Cuntenutu
- Origine di u cane harrier
- Caratteri di u cane harrier
- Carattere di cane Harrier
- cura di i cani
- educazione di cani harrier
- Salute di u cane Harrier
O harrier hè una di e razze di cani di caccia più pupulari in Gran Bretagna è hè spessu cunfusa cù u beagle è u beagle harrier, ancu se unu di i so parenti più stretti hè u foxhound inglese , essendu una "versione ridutta" di questu. U cane di razza harrier si distingue cum'è cane di caccia per via di u so incredibile è putente sensu di l'olfattu, chì ne hà fattu unu di i cani più abili in a rilevazione di l'odori.
In questu novu fogliu di razza PeritoAnimal, vi spiegheremu tuttu nantu à u cane harrier, inclusa a storia, caratteristiche, caratteru, cura, frà altri. Pensate à aduttà un cane Harrier? Ùn sapete micca sì hè u cane adattu per voi? Avemu risoltu tutte e vostre dumande quì sottu:
Surghjente
- Europa
- Regnu Unitu
- Gruppu VI
- musculu
- furnitu
- arechje corte
- ghjocu
- Chjucu
- Mediu
- Perfettu
- Giganti
- 15-35
- 35-45
- 45-55
- 55-70
- 70-80
- più di 80
- 1-3
- 3-10
- 10-25
- 25-45
- 45-100
- 8-10
- 10-12
- 12-14
- 15-20
- Bassa
- Mediu
- Alta
- Bilanciatu
- Sociable
- assai fidu
- Intelligente
- Attivu
- Tenera
- Case
- escursioni
- Caccia
- Sport
- imbrancà
- Fretu
- Caldu
- Moderatu
- Cortu
- Liscia
- Duru
Origine di u cane harrier
A razza di u cane harrier era sviluppatu in u Regnu Unitu cù u scopu di creà un cane spertu è atleticu chì sarebbe adattu per caccia lepri in banda. Ci hè parechje storie è miti nantu à a razza, ma a verità hè chì u primu gruppu di mazzeri registratu data di l'annu 1260, dunque hè una razza di cani soprattuttu vechja. Tuttavia, l'urighjini sò sempre incerte è sò attualmente cunsiderate cum'è una versione ridutta di u foxhound inglese, qualcosa chì hè stata ottenuta grazia à u allevu selettivu .
Durante l'era culuniale, a razza hè diventata pupulare in i Stati Uniti, induve si distingue cum'è cane di caccia, grazie à i so attributi. Infine, a corsa hè stata ricunnisciuta da u United Kennel Club in u 1949, da a Federation Cynologique Internationale in u 1974 è da u Kennel Club Americanu in u 1988.
Caratteri di u cane harrier
Cum'è l'avemu dighjà citatu, u harrier hè una versione più chjuca di u foxhound inglese è hè un cane di mediu à grande, forte è leggeru, cù un portu distintu è putente. Hà a testa assai larga, u musu longu è appuntutu è u nasu neru ben sviluppatu. L'ochji sò scuri è muderamente grandi. À arechje, in forma di "V", sò piatti, leggermente storti è corti, cù alta impiantazione. U collu hè longu è leggermente arcuatu. In quantu à u corpu, osservemu un schernu drittu, musculatu, un pettu assai prufondu, è costole piatte, arcuate. A coda hè muderamente longa, cù una pelliccia longa è spessa intornu à a coda. Si distingue per i so marchja agile è ferma .
A pelliccia di u cane harrier hè liscia, piatta è micca troppu corta. Hè di solitu biancu cù tutte e tonalità da u neru à l'aranciu. Sta razza in Francia hè generalmente tricolore, cù un mantellu neru chì copre a parte superiore di u spinu. A dimensione di a razza di cani harrier hè di circa 48 è 55 cm à u garrese massimu.
Carattere di cane Harrier
U cane di razza harrier si distingue per esse surtendu, socievule è amichevule, sia cù a ghjente sia cù l'altri cani, chì u temperamentu hè una di e caratteristiche di a razza chì sò state tenute in contu durante u so sviluppu è a so criazione. D’altronde, dopu generazioni d’allevu per a caccia à a banda, hè stata ghjunta una certa predisposizione per ottene un caratteru naturalmente socievule è amichevule. Tuttavia, s'ellu ùn hè micca socializatu currettamente, u cane pò mustrà una tendenza à caccia picculi animali domestichi o salvatichi.
