Hamster cinese

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 15 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
I got a Chinese Hamster?!
Video: I got a Chinese Hamster?!

Cuntenutu

Proveniente da una grande sottofamiglia di roditori, u hamster cinese hè l'animale domesticu u più adupratu in u mondu per e so dimensioni chjuche è a so facilità di cura. Tuttavia, sta spezia hè pruibita in Brasile per via di una legislazione in quantu à l'importazione di campioni vivi. Leghje per scopre tuttu nantu à u Hamster cinese.

Surghjente
  • Asia
  • Cina
  • Mongolia

Surghjente

O Hamster cinese hè, cum'ellu a dice u so nome, da i deserti di u nordeste di a Cina è di a Mongolia. Sta razza di hamster hè stata addomesticata per a prima volta in u 1919 è a so storia hà iniziatu cum'è animale di laboratori. Anni dopu, u hamster cinese hè statu rimpiazzatu da ciotole chì eranu più faciuli da curà è hè quandu hè diventatu pupulare cum'è animale domesticu.


aspettu fisicu

Hè un roditore longu è magru chì hà una piccula coda prensile di 1 cm. Hà una certa sumiglianza cù u topu cumunu, benchì questu misuri circa 10 o 12 centimetri à u massimu, pisendu cusì trà 35 è 50 grammi, circa.

L'ochji scuri, l'arechje aperte è l'aspettu innocente facenu di u cricchinu chinese un animale domesticu assai preziosu. Presentanu qualchì dismurfisimu sessuale, chì u maschile hè di solitu più grande di a femina, avendu i testiculi un pocu fora di equilibriu per u so corpu.

U hamster cinese hè di solitu di dui culori, marrone rossu o marrone grisgiu, ancu s'ellu hè pussibule truvà esemplari bianchi è neri in rare occasioni. A parte suprana di u so corpu hà linee, è ancu una frangia nera da u fronte è longu a spina, chì finisce in coda.

Cumportamentu

Una volta addomesticatu, u hamster cinese hè un animale domesticu perfettu chì ùn esiterà micca à cullà in manu o in maniche di u tutore è cusì gode di a so carezza è cura. Sò animali assai intelligenti è scherzosi chì godenu di cuntattu cù u so tutore.


Sò un pocu imprevedibili in relazione à i membri di e so propie spezie, postu chì si ponu cumportà territurialmente cume sò abituati à esse animali solitarii (ùn hè micca cunsigliatu di accoppialli cù gruppi diversi da u listessu sessu). Se avete grandi gruppi, u tutore deve sempre esse vigilante cume l'agressione o disputi ponu sorgere.

manghjà

Truverete, nantu à u mercatu, una larga varietà di prudutti di diverse marche chì includenu semi varii per alimentà u vostru cricchinu chinese. U so cuntenutu deve includere avena, granu, granu, risu è orzu. Devenu esse alimenti ricchi di fibre è pochi di grassi.

Pudete aghjunghje frutti è ligumis a vostra dieta, cum'è cucumari, pumati, zucchetti, spinach o lenticchie, è ancu mele, pere, banane o pesche. Pudete ancu aghjunghje piccule quantità di noci cum'è nocciole, noci o arachidi. In casu di discendenza, di mamme incinte, di mamme allattanti o di anziani, pudete includere l'avena cù u latte in a dieta.


In natura, si nutrisce di erbe, germogli, semi è ancu insetti.

Habitat

I hamsters chinesi sò animali assai attivi è, dunque, devenu avè una gabbia di almenu 50 x 35 x 30 centimetri. A so grande ossessione per l'arrampicata richiede una gabbia à dui piani, ghjoculi di suspensione, una grande rota è ancu un corridore per pudè divertisce quandu ùn site micca cun ellu.

Malatie

Sottu pudete vede un elencu di e malatie più cumuni di i criceti cinesi:

  • tumuri: À a vechjaia, u vostru hamster hà da sviluppà tumori.
  • Cannibalismu: Se u vostru hamster cinese soffre di carenze di proteine, pò ricorre à u cannibalismu cù i so zitelli o cù i membri di u so stessu habitat.
  • Pulci è pidochji: U tutore ùn deve micca esse preoccupatu per l'apparizione di questi insetti se l'animali stà in casa.
  • Paralisi di e zampe di daretu: S'ellu hà subitu una caduta significativa, u cricchettu pò mustrà paralisi di a gamba posteriore da u scossa, ancu se nurmalmente ripiglierà a mobilità dopu u riposu.
  • Puntura: Se u vostru criccu hè espostu à forti scorrimenti o à basse temperature, pò soffre di pneumonia chì pò esse identificata da sanguinamenti nasali. Fornite un ambiente caldu è rilassatu per a vostra recuperazione.
  • fratture: Dopu avè pigliatu un sollu o una caduta, u vostru criccheru pò rompe un ossu. Di solitu un periodu di 2-3 settimane hè abbastanza per guarisce da solu.
  • Diabete: Assai cumunu sè ùn alimentemu micca bè l'animali, pò ancu nasce da cause ereditarie.

Curiosità

L'urdinanza 93/98, chì tratta di l'importazione è l'espurtazione di campioni vivi, prudutti è sottoprodotti di fauna salvatica brasiliana è fauna esotica salvatica, permette l'importazione di Criceti, è sta spezia ùn pò esse purtata in Brasile.