Hernia umbilicale in cani: cause, sintomi è trattamentu

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 11 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

Avete nutatu pocu fà un un pezzu in a panza di u to cane? Un cane pò sviluppà ciò chì si chjama una ernia, vale à dì quandu un organu o una parte di un organu lascia a cavità chì u cuntene. In st'articulu di PeritoAnimal, parleremu di alcuni grumi chì si ponu truvà, relativamente spessu, in l'addome di un cane, ch'ellu sia un cucciolu o un adultu.

Propiu per via di u numeru di casi chì si verificanu, vi spiegheremu in chì consistenu questi grumi, perchè apparenze, chì cunsequenze anu, è ciò chì pudete fà per risolve u prublema. Continuate à leghje, vi mostremu chì cosa ernia ombelicale in cani: cause, sintomi è trattamentu.


Hernia umbilicale in cani: chì hè

Cum'è l'avemu digià dettu, se u vostru cane hà un colpu in a panza, hè assai probabile chì un ernia ombelicale. Una ernia in un cane hè causata da a surtita di un cuntenutu internu, cum'è u grassu, una parte di l'intestinu o ancu qualchì organu cum'è u fegatu o a mila, fora di a cavità induve duverebbe esse normalmente.

Questa uscita pò esse prodotta da una ferita o debolezza in u muru induve ci era un'apertura, cum'è u navel. E ernie ponu apparisce in lochi diversi, cum'è u diafragma, l'ombelico o l'inguine. sò di solitu conghjenitu, vale à dì, sò difetti chì si verificanu à u mumentu di a nascita, ancu se ponu ancu esse causati da ferite successive, principalmente da traumatismi improvvisi, cum'è morsi o accidenti, è in questu casu sò chjamati ernieacquistatu.


Pò esse dimensioni assai diverse, ma anu tutti in cumunu u fattu chì sò lisci è dolci à u toccu. In a maiò parte di i casi, se premete cù un ditu, puderete vede chì u pezzu pò esse inseritu. Dicemu chì queste ernie sò riducibile. D'altra parte, in certi casi, l'ernie ùn sò micca riducibili, vale à dì, sò intrappulati à l'esternu, prutetti solu da u stratu di a pelle. Quessi sò chjamati ernie intrappulate.

Quandu u fornimentu di sangue di una ernia di cane hè interrotta, si dice chì hè strangulatu. Sicondu ciò chì hè strangulatu, e cunsequenze ponu esse più o menu gravi. Questa questione serà impurtante per determinà u trattamentu, postu chì alcune piccule ernie ponu riduce da sole, mentre chì altri, più grandi o cù organi compromessi, averanu bisognu di chirurgia.


Hernia umbilicale in cani: cause

Mentre i cuccioli si sviluppanu in u senu di a mamma, sò cunnessi cun ella da u umbilical cord, cum'è cù l'umani. Attraversu, i cuccioli ricevenu i nutrienti necessarii per u sviluppu. Dopu a nascita, a puttana taglia u cordone cù i denti, lascendu un pezzu chì si seccherà è, dopu à circa una settimana, cascherà.

Dentru, u locu occupatu da u cordone si chjude ancu. In i casi induve sta chjusura ùn si faci micca cumpletamente, l'ernia in i cani accade, chì cuntene grassu, tessuti o ancu qualchì organu. Allora se u vostru cucciolu hà un colpu in u so ventre, hè probabile chì sia una ernia ombelicale canina.

A volte queste ernie sò assai chjuche è, quandu u cane cresce, riducenu, vale à dì, sò corrette senza a necessità di alcuna intervenzione. Questu accade durante i primi 6 mesi di vita. D'altra parte, se a dimensione di u ernia di cane hè troppu grande o compromette a salute, l'interventu serà necessariu. In animali chì anu da esse sterilizzati, se l'ernia ombelicale ùn hè micca severa, pò esse ridutta cù chirurgia.

In cunclusione, se si nota un pezzu in un cane, hè necessariu andate à u veterinariu da valutalla. S'ellu hè una ernia ombelicale, hè necessariu decide se avete bisognu o micca d'intervenzione chirurgica. Inoltre, hè cunsigliatu di fà una rivista cumpleta se altre ernie apparsu in un cane, chì l'ernie inguinali sò ancu cumuni è, essendu un difettu congenitale basatu geneticamente, ponu apparisce in altre parti di u corpu.

Per a stessa ragione, ùn hè micca cunveniente per questi animali avè discendenti. Se un cane femina cù una ernia ombelicale diventa incinta è a dimensione di l'ernia hè troppu grande, l'utru pò esse introduttu attraversu a matrice, causendu una complicazione seria, ancu se questu hè più cumunu cù l'ernie inguinali (ernie di cane chì si verificanu in l'inguine zona).

