Cane chì teme i fochi d'artificiu, chì fà?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 13 Maghju 2024
Anonim
Cane chì teme i fochi d'artificiu, chì fà? - Animali
Cane chì teme i fochi d'artificiu, chì fà? - Animali

Cuntenutu

Cacciate a paura di i fochi di cani ùn serà micca sempre pussibule, soprattuttu se avete reazioni imprevedibili o profondamente radicate in u vostru comportamentu. Tuttavia, travaglià cun ellu sensibilizazione gradualmente hè pussibule è ci sò ancu qualchi cunsiglii chì ponu aiutà à fà u cucciolu più calmu è più calmu.

Quessi sò trucchi assai utili è semplici da fà, adatti per i tempi di fuochi d'artificiu, in modo chì u nostru cane sente confortu è sicurezza mentre redirige u so comportamentu à qualcosa di più adattu.

Continua à leghje è scopre cosa fà se u cane hà paura di i fochi.

Perchè u cane hà paura di i fochi d'artificiu?

Hè cumpletamente nurmale chì un cane sia spaventatu da forti rumori. In i casi i più gravi, st’animali anu l’impulsione di fughje, di piattassi, abbaghjà, sbavà, trimà è ancu rompe oggetti. Ma perchè facenu questu?


Trà e cause più cumuni truvemu u gattiva sperienze, un aspettu di a propria persunalità di u cane (hè assai timidu, suspettu è impauritu) o d'altra parte a socializazione debbule in relazione cù a mancanza di abitudine di fronte à i rumori forti è a pirotecnica.

Tuttavia, a paura di i fochi si pò sviluppà ancu senza gattiva esperienze, ancu sì u cane dapoi un cucciolu hè statu bè socializatu cù sti tippi di rumori è situazioni. Alcune malatie o a perdita di alcuni di i vostri sensi (sordità, cecità ...) ponu incuragisce l'apparizione di paure è di fobie.

L'impurtanza di a nostra reazzione

Ancu se ùn a credu micca, a reazione à u cumpurtamentu di u cane hè fundamentale per l'acquistu di fobie. Scappà à piena velocità cun ellu, accarizzallu, dedicallu parolle di tranquillità, ecc., Sò atti chì rinfurzanu u cumpurtamentu chì u cane hà avendu senza noi nutà. circhendu à rassicurà, rinfurzemu solu una attitudine di paura è d'evità chì ùn benefica mancu à pena à u nostru megliu amicu.


Hè megliu pruvà mantene una attitudine nurmale (In quantu pussibule) pruvendu à ignurà cumpurtamenti spaventosi chì u cane pò avè, fendu cusì cù una attitudine calma è calma. Ùn duvemu micca toccallu, accarezzallu o ricumpensallu in ogni casu.

Eliminà a paura di l'incendii per mezu di a cuscenza

Se avemu tempu prima chì i partiti ghjunghjenu, pudemu pruvà à realizà un prucessu di cuscenza graduale chì ci aiuterà à abituà u cucciolu à a presenza di fochi, rumori è luci in generale.

Stu prucessu hè adattatu per parechji tipi di fobie è paure, ma duvemu esse assai attenti è passà per ellu passu à passu cun grande cura. Ùn seguitate mai stu prucessu se u vostru cane reagisce aggressivamente o imprevedibilmente à l'incendi.. Scuprite cume sensibilizà u vostru cucciolu passu à passu:

1. Sceglite un booster per u vostru cucciolo

Postu chì andemu à travaglià nantu à a sensibilizazione aduprendu un rinforzu pusitivu, hè di primura avè una motivazione putente per u cucciolu à portata di manu. Una manata di spuntini per cani hè di solitu abbastanza, ma pò ancu esse utile per aduprà i vostri ghjoculi. Duvete sempre sceglie tenendu contu di e preferenze di u cane.


2. rilassate u cane

Prima di inizià a sessione di sensibilizazione duvemu preparà u cucciolu per ch'ellu sia calmu è rilassatu. Questu favurizarà l'accettazione di u stimulu à quale avemu intenzione di abituà vi. Per quessa, pudemu realizà un ghjocu di ricerca, chì cunsiste à sparghje pezzi di cibu, chì avemu sceltu nanzu, nantu à u pavimentu. U cucciolu passerà u tempu à annusà è à circà è questu furnisce rilassamentu è benessere. E carezze, i basgi è un attitudine assai pusitiva ùn pò mancà. Pudete ancu aiutà cun l'usu di feromoni sintetici.

