Cuntenutu
- Gastroenterite in i misgi
- Dighjunu è Idratazione
- Rimedi naturali per i misgi cù gastroenterite
- Altri cunsiglii per u trattamentu naturale di a gastroenterite felina
Quale dice chì i misgi sò schittish è solu bisognu d'attenzione? Questu hè un mitu assai diffusu ma cumpletamente falsu. I misgi ponu ancu esse assai attaccati à i so pruprietari è altrettantu i so corpi sò suscettibili à varie malatie.
I misgi anu un sistema digestivu assai dilicatu è sensibile chì pò reagisce à l'ingestioni eccessivi di cibu, cibu in cattivu statu o e famose palle di pelliccia. Què pò fà chì u nostru caru animali soffre di gastroenterite, chì in a maiò parte di i casi hè lieve è pò ancu esse trattata in casa, quandu ùn ci sò segni d'avvertimentu.
Vulete sapè ne di più? In questu articulu Expert Animal vi mostremu Rimedi naturali per a gastroenterite di u ghjattu.
Gastroenterite in i misgi
A gastroenterite in i misgi hè una cundizione caratterizata da a statu infjammatoriu di a mucosa gastrica intestinale, chì compromette a salute di tuttu u sistema digestivu, è dunque affetta u nostru animale in generale.
E cause di a gastroenterite felina ponu esse parechje, ma in parechje occasioni hè dovuta à l'ingestione di un alimentu in cattivu statu o ancu da a presenza di un corpu straneru in u sistema digestivu, cume una sfera di capelli.
In queste situazioni, a gastroenterite deve esse capita cum'è a meccanisimu di difesa di u corpu, una reazzione chì permette à u sistema digestivu di schjarisce si da pudè ricuperà dopu.
Dighjunu è Idratazione
In qualità di pruprietari duvemu pruvà chì u nostru misgiu, per via di e so abitudini igienico-dietetiche, sustene sta reazione di u vostru corpu cusì chì a gastroenterite curà spontaneamente in un periudu di tempu più cortu.
Ciò implica chì inizialmente serà necessariu 24 ore senza manghjàIn questu modu, tutta l'energia necessaria per fà a digestione hè aduprata per chì u sistema digestivu possa recuperà. Ciò chì ùn duvemu micca trascurà in alcun modu hè l'idratazione, postu chì cù a presenza di vomitu è diarrea u nostru animale perderà una percentuale impurtante di fluidi corporei.
A megliu opzione per mantene una bona idratazione hè di cumprà una sieru di reidratazione orale adattatu à usu veterinariu.
Rimedi naturali per i misgi cù gastroenterite
Pruvà à idratà è limità adeguatamente l'alimentu per 24 ore hè di primura in u trattamentu naturale di a gastroenterite felina, tuttavia, hà ancu altri rimedii casani chì ponu esse assai utili:
- Semi di Pantago Ovata: ste semente sò per u cunsumu umanu ma sò adatte ancu per i nostri animali. A so funzione hè di regulà u transitu intestinale, in questu casu, duvemu dà una meza cucchiaina à una cucchiaiata à ghjornu. In presenza di diarrea, i semi di plantago ovata agiscenu assorbendu l'acqua da l'intestini è aumentendu u vulume di feci, riducendu cusì i sintomi è a frequenza di defecazione.
- pruibiotichi: i probiotici aiutanu à regulà a flora intestinale di u vostru ghjattu, questu hà un impattu pusitivu nantu à a frequenza di e defecazioni, ma rinforza ancu e strutture immunitarie situate in u sistema digestivu. Ovviamente, u probioticu deve verificà e ceppi batteriche presenti naturalmente in l'intestinu di u ghjattu, allora duvete acquistà stu pruduttu in un magazinu specializatu.
- Nux Vomica o Nux Vomica: hè un rimediu omeopaticu chì adupratu in una diluzione 7 CH hè assai utile per riduce i sintomi digestivi, sia in animali domestici sia in umani. Dilute 3 grani in 5 millilitri d'acqua è dividite per trè dosi à ghjornu.
- aloe vera: l'aloe vera ùn hè micca tossica per i misgi è quandu hè appiicata à bocca eserciterà e so proprietà antiinflamatorie annantu à u sistema digestivu. Hè impurtante d'acquistà suchju di aloe vera puru adattu à usu veterinariu. A dosi ghjurnata hè 1 millilitru per ogni kg di pesu corpu.
Altri cunsiglii per u trattamentu naturale di a gastroenterite felina
U vostru misgiu hà frebba, sangue in e feci, culore anormale di e mucose o debulezza generale? Quessi segni devenu esse interpretati cum'è segni d'avvertimentu è in a so presenza andate d'urgenza à u veterinariu.
In i casi lievi, hè quantunque impurtante di fà u trattamentu naturale currettamente quant'è d'intruduce a dieta abituale à pocu à pocu (pianu). U latte deve esse evitatu à tutti i costi, chì i misgi ùn digeriscenu micca bè u lattosiu, idealmente, u danu à pocu à pocu à u ghjattu. alimenti assai digeribili è bassu in grassu, spessu ma in piccule quantità.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.