Guida cumpleta di cura per i misgi anziani

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Gestione di ANZIANI in famiglia: che fare? | Avv. Angelo Greco
Video: Gestione di ANZIANI in famiglia: che fare? | Avv. Angelo Greco

Cuntenutu

I misgi sò animali di longa durata, perchè sò animali chì ponu campà sin'à 18 anni è ancu in certe occasioni ponu superà i 20. Hè impurtante di cunsiderà chì, se u vostru misgiu hà più di 12 anni, deve cumincià à riceve una cura particulare. è attenzione di modu regulare, postu chì hè un animale anzianu.

Per questa ragione, in questu articulu di Animal Expert, vulemu travaglià per offre vi cunsiglii utili chì assicureranu chì u vostru animale domesticu ricevi a migliore cura in questu stadiu assai delicatu di a vita di un gattu anzianu. Continuate à leghje è scopre sta guida cumpleta di cura i vechji misgi.

Alimentà u vechju misgiu

Visualmente, i misgi tenenu un sguardu ghjovanu è attivu chì ùn ci face pensà ch'elli anu bisognu di cure in più, ma ùn hè micca cusì u casu. I vostri ossi, musculi è organi cumincianu à travaglià più pianu è soffrenu cù u tempu.


Per principià sta guida di cura per i misgi anziani parlemu d'alimentazione. Serà essenziale attentu à a vostra dieta è cunsultà u veterinariu per un cambià in u vostru cibu à una gamma anzianu o leggeru.

Stu tippu di manghjà hè raccomandatu per i misgi più vechji postu chì hè menu ingrassante di l'altri alimenti (ideale per a so riduzione progressiva di l'attività quotidiana) è li permette di cuntrullà u so pesu, qualcosa chì hè di primura à stu stadiu. Arricurdatevi chì i misgi o altri animali in sovrappesu anu una speranza di vita più corta, aiutanu à mantene una figura sana è stabile.

Un'altra cunsiderazione chì deve esse presa in considerazione hè chì duvete cunfirmà chì l'animali beie è manghja currettamente. Assicuratevi di beie acqua è cibu spessu, altrimenti duvete andà à u veterinariu.


A cura di a bocca hè di primura

U mancanza d'appetitu pò esse per via di a furmazione di placca dentale chì provoca gingivitis dulurosa in u nostru misgiu è li impedisce di mastucà u so manghjà. E malatie di i denti sò cumuni in i misgi più vechji è sò spessu accumpagnati da u cattivu rispiru.

Truvate ancu cunsiglii nantu à a manera di rimuovere u tartru in i misgi da u Animal Expert. In casi assai gravi u vostru misgiu anzianu pò avè bisognu d'intervenzione veterinaria.

Se notate chì ùn manghjate micca alimenti per animali domestici, pruvate à stimulallu cù alimenti umidi chì, oltre à esse gustosi è facili da manghjà, cuntenenu molta acqua, qualcosa chì hè ideale per i misgi più vechji.


U vechju cura di i misgi in casa

Oltre à ciò chì hè statu menzionatu sopra, hè impurtante chì in questa tappa di a vita fessimu attenzione à u nostru picculu amicu chì li offre una attenzione in più.

Per favurisce un gattu sanu è attivu, ancu in questa tappa di vechjaia, hè impurtante evità l'apatia di u animali domestici, ghjucendu cun ellu è attirendu a so attenzione di modu regulare. Ghjoculi, carezze o massaggi sò opzioni perfette per tene in forma è in salute.

In u listessu modu chì quandu hè svegliu circheremu di motivà u nostru misgiu à esse attivu, quandu ellu dorme deve rispettà e so ore di sonnu, offrenduli un lettu cunfortu è accogliente per chì e so osse ùn soffrenu.

Un'altra cura specifica per i misgi anziani hè l'attenzione à i prublemi ligati à i sensi, cum'è cecità o sordità. Quand'elli invechjanu, ponu cumincià à esse disorientati in a stessa casa duv'elli anu sempre campatu è ponu ancu perde capacità chì duvemu scopre cù una attenta osservazione.

Ancu se Internet hà assai cunsiglii da appiecà à i misgi più vechji, in fatti u megliu cunsigliu pò esse datu da sè stessu perchè site quellu chì stà cun u ghjattu è cunnosce i so bisogni è bisogni. Assicuratevi di osservà è pagà l'attenzione necessaria per passà stu passu cun a migliore persona pussibule, chì site voi!

Seguitu veterinariu di u vechju misgiu

Durante a vichjàia, i prublemi di salute cumincianu à esse più frequenti chè in altre tappe di a vita di u ghjattu. Duvemu esse informati è attenti à qualsiasi cambiamentu fisicu chì si osserva: perdita di capelli, apparizione di tumori, irregolarità quandu si cammina, ecc. Di fronte à qualsiasi sintomi, hè impurtante andà à u veterinariu u più prestu pussibule.

A depressione o a prostrazione ponu esse segni di malattia è duvemu piglià questu seriamente. A mancanza di appetitu è ​​a sete aumentata ponu esse segni di vari disordini: prublemi renali, prublemi di fegatu, gastrite. Questi prublemi sò più frequenti quandu u ghjattu invechja, dunque hè raccomandatu di fà analisi di sangue regolarmente da 8 o 10 anni. Fà un diagnosticu precoce hè a chjave per u trattamentu riesciutu di i prublemi chì u ghjattu anzianu pò avè.

Benchì ùn vediate alcun segnu di malattia in u vostru gattu, hè ancu assai raccomandatu. andate à u veterinariu apprussimatamente ogni 6 mesi per una analisi è rivista generale. In questu modu, e pussibili anemia o allergie chì ponu esse passate inosservate sò scartate.

riposa è riposa

U riposu hè di primura in a vita di un ghjattu anzianu. Dapoi l'età di 8 anni cuminciamu à rimarcà cumu hà bisognu di più ore di riposu è hè normale, ùn vi allarmate micca. Per questa ragione, cumprate un novu lettu cunfortu è assai cuscini in modo da pudè riposà bè.

Ogni volta chì u ghjattu riposa, furnite un ambiente tranquillu è ùn disturballu micca. Inoltre, cum'è cunsiglii in più, sè truvate difficultà à cullà e scale, duvete aiutà à trattene. Hè ancu raccomandatu di piazzà alcune pasticcerie accantu à i riscaldatori in modo da pudè stende intornu. Tuttu ciò chì pudete fà per fà a vita di u vostru ghjattu più faciule è più cunfortu hè benvenuta.