U bagnu di un gattu adultu per a prima volta

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Bella Ciao - ORIGINALE
Video: Bella Ciao - ORIGINALE

Cuntenutu

I misgi anu una reputazione cunnisciuta per esse animali assai igienichi, è qualchissia chì hà un felinu in casa è chì l'hà vistu pò avè rimarcatu a grande quantità di tempu à ghjornu chì passanu a pulizia. Malgradu questu, pò esse chì in un certu momentu duverete bagnà voi stessu u vostru gattu adultu, è questu ùn hè micca un travagliu faciule, nè per voi nè per u felinu in quistione, chì pruverà cù tutte e so forze di fughje da voi .

Cum'è in PeritoAnimal vulemu chì sta sperienza ùn sia traumatica per nessunu di voi, dacci un cunsigliu per sapè cumu bagnendu un ghjattu adultu per a prima volta. Seranu assai utili per voi è vi aiuteranu à superà questu compitu in un modu più simplice è più veloce.


Avete bisognu à bagnà u vostru misgiu?

Ùn hè micca difficiule di vede chì a maiò parte di i misgi scappanu spaventati da l'acqua, ancu s'ellu ci sò alcune razze o misgi in particulare chì u trovanu divertente è ancu piacevule. Infatti, parechji veterinarii cunsiglianu di ùn bagnassi micca i misgi salvu strettu necessariu, è sempre dopu à almenu trè mesi di età è dopu chì i vaccini cuccioli sò stati dati, chì u bagnu puderia facciule facilmente malati.

Tuttavia, pò esse chì ùn avete mai bagnatu u vostru misgiu perchè ùn ne avete mai avutu bisognu, ma chì cum'è un adultu ci n'hè statu situazione induve avete bisognu di una bona doccia, cum'è in e situazione seguenti:

  • Avete pulci è duvete dà li un bagnu cù un shampoo speciale per luttà contr'à elli.
  • In i so ghjochi, u pelu era lasciatu cù qualchì sustanza ch'ellu ùn pò micca caccià lecchendu, o chì puderebbe esse periculosu s'ella a facia, cum'è vernice, grassu, benzina, ecc.
  • U ghjattu hà tigna.
  • A so pelliccia hè longa è ci vole à bagnalla per mantene la pulita è libera da nodi.
  • Suffertu da colpi di calore.
  • Avete una allergie o infezzione di a pelle.
  • Hè un animale malatu chì ùn hà micca riesciutu à sanitassi.
  • Avete un gattu vagabondu adultu è ci vole à dalli un bagnu per tenelu in casa.

Indipendentemente da a ragione, bagnà u vostru gattu pò esse traumaticu per ellu è per voi se fate in modu incorrettu, allora vi mostreremu parechji metudi per fà u prucessu più piacevule per voi dui.


Cunsiglii generali per bagnà un ghjattu adultu

Indipendentemente da u metudu chì sceglite di bagnà u vostru gattu adultu per a prima volta, duvete seguità i seguenti suggerimenti per chì l'esperienza di bagnu sia soddisfacente:

  • deve esse calmu à l'ora di u bagnu. Ogni sintimu di stress o preoccupazione stessa, ogni predisposizione à e cose chì vanu male, serà faciule per u felinu à rilevallu è u fermerà.
  • Circate qualcunu di a famiglia chì vi aiuti à bagnà u vostru misgiu, trà dui serà più simplice.
  • Durante tuttu u prucessu duvete esse affettuosu, parlà cù u vostru felinu cun parolle dolci è ùn furzà mai a situazione.
  • Avete tuttu ciò chì vi tuccherà à a manu: dui asciugamani (unu per asciugà è unu per u gattu à grattà), u shampoo speciale per gatti, un asciugatrice, contenitori è un purtatore per gatti.
  • Duvete cuntà nantu à u tempu necessariu per u bagnu, chì pò piglià finu à un'ora, secondu quantu costa cunvince l'animali chì tuttu va bè.
  • Pruvate à fà tranquillu tuttu l'ambiente.
  • accarizza u felinu per pudè rilassate.
  • Indipendentemente da se u lavate in un bacinu o un secchio, una vasca da bagno o un lavamanu, deve esse abbastanza grande per u misgiu, ma ùn empie micca u contenitore cumpletamente d'acqua, solu per ghjunghje à u ventre di u misgiu.
  • l'acqua deve esse calda, ma vicinu à a temperatura ambientale chì hè più fredda o più calda.
  • À a fine, asciugate l'animali cù un asciugamanu è poi asciugatelu cù un asciugatore à bassa temperatura, luntanu da u corpu di u misgiu per ùn brusgià. Se avete paura di u secadoru, mette l'animali in a scatula di trasportu è lasciate passà l'aria da u secadoru per a porta. In questu casu, duvete aduprà spuntini di ghjattu per impedisce à u felinu di mette in relazione a scatula di trasportu cù qualcosa di negativu.
  • Se ci sò urli è graffi da l'animali, esse pazienti è capisce. Optate per una duscia rapida.
  • Ùn bagnate mai l'ochji, l'arechje, u nasu o a testa, fate un bagnu da u collu in ghjò.
  • Aghjunghjite i vostri ghjoculi preferiti quandu bagnate u vostru gattu adultu, per sentitevi sicuru è interpretallu cum'è una attività divertente è positiva.
  • Evite aduprà u ghjettu d'acqua direttamente da u rubinettu, chì a forza di l'acqua spaventerà l'animali.

