Sindrome di Horner in Cani: Sintomi è Trattamentu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 27 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Sindrome di Horner in Cani: Sintomi è Trattamentu - Animali
Sindrome di Horner in Cani: Sintomi è Trattamentu - Animali

Cuntenutu

U sindromu di Horner hè una cundizione chì di solitu apparisce momentaneamente è chì preoccupa ogni tutore. Se l'ochju di u vostru cane sembra diversu da u normale è si nota chì un ochju hè cascatu, a terza palpebra hè visibile è sporgente, o chì e pupille anu una dimensione diversa, unu essendu più cuntrattu cà l'altru, allora questu hè probabile chì sia un casu. di u sindrome di Horner.

Se vulete sapè di più Sindrome di Horner in i cani, assicuratevi di leghje st'articulu da PeritoAnimal.

Cosa hè a Sindrome di Horner

U sindromu di Horner hè l'inseme di segni neuro-oftalmici chì si sò uriginati da l'interruzzione di l'innervazione simpatica di unu o di i dui globi oculari è di a so adnexa.


Ci sò parechje cause chì ponu purtà à u sindrome di Horner. Dapoi u so urigine in u sistema nervosu, ogni regione chì include i nervi implicati pò esse affettata, da l'arechja media / interna, u collu, u pettu à e porzioni di a spina cervicale, è hè necessariu verificà ciascuna di queste regioni per escludere o includenu suspetti.

Cusì, u sindrome di Horner pò dà origine à:

  • Otite media è / o interna;
  • Trauma d'impattu o morsi;
  • Infarzioni;
  • Infezzioni;
  • Inflammazioni;
  • Massi cum'è ascessi o cisti;
  • Malatie di u discu spinali;
  • Neoplasmi.

Sintomi di Sindrome di Horner

u principale segni clinichi di u sindrome di Horner ponu cumparisce singulari o simultaneamente, sò:

Anisocoria in i cani

Anisocoria hè caratterizata da u asimmetria di u diametru pupulare, in particulare, miosis (cuntrazzioni) di l'ochju affettatu, vale à dì, a pupilla di l'ochju toccu hè più cuntratta chè quella contralaterale.


Per valutà specificamente a miosi in i cani, hè raccomandatu chì sia effettuata in ambienti cù poca luce, perchè in ambienti cù molta luce l'ochji sò assai cuntratti è ùn permettenu micca di distingue quale pupulare hà un pupulu contrattu. Se vi dumandate se l'anisocoria in i cani hè curabile, hè un cundizione autolimitante, chì si risolve sè stessu.

Terza protrusione palpebrale

A terza palpebra hè generalmente situata in u cantonu mediale di l'ochju, ma in u sindrome di Horner pò spustà, esternalizà è stà , pudendu copre l'ochju di u cane, secondu u livellu di protrusione.

ptosi di a palpebra

U sindromu di Horner pò purtà à ptosi palpebrale, vale à dì, goccia di palpebra cima nantu à l'ochju.

Enoftalmia

Hè carattarizatu da a retrazione di u globu oculare in l'orbita, vale à dì, si verifica affundendu l'ochji.


Sta cundizione hè duvuta à u tonu diminuitu di i musculi periorbitali chì sustenenu l'ochju. In questu casu, a visione di l'animali ùn hè micca influenzata, ancu s’è l’ochju toccu pò ùn esse capace di vede s’ellu hà a palpebra appiccicata assuciata.

Sindrome di Horner: diagnosi

Dìite à u vostru veterinariu se u vostru animale domesticu hè statu recentemente impegnatu in una sorta di lotta o accidente. U veterinariu deve raccoglie tutte l'infurmazioni da a storia di l'animali, fà un esame fisicu minuziosu è minuziosu., Inclusu à u livellu oftalmicu, neurologicu è otoscopicu, è ricorre dinò à esami cumplementari chì ritene necessarii, cume numeru di sangue è biochimica, radiografia (RX), tomografia computerizzata (CAT) è / o risonanza magnetica (MR).

Inoltre, ci hè un test farmacologicu direttu, chjamatu test di Fenilefrina diretta. In questu test, sò applicati una à duie gocce di fenilefrina gocce d'ochji in ogni ochju, postu chì in l'ochji sani nimu di i sculari si dilaterà. Sì, invece, si dilata finu à 20 minuti dopu avè postu e gocce, hè indicativu di una ferita.

Normalmente, a causa ùn hè micca scuperta di stu prublema è si dice chì sta sindrome hè di origine idiopatica. U sindrome di Horner idiopaticu hè assai cumunu in i cani di razze cum'è u Golden Retriever è u Collie, forse per via di fattori genetichi.

Sindrome di Horner in Cani: Trattamentu

U trattamentu per u sindrome di Horner in i casi induve una causa adiacente hè identificata hè diretta versu a stessa causa, cum'è a U sindromu di Horner ùn hà alcuna risorsa terapeutica diretta. U trattamentu sintomaticu pò esse fattu cù gocce di fenilefrina piazzate in l'ochju influenzatu ogni 12-24 ore.

U trattamentu di a causa sottostante pò include, trà altre cose:

  • Pulizia di l'arechja, in casi d'infezioni à l'arechja;
  • Antibiotici, antiinflamatori o altre droghe;
  • Gocce d'ochji per dilatà a pupilla in l'ochju affettu;
  • Chirurgia per tumori operabili, è / o radiu o chimioterapia.

U sindromu di Horner hè un inseme di segni autolimitante, vale à dì, hè una sindrome cun un periudu limitatu è determinatu, chì finisce per risolve da per ellu, nurmalmente durendu trà 2 à 8 settimane, ma pò durà qualchi mesi. Per esempiu, a sindrome idiopatica in i cani si risolve di solitu in 6 mesi.

A riversibilità di u prucessu hè strettamente ligata à a causa sottostante è a gravità di a ferita.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Sindrome di Horner in Cani: Sintomi è Trattamentu, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione Prublemi ochji.