Cancer di Mama in Puttane - Sintomi è Trattamentu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 7 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Sittembre 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

Sfurtunatamente, u cancheru hè una malattia chì tocca ancu i nostri amichi canini. In questu articulu di PeritoAnimal, ci concentreremu nantu à e manifestazioni più cumuni di a malattia, chì hè u cancheru di u senu chì pò apparisce in i nostri cani. Scupreremu i sintomi, cumu pudemu diagnosticà è, benintesa, u trattamentu chì pò esse aduttatu, è ancu misure preventive, postu chì, cum'è sempre, a prevenzione hè megliu cà curà.

Se site interessatu à amparà di più cancru di u senu in cagna, u vostru sintomi è trattamentu, leghjite puru!

Chì ghjè u cancheru?

u cancheru hè u crescita anurmale, continuu è rapidu di e cellule in u corpu. In u cancheru di u senu in i cani, cum'ellu a dice u nome, stu sviluppu patologicu si ferà in e ghiandole mammarie. Quasi tutte e cellule morenu è sò rimpiazzate in u corsu di a vita di un individuu. S’ellu ci hè una mutazione in i miccanismi chì cumandanu sta divisione cellulare, si uriginaranu cellule à crescita rapida chì formeranu masse capaci di spiazzà e cellule sane.


Inoltre, e cellule cancerose ùn soddisfanu micca e funzioni adatte di e cellule. Se u cancheru cresce è invade a zona o l'organu da u quale urigine, pruvucarà danni chì, cù u tempu, cunducerà à a morte di u cane. In i ghjovani animali, a so crescita tende à esse più rapida, cuntrariamente à ciò chì accade cù l'animali più vechji, per via di u ritmu di rigenerazione cellulare.

Ci sò geni chì soppressenu i geni di u cancheru ma ci sò ancu altri chì inibiscenu a so funzione. Tuttu què pò esse causatu da fattori esterni cume a dieta, u stress o l'ambiente. Cusì, u cancheru hè un fenomenu induve a genetica è l'ambiente interagiscenu. Inoltre, i carcinogeni sò cunnisciuti, vale à dì, influenze chì aumentanu a probabilità di piglià u cancer. Elementi cum'è a luce ultravioletta, i raggi X, a radiazione nucleare, alcune chimiche, sigarette, virus o parassiti interni sò stati dimustrati carcinogeni in l'omu.


I tumori derivanti da u cancheru sò chjamati neoplasmiè pò esse benigna o maligna. I primi tendenu à cresce lentamente, senza invade o distrugge i tessuti chì li circondanu. Ùn cunsumate micca per sparghje in altre parte di u corpu. Quandu hè pussibule, hè eliminatu chirurgicamente. À u cuntrariu, i tumori maligni invadenu i tessuti adiacenti è crescenu senza limiti. Queste cellule tumorali ponu penetrà in u sistema circulatoriu è passà da u tumore primariu à altre parti di u corpu. Stu prucessu hè chjamatu metastasi.

Chì sò i sintomi di u cancheru di u senu in e puttane

E puttane anu una decina di ghiandole mammarie, distribuite in duie catene simmetriche da ogni latu di u corpu, da u pettu à l'inguine. I tumori in queste ghiandole sò, purtroppu, assai cumunu è a maiò parte si trovanu in cagne cù più di sei anni, cù una incidenza più grande à dece anni. Questi tumori ponu esse benigni o maligni.


Stu tipu di cancheru hè largamente ormone dipendente, chì significa chì a so apparizione è u so sviluppu sò ligati à ormoni, principalmente estrogeni è progesterone, chì intervenenu in u cicculu riproduttivu di a cagna è per i quali ci sò ricettori in u tissutu mammariu.

U sintomu principale chì, cum'è caregivers, avemu avertitu in u cancheru di u senu di u nostru cane hè a presenza di a massa grossa o indolore in unu o parechji seni, vale à dì, un esame fisicu serà sufficiente per rilevallu. I petti più grandi, vale à dì i petti inguinali, sò più spessu affettati. Sta massa averà una dimensione variabile è un contornu più o menu definitu, attaccatu à u pelu o liberu. In ocasu, a pelle ulcerate è a ferita. A volte pudete ancu osservà a secrezione sanguinosa da u nipple.

Tumore di u senu in Puttane - Diagnosticu

Dopu a rilevazione di stu primu signale, duvemu circà cura veterinaria u più prestu pussibule. U veterinariu, per palpazione, conferma a diagnosi, diferenziandola da altre cause possibili cume a mastite. Cumu vedemu, u trattamentu adottatu, in ogni casu, serà a rimozione chirurgica.