Hernia umbilicale in cani: sintomi

Cumu l'avemu vistu, i cuccioli di solitu producenu l'ernia à a nascita è, dunque, sò generalmente diagnosticati in i primi mesi di vita.. Tuttavia, certe volte queste ernie in i cani ponu esse causate più tardi da una ferita chì "rompe" sta zona è permette l'internu di fughje per l'apertura creata. Questa pò accade à ogni età. Inoltre, se adottate un cane adultu, pò avè ernie chì, per via di a so trascuranza o trascuranza, ùn sò ancu state trattate.

Hernia di cane: cumu sapè se u mo cane hà

Sè vo avete dumandatu "u mo cane hà un pezzu in a so costula, chì pò esse? "È riparà a bulge in a parte media di u ventre, à pocu pressu duve finiscenu e coste, si trova stu pezzu dolce à u toccu è ancu entre in corpu quandu hè pressatu cù un ditu, site di fronte à una ernia ombelicale. Un esame veterinariu hè necessariu, prima per assicurà chì hè una ernia è secondu per determinà se l'interventu hè necessariu o micca. Dunque, hè pussibule situà l'ernia in un cane cù appena palpazione. Dopu questu, u vostru veterinariu pò fà un ultrasu per uttene più infurmazioni nantu à a vostra gamma.

Cume trattà l'ernia ombelicale di un cane

In Internet pudete truvà facilmente alcuni rimedii casani per l'ernia di cane, però, duvemu enfatizà quellu Ùn hè micca INDICATU di vendicà l'ochji o aduprà un "truccu" per pruvà à riduce l'ernia. Ancu in i casi induve avemu dettu chì a chirurgia ùn hè micca necessaria, se si nota chì u nodulu hè diventatu dulurosu à u toccu, arrossitu, o di colpu hè aumentatu di dimensione, hè necessariu. andate à u veterinariu.

Sì u veterinariu diagnosticatu u vostru cane cù una ernia ombelicale, vi truverete in una di e situazioni seguenti:

L'ernia ombelicale in i cani hè chjuca è ùn compromette alcun organu:

Se u cane hè sempre un cucciolu, hè cunsigliatu d'aspittà finu à quandu hè circa 6 mesi per vede se l'ernia cede. Altrimenti, pò esse operatu per estetica, o lasciate cume hè, effettuendu riviste periodiche in modo da ùn esse strangulatu, cume in questu casu hè necessaria una chirurgia. Sti tipi di ernie in i cani sò i più cumuni in i cuccioli è di solitu cuntenenu solu grassu.

L'ernie ombelicali in i cani sò grandi, micca serii è u cucciolu hà più di 6 mesi:

L'intervenzione chirurgica ùn hè micca necessaria, eccettu per fattori estetichi, ma cum'è in u puntu precedente, l'ernia deve esse esaminata periodicamente. Hè ancu pussibule di operallu se stai spayendu u vostru cane, cume si usa a stessa chirurgia.

L'ernia ombelicale in i cani hè grande è compromete a salute di u vostru cane:

In questu casu, l'indicazione hè una chirurgia, in cui u veterinariu aprirà a pancia di u cane per introduce u materiale sporgente è suturà u muru in modo da ùn pudè esce di più. L'operazione hè più cumplessa se un organu hè implicatu. In questi casi, hè un'operazione necessaria, postu chì s'ellu ci hè strangulamentu, l'urganu finisce senza alimentazione di sangue, chì causerà necrosi, chì raprisenta un grave risicu per a vita di u vostru cane. A rimozione di l'organu influenzatu pò ancu esse necessariu.

O prezzu di a cirugia di l'ernia ombelicale in i cani pò varià secondu u paese, a clinica è u casu particulare. In ogni casu, a valutazione di l'espertu hè essenziale, è serà ellu chì vi darà un budgetu per l'operazione.

Chirurgia di l'ernia ombelicale in cani: recuperu

Dopu l'operazione, u vostru veterinariu pò suggerisce l'opzione di uspitalizeghja u ghjacaru, per assicurà una recuperazione minima di u paziente prima di andà in casa. Tuttavia, cume si tratta di una rapida ripresa, pudete ancu esse licenziata u listessu ghjornu di a chirurgia è offre ne alcune cunsiglii per prumove una bona ripresa:

  1. Evite l'attività eccessiva è fate solu spassighjate corte è tranquille;
  2. Impedisce à u cane di liccà si seguitendu sti cunsiglii per impedisce à u cane di liccà una ferita;
  3. Verificate regularmente chì tutti i punti sò sempre intatti;
  4. Pulite a ferita cun sapone dolce è acqua se per qualchì ragione hè brutta;
  5. Offre una dieta di alta qualità è, s'ellu ùn vole micca manghjà, scumette nantu à cibi umidi o patè;
  6. Fornite un ambiente rilassatu aduprendu feromoni, musica rilassante è una attitudine calma;
  7. Parlate cù u vostru veterinariu nantu à a pussibilità di usà un collu elisabettanu o una tuta di cane, chì serà purtata di notte per impedisce à u cane di graffià o di liccà spessu quandu luntanu da a vostra supervisione.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.