Dieta per i misgi obesi

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
DIETA E ALLENAMENTO PER CHI È SOVRAPPESO E OBESO? COSA FARE?
Video: DIETA E ALLENAMENTO PER CHI È SOVRAPPESO E OBESO? COSA FARE?

Cuntenutu

Offre una dieta specifica à un gattu chì soffre di obesità hè di primura per ellu di pudè dimagrisce currettamente è avè un pesu adeguatu secondu a so custituzione. Cum'è sapete, l'obesità favurisce l'apparizione di certe malatie è riduce a vostra speranza di vita media, dunque hè assai impurtante agisce u più prestu pussibule.

In questu articulu di PeritoAnimal vi mostraremu un dieta per i misgi obesi chì pudete fà in casa, è ancu qualchì cunsigliu per manghjà è altri dettagli chì aiutanu u vostru misgiu à ritruvà a so forma fisica ideale. Leghjite è scopre tuttu ciò chì avete bisognu di sapè per chì u vostru gattu smette di soffre di obesità.


Periculi di l'Obesità Felina

L'obesità in i misgi hà un impattu negativu annantu à a so salute. U diabete è ipertensione sò malatie gravi chì sò strettamente ligate à u sovrappesu. In vista di questu, duvete piglià una seria di misure per prima piantà l'aumentu di pesu in u nostru gattu, è dopu riduce u pesu cù a dieta.

A prima cosa à fà hè di lascià u contenitore di l'alimentu di u misgiu per un certu tempu. Dopu stu tempu, duvete caccià l'alimentu di u misgiu, affinchì si capisca chì l'alimentu hè dispunibule solu à quellu tempu. Hè megliu abituallu à fà 3 o 4 pasti à ghjornu.

Una bona misura per sazià u ghjattu, è à u so tempu riduce a so ingestione di manghjusca, hè di ammuglià l'alimentu una mezz'ora prima di serve lu. L'alimentazione assorbirà l'acqua, diventerà gonfia è guadagnerà pesu, rendendulu più saziante è a sua volta più idratante.


Eserciziu per un ghjattu in sovrappesu

Per motivà u nostru misgiu à esercità, duvemu aduprà l'imaginazione. Prima, duvemu acquistà o fà alcuni ghjoculi chì u nostru misgiu possa "caccia". Ma cù u tempu, è dopu avè cacciatu u topu falsu cinquemila volte, u vostru interessu hè prubabile di svanisce. Hè quandu duvete aduprà un altru ghjoculu, una canna da pesca per i misgi. Basta à attaccà qualchì ghjoculu à una funa è fà lu piglià quellu ghjoculu. Stu novu ghjoculu risveglierà subitu in u ghjattu u so stintu di caccia è pruverà à chjappà stu ghjoculu currendu è saltendu. Cinque o dece minuti à u ghjornu praticendu stu ghjocu di caccia bastaranu à u vostru misgiu per fà un eserciziu assai sanu.


Inoltre, pudete vede alcuni più esercizii per i misgi obesi chì avemu in questu articulu.

dì addiu à a noia

Una di e cause chì causanu a eccessu di alimentazione nantu à u vostru misgiu hè noia. Ghjucà cun ellu più di u solitu hè eccellente per luttà contr'à questu, ma se ùn avete micca u tempu, a megliu soluzione hè di aduttà un cucciolu per fà li cumpagnia.

À u principiu u so ghjocu pò parè fatale, è per uni pochi di ghjorni hè pussibule chì u primu misgiu sia offesu è scumbattutu da a presenza di un antru animale domesticu. Ma u cucciolu, cù a so vuluntà di ghjucà è u so incantu naturale, riescerà à esse accettatu è prestu ghjucanu assai trà di elli. Hè raru di vede i misgi obesi chì campanu inseme, cusì aduttà un altru ghjattu pò esse una suluzione eccellente.

Dieti di razione leggeri

Ci sò parechji tippi di razioni à bassa caluria per i misgi obesi. Questi alimenti per animali domestici sò efficaci, ma ùn devenu micca esse dati per troppu tempu postu chì mancanu l'elementu omega è chì l'epidermide è u pelu di u vostru ghjattu puderebbenu soffre.

Inoltre, ogni tipu di dieta deve esse survegliatu da u veterinariu secondu a cundizione, l'età è e circustanze di u misgiu (se castratu, per esempiu). Hè perchè u corpu di un gattu hè più delicatu di quellu di un umanu o caninu, è u so fegatu piglia più tempu per metabolizà e tossine. Una calata improvvisa di calorie pò purtà à lipidosi epatica.

dieta sana fatta in casa

Unu ricetta sana sana pò esse alternatu cù alimenti secchi o umidi prescritti da u veterinariu. A cumpusizione deve esse indicata da u veterinariu è deve realizà e variazioni ch'ellu prupone.

Ingredienti:

  • 500 g di zucca
  • 2 carotte
  • 100 g di piselli
  • 2 ova
  • 100 g di fegatu di manzo
  • 100 g di fegatu di pullastru
  • 200 g di vitellu o di pollame macinati

Preparazione:

  1. Fate bollire a zucca, e carote, i piselli è l'ova ben lavate inseme.
  2. Fate passà leggermente a carne di fegatu è i fegati di pollu senza sale attraversu una padella antiaderente.
  3. Tagliate a zucca, a carota è l'ove sbuchjate in picculi pezzi, mettendu tuttu in un cuntainer. Aghjunghje piselli cotti.
  4. Tagliate u fegatu di vitellu è di pullastru in picculi pezzi, aghjunghjendu à u contenitore.
  5. Aghjunghjite a carne macinata, cruda o leggermente frita in una padella antiaderente, in u contenitore è impastate bè tutti l'ingredienti. Una volta perfettamente impastatu, dividite u mischju in porzioni di una grande polpetta è avvolge ogni palla in un film alimentariu. Ammaistrà in frigorifero è dà à u ghjattu una palla duie volte à settimana dopu à u scongelamentu.

U mischju pò esse arricchitu aghjunghjendu una lattina di tonu naturale (senza oliu nè sale). In questu modu, omega 3 serà ancu presente in a dieta di u misgiu. In una misura minore, u fegatu di vitellu è di pullastru cuntene taurina, un elementu essenziale per a salute di u ghjattu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.