U materiale eliminatu deve esse mandatu per analisi (biòpsia) è u laburatoriu istopatologicu specializatu seranu incaricati di determinà i tippi di cellule presenti. Inoltre, stu studiu ci dicerà se u tumore hè benignu o malignu è, in l'ultimu casu, quale hè u so gradu di virulenza. Questi dati sò basi per u prognosi, l'aspettativa di vita o a pussibilità di ricaduta (percentuale di ripetizione di u cancheru in u listessu locu o diversu).

Trattamentu di tumore di senu in cagna

L'efficacità di u trattamentu di u cancheru di u senu in e puttane dipenderà da un diagnosi precoce. U rimuzzioni chirurgica, cumu avemu dettu, serà u trattamentu sceltu, eccettu in i casi induve ci hè una malattia terminale o si trova a presenza di metastasi. Dunque, prima di entre in una sala operatoria, u veterinariu hà da fà una radiografia chì vi permetterà di distingue a presenza di masse in altre parte di u corpu.

hè cumunu à cumparisce metastasi pulmonare (chì pò purtà à difficultà respiratorii). Un ultrasuone è un test di sangue si ponu ancu fà. À a chirurgia, u tumore è u tessutu sanu circundante saranu rimossi. L'estensione di a rimozione dipende da a dimensione è a situazione di u tumore. In questu modu, solu u rigonfiu, u pettu cumpletu, tutta a catena di pettu o ancu e duie catene ponu esse rimossi. Più grande hè u tumore è a so aggressività, più u sfavorevule hè u pronosticu.

Inoltre, cume hè un cancheru dipendente da l'ormone, se a puttana hè sana, pò esse ovariuisterectomia, vale à dì, l'estrazione di l'utru è di l'ovari. Cumu l'avemu dettu, se u vostru cane hà metastasi, l'interventu chirurgicu ùn hè micca raccomandatu, ancu se in certi casi pò esse rimossu se face danni. Sicondu u risultatu di a biopsia, in più di a rimozione chirurgica, pò ancu esse necessariu amministrà a chimioterapia (prevene è cuntrolla a metastasi).

D'altra parte, u periodu postoperatoriu serà cum'è qualsiasi altra cirurgia, in quale duvemu esse attenti chì a nostra puttana ùn strappi micca i punti, è ancu in l'aspettu di a ferita, per cuntrullà infezioni pussibuli. Duvete ancu evità movimenti bruschi, ghjochi violenti o salti chì puderanu causà l'apertura di a ferita. di sicuru hè necessariu mantene bè pulitu è ​​disinfettatu, secondu i cunsiglii di u veterinariu, di listessa manera duvemu amministrà l'antibiotici è l'analgesici prescritti. Tenite à mente chì l'incisione pò esse cunsiderabile in dimensioni.

Cumu prevene u cancheru di u senu in una cagna

Cumu l'avemu vistu, a causa di l'apparizione di u cancheru di u senu in e cagne hè principalmente ormonale, ciò chì ci permette di adopra misure preventive cum'è a sterilizazione precoce di a nostra cagna. Cù a rimozione di l'utru è di l'ovari, a cagna ùn entra micca in calore, è senza l'azzione di l'ormoni necessarii per stu prucessu, ùn hè micca pussibule di sviluppà alcun tumore.

Ci hè da nutà chì sta prutezzione hè praticamente cumpleta in e cagne operate prima di u so primu caldu. Eseguendu l'intervenzione dopu u primu calore, a prutezzione hè di circa 90%. Da u secondu è dopu u calore in poi, a percentuale di prutezzione furnita da a sterilizazione diminuisce. Hè dunque impurtante di sterilizà a nostra cagna prima di u vostru primu caldu. Se l'avemu aduttatu à l'età adulta, duvemu operallu u più prestu pussibule, di preferenza quandu ùn hè micca in calore, postu chì l'irrigazione di a zona durante ste settimane aumenta, ciò chì aumenta u risicu di sanguinamentu durante a chirurgia.

Frà e misure preventive, evidenzemu dinò u diagnosticu precoce. Ùn face mai male di esaminà periodicamente i seni di u nostru cane è di circà una rapida attenzione veterinaria di fronte à qualsiasi cambiamenti o presenza di masse, rigidità, infiammazione, secrezione o dolore.

Dapoi l'età di sei anni, si consiglia di fà un esame mensile in casa in puttane sterilizate o sterilizate tardi. Altrettantu, duvemu mantene controlli veterinari di routine. I cani di più di 7 anni duverebbenu avè un esame fisicu annuale, cume, cum'è avemu vistu, un esame fisicu simplice pò rilevà a presenza di u cancheru.

Infine, hè impurtante sapè chì l'usu di medicazione per cuntrullà u calore di a cagna (progestin) favurisce l'aspettu di u cancheru di u senu. Inoltre, cagne chì anu patitu pseudo-gravidanze (gravidanza psicologica) sò ancu più propensi à soffre di a malattia. Tutti i dati presentati rinfurzanu a necessità di sterilizazione precoce per furnisce a vostra cagna una qualità di vita megliu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.