Cuntenutu
- Cosa hè a gastroenterite?
- Cause di gastroenterite in i misgi
- Sintomi di Gastroenterite in Gatti
- Trattamentu di gastroenterite in i misgi
Ancu se u misgiu hè carattarizatu da u so genuu caratteru indipendente, hà ancu bisognu di a nostra attenzione, cura è affettu, postu chì cum'è pruprietari simu responsabili di assicurà un statu cumpletu di salute è di benessere. Per questa ragione, hè impurtante chì sapemu cumu quelli malatie più cumuni in i misgi, per pudè esse identificati è agisce in modo adeguatu per preservà a salute di i nostri animali domestici.
In questu articulu PeritoAnimal vi dicemu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè cat gastroenterite, cuntinueghja à leghje!
Cosa hè a gastroenterite?
A gastroenterite hè una infiammazione chì affetta a mucosa gastrica è a mucosa intestinale, pruvucendu una alterazione in u funziunamentu di u sistema digestivu.
A so severità dipende da a so etiologia, postu chì, cume vedemu più tardi, pò avè parechje cause. Tuttavia, quelli chì sò leggeri è sò in relazione cù l'ingestione di un alimentu in cattivu statu o cù una difficoltà digestiva, di solitu rimettenu sporadicamente in un periodu approssimativu di 48 ore.
Cause di gastroenterite in i misgi
E cause di gastroenterite ponu esse assai diverse è determineranu largamente u corsu è a gravità di sintomatulugia. Videmu ciò chì sò:
- Avvelenamentu alimentariu
- Presenza di parassiti intestinali
- Infezzione batterica
- infezzione virali
- Corpi stranieri in u trattu digestivu
- tumuri
- trattamentu antibioticu
Sintomi di Gastroenterite in Gatti
Se u nostru misgiu soffre di gastroenterite pudemu vede i seguenti sintomi in ellu:
- vomitu
- Diarrea
- Segni di dulore addominale
- Letargia
- Frebba
Cumu l'anu dettu, se osservemu questi segni duvemu suspettà di gastroenterite è vede u veterinariu urgente, hè perchè malgradu esse una malattia cumuna, à volte pò implicà una grande quantità di gravità.
Trattamentu di gastroenterite in i misgi
Trattamentu di gastroenterite in i misgi dipenderà da a causa sottostante, ma duvemu menzionà e seguenti strategie terapeutiche:
- Se l'apparizione di vomitu è diarrea ùn mostra micca segni d'avvertimentu è u misgiu ùn hà micca frebba, u trattamentu si farà principalmente per via di serumi di reidratazione orale è cambiamenti alimentarii, aspittendu una ricuperazione cumpleta in 48 ore.
- Se u ghjattu hà una frebba duvemu suspettà una infezzione batterica o virale. In questu casu, hè normale chì u veterinariu prescriva antibiotici o, se suspetta un certu virus, aduprà un test per verificà a so presenza è studià a pussibilità di prescrive un antivirale. Duvemu tene à mente chì micca tutti i virus rispondenu à u trattamentu farmaculogicu è in questu casu serà ancu effettuatu un trattamentu di reidratazione.
- Se in i casi precedenti a malattia ùn migliora micca in un periodu di circa 2 ghjorni, u veterinariu hà da fà test di sangue, feci è urina, chì pò ancu cumprende radiografie per esclude a presenza di corpi stranieri o tumori in a cavità toracica.
U pronosticu di gastroenterite in i misgi varierà ancu assai secondu a causa sottostante, essendu eccellente in casu d'indigestione è severu in casu di tumori intestinali o ostruzzioni.
Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.