Cuntenutu
- Tipi di Serpi Innocu
- boa constrictor
- anaconda
- caninu
- falsu coru
- Python
- serpi velenosi da u Brasile
- I più grandi serpenti velenosi in Brasile
- veru coru
- Rattlesnake
- Jaca picu di jackass
- Jararaca
I Serpenti o serpi sò animali strettamente carnivori è ancu se parechje persone anu paura di elli, sò animali chì meritanu di esse priservatu è rispettatu, sia per a so impurtanza in l'ambiente, ma ancu perchè alcune spezie anu impurtanza medica. Un esempiu di questu hè u velenu jararaca, chì solu hè adupratu in l'industria farmaceutica per u sviluppu di un rimediu impurtante per u cuntrollu di l'ipertensione, è per a fabricazione di colla chirurgica.
Inoltre, u studiu di i so veleni aiuta i duttori à sviluppà sempre più boni antidoti. Stà quì à PeritoAnimal è scopre u i più serpenti velenosi in Brasile.
Tipi di Serpi Innocu
I serpi innocu sò quelli chì ùn sò micca velenosi, vale à dì chì ùn anu micca velenu. Alcune spezie ponu ancu pruduce velenu, ma ùn anu micca e zanne specifiche per inoculà e so vittime cù velenu. Quessi tippi di serpi innocu anu e caratteristiche seguenti:
- Testa arrotondata.
- Sculari rotondi.
- Ùn anu micca una fossa loreale.
- L'Adulti ponu ghjunghje à parechji metri di lunghezza.
In Brasile, i principali serpi innocu è non velenosi sò:
boa constrictor
In Brasile ci sò solu duie sottuspezie, u bonu constrictor constrictor è u bonu amaralis constrictor, è tramindui ponu ghjunghje sin'à 4 metri di lunghezza è avè abitudine nocturne. Preferiscenu e cime di l'arburu, spessu viaghjendu per e foglie secche di a terra à un altru territoriu in cerca di cibu. Cum'elli ùn anu micca velenu, uccide a so preda avvolgenduli u corpu, compressendula è suffucendula, da quì u so nome caratteristicu, è per via di quessa u so corpu hè cilindricu cù una forte musculatura strincente, è una coda più fina.
A causa di u so temperamentu qualchì volta cunsideratu docile è micca aggressivu, u boa constrictor hè diventatu pupulare cum'è animale domesticu.
anaconda
Hè u sicondu serpente più grande di u mondu, pò campà sin'à 30 anni è ghjunghje sin'à 11 metri, è ci sò raporti in tutta a storia di anaconde chì misuranu 12 è 13 metri di lunghezza chì ponu ingoiare un essere umanu. Parechji miti giranu intornu à l'anaconda, vedi quì in un altru articulu di PeritoAnimal, e 4 spezie d'Anaconda, nome pupulare chì hà fattu famosu questu animale in i cinema. L'abitatu preferitu di sta sarpe hè a sponda di laghi, corsi d'acqua è fiumi d'acqua dolce, induve aspetta chì una preda apparisca per piglià l'acqua, e so vittime includenu rane, rospi, acelli, altri rettili è picculi mammiferi.
caninu
Si trova in u territoriu sittintriunali di u Brasile è in a furesta amazzonica è malgradu a so culurazione nera à gialla, chì puderia indicà chì hè un sarpu velenosu, a Caninana ùn hà micca velenu. Tuttavia, hè un sarpu assai territuriale è hè per quessa chì pò diventà abbastanza aggressivu. Pò ghjunghje sin'à 4 metri.
falsu coru
In Brasile, avemu una varietà di coralli chjamati False Coral, di e spezie oxirhopus guibei. Hè un sarpu assai cumunu in vicinanza di San Paulu, è hà un culore chì hè assai simile à un corallu, ma sta specie particulare ùn hà micca zanne d'inoculazione di velenu, dunque sò innocu.
Python
Appartenente à u gruppu di i serpenti custrittori, hà una culurazione più impurtante di verde, è pò ghjunghje sin'à 6 metri di lunghezza. È ancu s'elli ùn anu micca e zanne per inoculà u velenu, i so denti sò grossi è curvati versu l'internu.
serpi velenosi da u Brasile
I serpi velenosi anu e caratteristiche di pupille ellittiche è testa più triangulare, Cum'è a fossa è i colti loreali capaci di inoculà grandi quantità di velenu in e so vittime. Alcune spezie anu abitudine diurne è altre nutturne, ma s'elle si sentenu minacciate, ancu una spezia d'abitudine nutturna pò spustassi durante u ghjornu per truvà un altru territoriu.
A fauna brasiliana cuntene una grande varietà di serpi, è trà e serpenti velenosi chì campanu in Brasile pudemu truvà i più diversi tipi di veleni, cù azzioni tossiche diverse. Dunque, se si verifica un accidente di serpente, hè impurtante sapè chì spezie di serpenti anu causatu l'accidentu per chì i duttori possinu cunnosce l'antidotu currettu.
I più grandi serpenti velenosi in Brasile
À i più grandi serpi velenosi chì si ponu truvà in Brasile sò:
veru coru
Unu di i serpi più velenosi in u mondu, in Brasile, riceve u so nome per via di a so grande somiglianza cù u falsu corallu, chì ùn hè micca velenu. U so velenu hè capace di causà difficultà per respirà è pò tumbà un adultu in poche ore. Hà una culurazione assai caratteristica in rossu, neru è biancu è ùn hè micca pussibule di distingue un falsu corallu da un veru solu per l'urganizazione di i culori, postu chì l'unicu modu per differenzà i dui hè attraversu e zanne, a fossa loreale è testa, chì pò esse abbastanza difficiule per un laicu, allora in casu di dubbitu tenite a distanza.
Rattlesnake
Cunnisciutu per u sonaghju di a so coda chì produce un sonu assai caratteristicu quandu stu serpu si sente minacciatu, arrivendu finu à 2 metri di lunghezza. U so velenu hè capace di causà paralisi musculare, è pò esse letale perchè hè emotossicu, vale à dì, provoca a coagulazione di u sangue, affettendu a circulazione sanguigna in core.
Jaca picu di jackass
Hè cunsideratu u sarpu u più velenosu di l'America suttana è unu di i più velenosi di u mondu. A so culurazione hè bruna cù diamanti marroni scuri, è pò ghjunghje sin'à 5 metri di lunghezza. U so velenu neurotossicu pò causà pressione bassa, alterazione di u core, sanguinamentu per via di e proprietà anticoagulanti di a tossina, diarrea, vomitu, necrosi è insufficienza renale, lascendu sequelle se a vittima hè salvata.
Jararaca
U nome di sta sarpe venenosa brasiliana hè ben cunnisciutu da e persone chì campanu in l'internu è i pescatori. Hà un corpu magru, brunastru è macchie triangulare più scure in tuttu u corpu, camuffendu bè trà foglie secche in terra. U so velenu pò causà necrosi di i membri, pressione bassa, perdita di sangue per azzione anticoagulante, insufficienza renale è sanguinamentu cerebrale, causendu a morte di l'individuu.
Vede ancu u nostru articulu di i serpi più velenosi in u mondu.