, per via endovenosa.


U veterinariu determinerà ancu l'esistenza di altre malatie chì puderebbenu esse state causate da a malnutrizione è stabilirà se esiste un deficit nutrizionale specificu chì predomina sopra l'altri, chì duverebbe esse presu in considerazione per u trattamentu dieteticu successivu.

Alimentà u cane malnutritu

L'alimentazione eccessiva di un cane sottnutritu hè un sbagliu seriu chì u sistema digestivu ùn hè micca preparatu per l'alimentazione eccessiva è questu pò dà una larga gamma di sintomi gastrointestinali.

A Società Americana per a Prevenzione di a Crudeltà annantu à l'Animali raccomanda aduprà un alimentu di cucciulu di alta qualità, indipendentemente da se trattemu un cane adultu, postu chì stu tipu di alimentu hè più riccu in calorie è nutrienti è hè assolutamente necessariu in u trattamentu di un cane malnutritu. Durante i primi ghjorni di trattamentu hè cunsigliatu di mischjà l'alimentu seccu cù l'alimentu umitu, cusì aumentendu u cuntenutu d'acqua ma ancu u cuntenutu grassu.


E razioni alimentarie devenu esse moderate ma frequenti, è ideale, u cane hà 4 pasti di cibu ogni ghjornu. Serà ancu una priorità chì avete sempre à a vostra dispusizione acqua pulita è fresca.

Altre cura per un cane malnutritu

A causa di a bassa percentuale di grassu corporeu di un cane malnutritu, averà grandi difficultà per mantene a temperatura di u so corpu, dunque, averà bisognu di assai aiutu. Questu implica chì duvete avè un spaziu caldu è cunfortu cum'è un lettu cù parechje coperte à a vostra disposizione.

Hè impurtante chì u cane malnutritu possa facilmente assorbe tutti i nutrienti ch'ellu riceve. Per migliurà a funzione di u trattu digestivu una di e migliori opzioni hè di inizià un trattamentu probioticu per i cani.

Fate visite periodiche à u veterinariu

Non solu hè impurtante chì u cane abbia inizialmente una valutazione veterinaria, serà ancu essenziale chì finu à chì u cane recuperi un pesu ottimale di u corpu pò andà periodicamente à u veterinariu.

U scopu di queste visite periodiche hè a supervisione di u trattamentu nutrizionale è a so adattazione in i casi induve a risposta di l'animali ùn hè micca a più adatta per a so recuperazione dopu avè ricevutu a cura necessaria è l'alimentazione.