Parvovirus Felinu - Cuntagione, Sintomi è Trattamentu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Nuvembre 2024
Anonim
Parvovirus Felinu - Cuntagione, Sintomi è Trattamentu - Animali
Parvovirus Felinu - Cuntagione, Sintomi è Trattamentu - Animali

Cuntenutu

U parvovirus felinu o Parvovirus Felinu hè un virus chì provoca u panleucopenia felina. Sta malatia hè abbastanza seria è se ùn hè trattata pò finisce a vita di u ghjattu in pocu tempu. Affetta i misgi di tutte l'età è hè assai cuntagiosu.

Hè impurtante cunnosce i sintomi è sopratuttu prutege u vostru misgiu cù a vaccinazione, chì ghjè l'unicu metudu di prevenzione. I gattini assai chjuchi o micca vaccinati devenu evità u cuntattu cù altri misgi finu à avè tutte e so vaccinazione à ghjornu, per ùn infettà alcuna di e malatie più cumune in i misgi.

In questu articulu di PeritoAnimal vi dicemu tuttu nantu à u parvovirus felinu, cusì pudete ricunnosce i sintomi è agisce currettamente di fronte à una infezzione.


Cosa hè u parvovirus felinu?

U parvovirus felinu hè un virus chì provoca a chjamata panleucopenia felina. Hè una malatia altamente contagiosa è assai periculosa per i misgi. Hè cunnisciutu ancu cum'è enterite felina infettiva, febbre felina o atassia felina.

U virus hè prisente in l'aria è in l'ambiente. Hè per quessa chì tutti i misgi à un certu puntu di a so vita ci seranu esposti. Hè impurtante di vaccinà u nostru misgiu contr'à sta malatia, chì hè assai grave è pò tumbà l'animale. Ùn mancate micca u nostru articulu induve vi mostremu u calendariu di vaccinazione di i misgi chì duvete seguità.

U periodu d'incubazione per u parvovirus in i misgi hè di 3 à 6 ghjorni, dopu à u quale a malattia avanza per altri 5 à 7 ghjorni è s'aggrava progressivamente. Un diagnosticu rapidu hè di primura per cumbatte lu.


U Parvovirus affetta a divisione normale di e cellule, causendu danni à a midula ossea è à l'intestini. deteriora u sistema immunitariu, pruvucendu una calata di u numeru di globuli bianchi, essenziale per una risposta contr'à a malatia. I globuli rossi scendenu ancu causendu anemia è debolezza.

Infezzione di parvovirus felinu

I misgi malati devenu esse tenuti isolati postu chì sò assai cuntagiosi. E vostre feci, urina, secrezioni è ancu pulci cuntenenu u virus.

Cum'è digià dettu, u virus hè in l'ambiente. Ancu se u ghjattu hè digià guaritu, tuttu ciò chì hè entrutu in cuntattu cun ellu hè infettatu. Inoltre, u virus hè assai resistente è pò stà in l'ambiente per mesi. In questu modu, tutti l'utensili di u misgiu infettatu devenu esse puliti: a litter box, i ghjoculi è tutti i lochi induve li piace à chjinassi. Pudete aduprà candeghju diluitu in acqua o cunsultà u vostru veterinariu nantu à e disinfezioni prufessiunali.


parvovirus felinu ùn affetta micca l'essere umanu, ma a massima igiene deve esse presa per eliminà u virus da l'ambiente. Hè cunsigliatu di tene gatti ghjovani, malati o micca vaccinati luntanu da gatti strani o misgi chì anu superatu a malatia pochi mesi nanzu.

U megliu modu per evità u cuntagiu hè a prevenzione. Vaccinate u vostru misgiu contr'à u parvovirus.

Sintomi di Panleucopenia Felina

sintomi più frequenti di parvovirus in i misgi sò:

  • Frebba
  • vomitu
  • Letargia è fatica
  • Diarrea
  • sgabelli insanguinati
  • Anemia

U vomitu è ​​a diarrea ponu esse assai severi è disidratanu u vostru gattinu assai prestu. Hè di primura agisce u più prestu pussibule è purtà u ghjattu à u veterinariu quandu si notanu i primi sintomi. Ancu s'ellu ùn hè micca spiciale chì un ghjattu vomite in un certu momentu, a panleucopenia felina hè caratterizata da vomitu constante è da una debulezza considerable.

Trattamentu Panleucopenia Felina

Cum'è cù altre malatie virali, ùn ci hè trattamentu specificu per u parvovirus felinu. Ùn pò micca esse guaritu, solu palia i sintomi è luttà contr'à a disidratazione affinchì u ghjattu possa superà a malattia da solu.

I Gattini chì sò assai ghjovani o cun un statu avanzatu di a malatia anu un percentinu di sopravvivenza assai bassu. Quandu si notanu sintomi di a malattia, andate immediatamente à u veterinariu.

Hè di solitu necessariu ospedalizazione di i misgi per esse datu u trattamentu adattatu. Cumbatterà a disidratazione è a mancanza di nutrienti è, soprattuttu, pruverà à prevene a diffusione di altre malatie. Inoltre, a temperatura di u vostru corpu serà tenuta sottu cuntrollu.

Siccomu u parvovirus felinu affetta u sistema immunitariu, i misgi infettati sò più propensi à cuntrae altre infezioni batteriche o virali. Dunque, insistemu per andà à u veterinariu, è ancu per piglià estreme precauzioni per impedisce chì a malattia aggravi.

Quandu u vostru misgiu ritorna in casa, preparate un locu caldu è cunfurtevule per ella è date li assai cuscini finu à ch'ella ripigliessi. Una volta chì u vostru felinu hà superatu a malattia serà immune da ella. Ma ricordate di pulisce tutte e vostre cose per evità a cuntagione à l'altri misgi.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.