Corns nantu à e zampe di cuniglii - Trattamentu è prevenzione

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 22 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Nuvembre 2024
Anonim
Corns nantu à e zampe di cuniglii - Trattamentu è prevenzione - Animali
Corns nantu à e zampe di cuniglii - Trattamentu è prevenzione - Animali

Cuntenutu

Sì avete un cunigliulu in casa o sè vo site pensendu à aduttallu, st'articulu di PeritoAnimal serà di interessu per voi. Cum'è pruprietari rispunsevuli di sti peli à orecchie lunghe, duverete uttene u più infurmazione pussibule nantu à i so bisogni, prublemi, malatie, frà altre cose. Dopu, parlemu di unu di i malatie più cumune in cunigliuli, in particulare quelli chì passanu assai tempu in e so gabbie è in cundizioni inadatte.

Se avete mai vistu chì e zampe di u vostru cunigliulu si staccanu è anu qualchì piaga, fate attenzione à ciò chì puderebbe accade, ciò chì pudete fà per trattallu, è cumu si pò prevene. Avemu da spiegà tuttu nantu à u corns nantu à e zampe di cuniglia, trattamentu è prevenzione di questi.


Chì sò i corn nantu à e zampe di i cunigliuli?

I calli à i pedi di i cunigliuli sò ulcere chì accadenu nantu à a sola di e so quattru zampe, ma principalmente nantu à e zampe di daretu. Hè un infezzione batterica chjamata pododermatite chì si faci in corns chì si aprenu è sanguinanu. I campioni chì soffrenu u più di st'infezzione sò l'adulti di e razze pesanti è di a razza rex, postu ch'elli anu nurmalmente assai pochi capelli nantu à a pianta di i so pedi. Sta malatia hè guasi impussibile di piantà in casi avanzati.

I cuniglii chì soffrenu di sta infizzione soffrenu assai d'ulceri, chì sò ferite aperte chì sanguinanu è chì ùn si chjudenu mai da soli. Inoltre, perdenu pesu à pocu à pocu, ma di manera constante è si indebuliscenu tantu chì perdenu ancu a fertilità per via di a disordine fisiulogicu postu chì u corpu ùn pò copre tuttu u sforzu di mantene tutte e funzioni vitali. I batteri chì a cagiuneghjanu sò assai cuntagiosi trà i cunigliuli, allora se ne avemu più di unu serà di primura separalli è mantene una igiene sicura.


Chì causa i granu nantu à e zampe di i cunigli?

A causa di sta malatia hè principalmente a cura inadegwata di sti animali.A causa di u traumu causatu da un terrenu in gabbia inadegwatu, a sola di i pedi di cuniglia finisce per causà ferite chì sò contaminate da batteri cum'è Staphylococcus aureus, dendu nascita à pododermatite. Occasionalmente pò ghjunghje à l'ossu è causà osteomielite è setticemia, chì hè abbastanza dolorosa per i cunigli chì ne soffrenu è dunque si indebuliscenu di più è smettenu di muvimenti. Avvene in animali chì passanu troppu tempu in a so gabbia.

Cumu prevene sta malatia

Dopu, spiegheremu una seria di cose da tene in contu per per prevene a malatia di i calli nantu à e zampe in i nostri cunigliuli:


  • Per prevene i calli nantu à e zampe di i cunigli è tuttu ciò chì implica, duvemu assicurassi, soprattuttu, chì l'animali abbia u spaziu adattatu per a so misura è in quale pudete spustà cun calma.
  • Bisognu evità ogni terrenu chì face male à i vostri pedi di u cunigliulu cum'è e barrette di metallu è di cimentu.
  • L'igiene di a casa è di l'animali hè di primura per mantene una bona salute per u nostru cunigliulu. Deve impedisce l'accumulazione di umidità è di sporcizia nantu à u pianu di a gabbia. Hè dunque cunsigliatu di disinfettà a gabbia duie volte à u mese cù una soluzione iodata o qualchì pruduttu simile.
  • Avemu da pruvà chì u nostru amicu ùn esse micca sovrappesu o obesi, postu chì questu aumenta assai u risicu di piglià sta malatia.
  • In generale, in ogni gabbia di cunigliulu, hè cunsigliatu avè un poghju per i pedi, ma soprattuttu in e gabbie chì abitanu e razze pesanti è rex, chì sò più propensi à soffre di sta malattia. Stu poghju per i piedi deve esse di un materiale chì ùn pò micca esse rottu o chì si pò manghjà cum'è u policarbonatu.
  • L'ideale hè chì, in più, anu un base o lettu di paglia muviti trè volte à a simana postu chì hè un materiale assai più dolce è più flessibile chì si adatta perfettamente à i bisogni di i cunigliuli.
  • Ogni volta chì cacciate u vostru cunigliulu fora di a gabbia per corre, ghjucà cun ellu o dà un bagnu, duvete cuntrollà e zone di u corpu induve prublemi è malatie sò facili da sviluppà, allora assicuratevi di vede e piante di e zampe per rimarcà ogni ferita à tempu, rilevà a malattia di u callu nantu à e zampe è pudè guarì è salvà u nostru cumpagnu à tempu.
  • Avemu da lascià surtite da a gabbia è esercitate e vostre zampe ghjucà, saltendu è esplorendu l'ambiente per una media di duie ore à ghjornu. Cusì, pudemu evità a pododermatite.
  • Duvemu rispettà l'appuntamenti periodichi à u veterinariu è seguità u calendariu di vaccinazione di u nostru cunigliulu.

Cume trattà i calli nantu à e zampe in un cunigliulu?

Per trattà sta malatia in modu efficace è salvà u nostru cumpagnu, duvete rilevà u prublema in i so primi stadii è micca quandu hè troppu avanzatu. Inoltre, duvemu seguità questi Passi per Trattà i Calli nantu à e Zampe:

  1. A prima cosa da fà serà siparate u cunigliulu affettivu da u restu chì avemu, postu chì si puderianu infettà facilmente cun batteri.
  2. Disinfettate a gabbia è u so ambiente.
  3. Duvemu spustà u nostru cunigliulu in una gabbia o in una zona cun un terrenu più dolce per e vostre zampe, chì duvemu pulisce spessu.
  4. Hè assai impurtante per assicurà chì ne abbiate sempre unu. accessu faciule è cunveniente à l'acqua è l'alimentu, perchè cusì faciliteremu a vostra recuperazione.
  5. A cosa più sicura hè chì à u principiu u veterinariu ne amministrerà alcuni antibioticu in iniezioni o orale per fà un trattamentu di scossa contr'à a malatia.
  6. Inoltre, di sicuru chì ci prescriverete antiinflamatori per disinflamà e zampe di l'animali è allevia u so dulore è, à u so tornu, migliurà a so cundizione generale.
  7. Duvemu pulisce e ferite cù antisettichi prescrittu ancu da u veterinariu.
  8. Avemu da trattà e ferite cun unguenti antibiotici è curativi chì sò prescritti da u nostru veterinariu.
  9. Duvemu tene à tempu l'animali è u so ambiente u più puliti pussibule.
  10. Di fronte à u minimu segnu di peghju, bisogna vultà à u veterinariu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.