Quandu avete tutte queste cose in mente, pudete pruvà bagnà l'animali cù alcuni di sti metudi.


in u bagnu

Sia in u bagnu o in u lavu, preparate prima tutti l'utensili chì averete bisognu è avè l'acqua pronta per quandu l'animali vene. Cuminciate umidificendu e vostre mani è currendu per u pelu di u ghjattu pocu à pocu, sempre attenti à a vostra reazzione. Arricurdatevi chì hè a prima volta chì bagnate u vostru misgiu adultu, allora pò cambià è pruvà à grattallu. Dopu seguitate ste tappe:

  1. À u bordu di a vasca o di u lavamanu, mettite un asciugamanu asciuttu per chì u vostru misgiu si possi arricculà in ellu è grattallu se hè necessariu.
  2. Mentre vi accarezza, a persona chì vi aiuta vi pò distrae cù un ghjoculu mentre u duse cù l'acqua in un contenitore.
  3. Se u ghjattu cambia, siate fermu ma dolce, ùn u furzate micca. Massate i capelli cù u shampoo è poi risciacquate bè.

quandu avete finitu bagna u to misgiu adultu, asciugalla cù un asciugamanu è un asciugacapelli cumu spiegatu in u puntu precedente. S'ellu hè impussibule d'utilizà u siccatoghju, caccià u più acqua pussibule cù u asciugamanu è lascia l'animale finisce di asciugassi in una stanza calda. Attentu assai: questu hè pussibile solu in tempu caldu, mai in invernu, è duvete sempre assicurassi chì u misgiu ùn sia micca bagnatu à a fine di a ghjurnata.

una duscia rapida

Per i misgi chì sò più difficiuli di lavà, hè megliu applicà metudi più veloci, allora vi mostremu questu. Per fà quessa, averete bisognu di trè bacini, unu cù acqua sapunata è dui cù appena d'acqua. Per i trè, ricordate di riempie solu per u misgiu è aduprà acqua calda.

Quandu avete questu prontu, ciò chì duvete fà hè di mette rapidamente u misgiu in u bacinu d'acqua insaponata, evitendu a testa, è strofinallu per chì u shampoo abbia effettu. Dopu, passate à u bacinu vicinu, induve duvete sguassà tuttu u shampoo, è finisce di lavà in l'ultimu contenitore.

Seccu di listessa manera chì avemu spiegatu in i punti precedenti per impedisce chì u ghjattu si bagna.

aduprà un vaporizatore

Se nimu di i metudi di sopra ùn vi serve per bagnà cù successu u vostru misgiu adultu per a prima volta, pruvate e tecniche seguenti:

aduprà un vaporizatore

Uttenite un vaporizatore chì face u minimu rumore pussibule, chì stu sonu di solitu spaventa i misgi. Poi riempie u spruzzatore cù acqua sapunata, tenite u ghjattu per u grassu nantu à u collu, cum'è facenu e mamme, è spruzza u pelu pocu à pocu.

Massate a pelliccia di u misgiu per chì u shampoo entrerà in vigore è li rimuoverà rapidamente in un bacinu d'acqua calda.

bagnu seccu

Ci sò prudutti per pulisce a pelliccia di i misgi chì s'applicanu à seccu, assicuratevi chì sò i più adatti secondu u vostru casu è i bisogni di u vostru amicu pelutu.

Cù queste raccomandazioni, simu sicuri chì sarete capaci di bagnà u vostru gattu adultu è di pulì lu. A prima volta hè di solitu più cumplicata, ma u megliu hè cunvertisce u bagnu in una rutina, cù passi definiti chì u ghjattu pò ricurdà è ricunnosce, perciò ùn si stresce micca perchè ùn sà micca ciò chì accade.

Arricurdatevi dinò chì in situazioni nurmali ùn hè di solitu necessariu bagnà u vostru misgiu à menu chì u so pelu sia longu, chì u travagliu chì facenu cù a lingua hè abbastanza. Cunsultate u vostru veterinariu nantu à a pelusa di u vostru felinu per raccomandà u megliu.

È dopu à u bagnu?

Una volta riesciutu à bagnà u vostru misgiu adultu è à asciugà u so pelu, duverebbe spazzola per caccià i peli morti chì pò esse firmatu. A seconda di u tippu di pelu chì hà u vostru gattu, duvete sceglie un tippu di spazzola o un altru, è seguità rutine di spazzolatura specifiche. Se u vostru felinu hà una pelliccia corta, verificate u nostru articulu nantu à e spazzole per i misgi à pilu cortu, mentre chì sì avete una pelliccia longa, ùn mancate micca u nostru articulu induve vi mostremu i pennelli per i misgi à pilu longu.

Spazzulà u ghjattu spessu hè di primura per impedisce a nostra casa di diventà piena di pelu, ma soprattuttu per ùn incuragisce a furmazione di palline di capelli in u so stomacu. Leccandu stessu, u felinu ingera in modu involuntariu i peli morti chì ùn caccemu micca, generendu e palle temute è pruvucendu l'animale à vomità è regurgitate in un tentativu di espelleli. Offre à u vostru misgiu a megliu cura è averete un animale sanu è felice à fiancu à voi.

Leghjite puru u nostru articulu cù altri cunsiglii per evità e sfere di capelli in i misgi.