Hè nurmale chì u mo cane sanguini dopu avè parturitu?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 11 Dicembre 2024
Anonim
Hè nurmale chì u mo cane sanguini dopu avè parturitu? - Animali
Hè nurmale chì u mo cane sanguini dopu avè parturitu? - Animali

Cuntenutu

Durante u prucessu di gestazione, nascita è creazione, ci sò innumerevuli cambiamenti chì u corpu di a puttana face per dà nascita à i so cuccioli. Hè, dunque, una tappa chì richiede una cura particulare per assicurà u mantenimentu di a salute di a mamma è, ancu, di i zitelli. Hè per quessa chì in questu articulu PeritoAnimal discuteremu se hè nurmale chì a nostra cagna sanguineghja dopu à a nascita o micca, postu chì hè unu di i soliti dubbi di i caregivers.

Cambiamenti in u corpu di u cane durante a gravidanza

Prima di spiegà se hè normale chì un cane sanguinassi dopu à avè parturitu, duvemu sapè ciò chì accade à u so corpu durante stu periodu. L'utru di a cagna hè in forma di Y cun un cornu uterinu da ogni latu induve i cuccioli seranu allughjati. Cusì u primu cambiamentu nutevule serà un aumentu di a dimensione di l'utru, chì si espanderà à pocu à pocu à tempu chì i cuccioli crescenu. Inoltre, l'utru si cuncentrarà a più sangue per mantene i fetus nutriti è assicurate u vostru benessere. A volte u partitu naturale ùn hè micca pussibule è simu di fronte à una cesariana o à una cuncezzione indesiderata. Per questa causa, una cirurgia uterina, cum'è una ovarioisterektomia, pò avè un sanguinamentu cum'è una di e complicazioni da cunsiderà. Un altru cambiamentu impurtante si verifica in i seni, chì scuriscenu è ingrandanu in preparazione per l'allattamentu. Tutti questi cambiamenti sò indotti da ormoni.


Serà nurmale chì una cagna sanguineghji subitu dopu à avè parturitu?

Durante u partitu, chì si faci intornu à 63 ghjorni di gestazione, l'utru si contrae per espulsà a prole à l'esternu. Ognunu d'elli hè impannillatu in un saccu pienu di liquidu amnioticu è attaccatu à placenta pelliccia cordone umbilicale. Per esse natu, a placenta deve esse separata da l'utru. A volte u saccu si rompe prima chì u zitellu esca, ma hè cumunu chì u zitellu nasca cù u saccu intattu è serà a mamma chì a rompa cù i denti. Muterà ancu u cordone ombelicale è manghja di solitu i resti. U a separazione di e placente da l'utru produce una ferita, chì spiega perchè hè normale chì una cagna sanguineghja dopu a nascita. Allora se u vostru cane hà parturitu è ​​sanguinatu, duvete sapè chì hè una situazione normale.


Quantu tempu a cagna sanguina dopu avè parturitu?

Cumu l'avemu vistu, u sanguinamentu postpartu in a cagna hè normale. sti sanguinamenti sò chjamati lochi è ponu durà parechje settimane., ancu se rimarcemu chì diminuisce in quantità è u culore cambia, chì varieghja da u rossu di sangue frescu à più toni rosati è marroni, currispondendu à u sangue digià seccu. Inoltre, l'utru si riduce progressivamente finu à chì ghjunghje à a so dimensione prima di a gravidanza. Stu prucessu d'involuzione dura circa 4 à 6 settimaneDunque, hè nurmale chì a cagna cuntinuessi à sanguinà dopu à un mese di nascita.

In a prossima sezione, vedemu quandu queste lochia pò esse preoccupante. Ricumandemu di cambià u lettu di a cagna dopu a consegna per evità infezioni. Pudemu aduprà tovaglioli sanitari chì sò assai faciuli da rimuovere è rinuvà è chì anu una parte impermeabile chì aiuta à mantene u vostru nidu asciuttu è caldu.


U mo cane sanguina dui mesi dopu à parturisce, hè nurmale?

Cum'è digià citatu, hè normale chì una cagna sanguinassi dopu à avè parturitu, tuttavia, duvemu nutà chì questu sanguinamentu si verifica cum'è spiegatu, altrimenti pò indicà prublemi serii chì devenu esse trattati da un veterinariu. Frà questi prublemi, spiccanu i seguenti:

  • Subinvoluzione di i siti placentari: se osservemu chì e lochie si estendenu per un longu periodu, pudemu esse di fronte à sta cundizione, chì si verifica perchè l'utru ùn pò micca compie u prucessu d'involuzione. Sanguinamentu, ancu s'ellu ùn hè micca assai pesante, pò fà chì u nostru cane abbia anemia. Pò esse diagnosticatu da palpazione o ultrasuoni.
  • metrite: hè una infezzione uterina chì pò esse causata da una crescita di batteri quandu u cervice hè apertu, da a ritenzione placentaria, o da a mummificazione di un fetu. A lochia averà un bellu cattivu odore è u cane serà fora di spiritu, averà una frebba, ùn manghjerà nè ùn si prenderà cura di i cuccioli, in più, vomiti è diarrea ponu accade. Hè diagnosticatu da palpazione o ultrasuoni è richiede assistenza veterinaria immediata.

Cusì, se osservate chì a cagna sanguina sempre dui mesi dopu à avè parturitu, serà necessariu circà u veterinariu per esaminallu è vede quale di i prublemi avemu incontratu, trà quelli menzionati sopra, perchè generalmente ùn hè micca una situazione normale. Inoltre, ricumandemu di cunsultà l'articulu seguente per dà a nova mamma è i so cuccioli u megliu cura: "Cura per i Cuccioli Neonati".

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.