3. Preparate una video cù pirotecnia

Hè impurtante chì prepariate in anticipu per chì u vulume ùn sia micca à u massimu è provoca paura è cunfusione à u cane. Sceglite un video induve pudete sente claramente i fuochi d'artificiu, ma lasciate u vulume assai bassu, à pena rimarcatu. Sti fuochi d'artificiu giappunesi ponu aiutà.

4. Cuntinuà cù u ghjocu di ricerca è video per 5 minuti

Ripartite pezzi di cibu nantu à u pavimentu in modu chì u cane continuessi à circà l'alimentu è ùn focalizessi a so attenzione nantu à u rumu di i fuochi d'artificiu. Ùn circate micca di carezzà o ricumpensà direttamente. Stu prucessu vi aiuterà à tene distrattu è cunnette i fuochi d'artificiu cù una ricumpensa fantastico. Dopu à 5 minuti, spegne u video o l'audio è cuntinuvate cum'è s'ellu ùn fussi nunda. A nostra attitudine deve esse calma è calma.

Probabilmente in questa prima sessione u vostru cucciolu pò avè un pocu di paura è suspettu è ùn uttene micca un statu 100% rilassatu. Ùn importa micca, hè megliu avanzà un pocu ch'è micca avanzà, affissà si per un mumentu era distrattu da u rumore è continuava à circà da manghjà.

5. Praticate ogni ghjornu

A chjave per a sensibilizazione hè di cuntinuà u prucessu per u tempu necessariu: una settimana, una quindecina, un mese ... Ùn importa micca chì ora hè, ma chì u cucciolu si senti comodu, sicuru è ricumpensatu. volte.

E sessioni duveranu durà alcune 5 minuti per sovraccaricà o soprastimularà u cucciolu. Hè assai impurtante chì tenemu à mente chì si tratta di un prucessu graduale chì pò piglià tempu è sforzu da parte nostra.

Infine, vi raccomandemu di interrompe a sessione se in ogni mumentu osservate una attitudine aggressiva, eccessivamente alterata o inappropriata da parte di u vostru cane. U benessere di u vostru cucciolu è u vostru devenu vene prima.

Cunsiglii per u cane per ùn avè paura di l'incendii

Tuttavia, sè ùn avete micca u tempu per seguità un prucessu di sensibilizazione o ùn avete micca e cumpetenze per fà cusì, pudete seguità queste cunsiglii per u ghjornu di u focu d'artificiu:

  • Per un principiu hè cunsigliatu di ùn lascià un cane solu cù e paure, soprattuttu s'ellu hè un casu seriu, postu chì risichemu un accidente. Più chè un pezzu di mobili distruttu, u veru panicu pò fà u disastru in casa vostra è pò purtà à un accidente domesticu. Hè megliu chì l'accumpagniate oghje o u survegliate ogni volta.

  • Sceglite u locu più tranquillu in a casa per creà un "nidu" induve pudete ritirà. Pudete aduprà u vostru lettu, una manta è un coppiu di grandi cuscini per creà un rifugiu improvvisatu per voi stessu. Hè assai utile chì vi senterete cunfortu. In questu locu tranquillu ùn duveria mancà acqua è cibu, duverianu esse vicini per ùn avè micca da spustassi in casa.

  • alluntanatelu da u rumu abbassendu e persiane è preparendu una playlist cù musica rilassante.

  • Ùn rinfurzate micca u cumpurtamentu spaventosu cù trattà o accarezzate. Prestatelu attenzione solu quandu site calmu è pruvate à ghjucà cù a palla o à ghjucà à i ghjochi di u cervellu per distraelu.

Dopu à sti trucchi, si isolerà u cane da l'ambiente, favurendu un statu di calma è rilassamentu, luntanu da u stress di e feste di fine d'annu o di e feste di ghjugnu.

Casi gravi di paura di l'incendii

In queste situazioni l'ideale hè ricorre à un prufessiunale, Ch'ella sia un veterinariu, un educatore di cani, un etologu o un allenatore. Hè assai impurtante di vultà à e persone chì sò state specificamente addestrate per questu se tememu una cattiva reazione o se u benessere di u nostru cane hè severamente influenzatu mostrendu sintomi di stress è ansietà.

Generalmente cunsigliatu medicazione specifica o rimedii omeopatichi chì rilassanu u nostru cane in tali circustanze.