In ogni casu, vale a pena di ricurdalla u caratteru di ogni individuu hè unicu è dipende, in larga misura, da l'educazione ricevuta è, in una misura minore, da l'esperienze vissute è a genetica di i so genitori, dettagli chì devenu esse presi in considerazione. se cercate una copia cun bon temperamentu. In listessu modu, hè di solitu un cane. affettuosu cù i zitelli.
cura di i cani
U canu harrier, grazia à u so mantellu cortu è lisciu, ùn averà micca bisognu di cura eccessiva in quantu à u mantellu. Pudete spazzola una o duie volte à settimana, per caccià i capelli morti è a terra, aduprendu una spazzola di gomma soffice. A frequenza di u bagnu hè di circa 2 o 3 mesi, ancu se pò varià secondu l'attività fisiche chì fate è u disordine chì pudete ghjunghje.
Tenendu à mente chì si tratta di una razza particolarmente attiva, u harrier deve fà trà trè è quattru spassighjate à ghjornu, cumminendu almenu dui di elli cù esercizii fisichi, sia per mezu di ghjoculi o, simpliciamente, cù attività chì ponu sviluppà i vostri musculi, cum'è a corsa o a marchja. Hè particularmente impurtante chì esercitiate stu cane, altrimenti si ponu purtà prublemi comportamentali, cum'è u stress, cumpurtamenti distruttivi, trà altri.
offre à u cane un dieta di qualità, sia per mezu di diete casalinghe (sempre survegliate da un veterinariu) o cibu seccu equilibratu, cù acqua pulita è fresca à a vostra dispusizione 24 ore à ghjornu. Ùn manca mancu un lettu cunfortevule per ellu ripusassi, ghjoculi di cani di qualità, accessori (cum'è un imbracatura è una guinzaglia) fatti di boni materiali, ecc.
educazione di cani harrier
L'adopzione ottima di u cane Herrier hè intornu à 2 mesi è mezu, quandu u periodu di socializazione hà digià principiatu cù a mamma è i fratelli, ciò chì li permetterà di cunnosce a lingua canina è i cumpurtamenti adatti trà i membri di a listessa spezia, cum'è u inibizione di morsu. Cusì, finirà a socializazione cù a so nova famiglia, adattendusi cusì à u so novu ambiente è membri di a famiglia. Avemu da esse sicuri chì in questu stadiu u cane sperimenta situazioni positive è cumincia à avè un rutina stabile .
Appena finisci u so primu ciclu di vaccinazione, cumincieremu à educà u cucciolu per piglià cura di i so bisogni fora di casa, un cumpurtamentu chì hè fundamentale per u so benessere. In più di pudè curà i bisogni, pudete marchjà. Camminà hè un'attività chì permette di sviluppà un cumpurtamentu di marcatura, di socializazione cù altri cani è i so abitudine di l'ambiente induve campanu. Più tardi, dopu avè assimilatu cumpletamente sta parte di l'apprendimentu, pudemu cumincià à insegnavvi i cumandamenti di base di ubbidienza chì sò fundamentali per u cuntrollu adatta di u cane è a cumunicazione cù u tutore. Ci hè da nutà chì se adopremu un cane adultu di sta razza, pudemu ancu furmà è educà, ancu se u prucessu pò esse un pocu più lente.
Una volta chì u cane hà amparatu e regule di l'educazione di basa è di l'ubbidienza standard, u pudemu principià ordini più cumplessi , Sport caninu (cum'è l'agilità) o esercitazione. stimulazione mentale, essenziale per u benessere. Cum'è un cane cù un sensu produttu di l'olfattu, puderia esse interessante di focalizà a vostra stimolazione nantu à ghjucà cù l'odore partendu.
Salute di u cane Harrier
Per assicurà una bona salute, hè di primura chì u cane abbia un pianu di medicina preventiva adeguatu, chì include visite veterinarie ogni 6 o 12 mesi è seguità u calendariu di vaccinazione di u cane è u pianu internu è esternu di parassita. Attraversu sta rutina, pudemu rilevà prestu l'iniziu di qualsiasi patologia in u cane, chì migliora significativamente a pronostica di u trattamentu.
E malatie più cumune di a razza di cani harrier sò:
- Abiotrofia cerebellare o atassia
- epilessia idiopatica
U cane di a razza Herrier hà un speranza di vita trà 10 è 12 anni .