Ci sò animali omosessuali?

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
SOFÌ CADE COL MOTOCROSS! (CI SIAMO SCAMBIATI I CORPI)
Video: SOFÌ CADE COL MOTOCROSS! (CI SIAMO SCAMBIATI I CORPI)

Cuntenutu

U regnu animale prova chì l'omosessualità hè una parte naturale di centinaie di spezie è, in caso contrario, quasi tutte quelle chì esistenu. Un grande studiu fattu in u 1999 hà fighjatu u cumpurtamentu di 1500 spezie di supposti animali omosessuali.

Tuttavia, questu è parechji altri studii realizati annantu à l'anni anu dimustratu chì a questione va ben al di là di l'etichettatura di animali omosessuali, bisessuali o eterosessuali. Frà l'animali ùn ci sò registrazioni di pregiudiziu o di rigettu in relazione à questu sughjettu, a sessualità hè trattata cum'è qualcosa abbastanza nurmale è senza i tabù cum'è accade trà l'omi.

In questu articulu di PeritoAnimal vi spiegheremu se in realtà ci sò animali omosessuali, ciò chì si sà finu à avà è cuntaremu qualchi storie di coppie furmate da animali di listessu sessu diventati cunnisciuti in u mondu sanu. Bona lettura!


Omosessualità in u Regnu Animale

Ci sò animali omosessuali? Ié. Per definizione, l'omosessualità hè caratterizata quandu un individu hà relazioni sessuali cù un altru individuu in u listessu sessu. Ancu se certi autori sò contr'à l'usu di u termine omosessuale per l'omi non umani, hè sempre più accettatu di dì chì ci sò animali omosessuali chì li caratterizanu cum'è animali gay o lesbiche.

A ricerca principale mai fatta nantu à u sughjettu hè diventata un libru publicatu in u 1999 da u biologu canadianu Bruce Bagemihl. À u travagliu Esuberanza Biologica: Omosessualità Animale è Diversità Naturale (Esuberanza Biologica: Omosessualità Animale è Diversità Naturale, in traduzzione libera)[1], dice chì u cumpurtamentu omosessuale hè guasi universale in u regnu animale: hè statu osservatu in più di 1.500 spezie d'animali è bè documentatu in 450 di elli, trà mammiferi, acelli, rettili è insetti, per esempiu.


Sicondu u studiu di Bagemihl è parechji altri circadori, ci hè una grande diversità sessuale in u regnu animale, micca solu l'omosessualità o bisessualità, ma dinò cù a pratica cumuna di u sessu per u semplice piacè di l'animale, senza scopu riproduttivu.

Tuttavia, alcuni ricercatori affermanu chì ci sò poche spezie in cui l'animali anu una orientazione omosessuale per a vita, cume accade, per esempiu, cù u pecuri addomesticati (Ovies Aries). In u libru Omosessualità Animale: Una Prospettiva Biosociale (Omosessualità animale: Una Prospettiva Biosociale, in traduzzione libera)[2], u cercadore Aldo Poiani afferma chì, durante a so vita, 8% di e pecure ricusanu di accuppià si cù e femine, ma di regula u facenu cun altre pecure. Questu ùn vole micca dì chì l'individui di parechje altre spezie ùn anu micca un tale cumpurtamentu. Videremu in st'articulu chì l'animali altri i pecuri passanu anni cù u listessu cumpagnu di listessu sessu. Parlendu d'elli, in questu altru articulu scopre animali chì ùn dormenu micca o dormenu pocu.


Ragioni di l'omosessualità trà l'animali

Trà i motivi dati da i circadori per ghjustificà u cumpurtamentu omosessuale trà l'animali, se ghjustificazioni sò necessarie, ci sò a ricerca per a ripruduzzione o mantenimentu di a cumunità, affirmazione suciale, prublemi evoluzionarii o ancu a mancanza di masci in un gruppu datu, cumu si viderà più tardi in questu articulu.

Grilli, scimmie, granchi, leoni, anatre selvatiche ... in ogni spezia, i studii inconclusivi mostranu chì a relazione omosessuale ùn hè micca solu di sessu, ma, in parechji di elli, ancu di affettu è cumpagnie. Ci sò numerosi animali di listessu sessu chì si riproducenu ligami sentimentali è stanu inseme per parechji anni, cum'è elefanti. Quì pudete amparà di più nantu à cume si comunicanu l'animali.

Quì sottu, presenteremu alcune spezie in cui ci sò studii è / o registrazioni nantu à coppie di individui di u listessu sessu è ancu alcuni di i casi più cunnisciuti di l'omosessualità in u regnu animali.

Scimmie giapponesi (Scimmia scarabeu)

Durante a stagione di accoppiamentu, a cumpetizione trà e scimmie giappunesi hè grande. I masci competenu trà di elli per l'attenzione di cumpagni potenziali, ma competenu ancu cù altre femine. Arrampicanu nantu à l'altru è si frottenu i genitali per vincela. Se u scopu hè riesciutu, ponu stà inseme per settimane, ancu per difende si da pussibuli rivali, ch'elli sianu masci o ancu altre femine. Ma ciò chì hè statu rimarcatu quandu si studia u cumpurtamentu di sta spezia, hè chì ancu quandu e femine participanu à relazioni sessuale cù altre femine, fermanu interessate da i masci, ciò chì significa chì serianu animali bisessuali.[3]

Pinguini (Spheniscidae)

Ci sò parechji registri di cumpurtamentu omosessuale trà i pinguini. Una coppia gay di e spezie chì campanu in un zoo in Germania hà causatu un tumultu. In u 2019, i dui anu arrubbatu un ovu da u nidu di una coppia eterosessuale, ma sfurtunatamente, l'ovu ùn hè micca natu. Micca suddisfatti, d'ottobre 2020 anu arrubatu tutte l'ove da un antru nidu, sta volta da una coppia di pinguini cumposti da duie femine.[4] Finu à a fine di st'articulu ùn ci era nisuna infurmazione nantu à a nascita o micca di i pinguini. Un altru coppiu di femine avia dighjà cacciatu l'ovu di un'altra coppia in l'acquariu di Valencia, Spagna (vede a foto sottu).

Avvoltoi (Gyps fulvus)

In 2017, una coppia furmata da dui masci hà guadagnatu fama internaziunale mentre diventanu genitori. L'albitri di u Zoo Artis in Amsterdam, Olanda, chì eranu inseme dapoi anni, anu incubatu un ovu. Va bè. L'impiegati di u zoo anu messu un ovu chì era statu abbandunatu da a mamma in u so nidu è si sò occupati di u compitu assai bè, esercitendu bè a parentia (vede a foto sottu).[5]

Mosche di frutta (Tephritidae)

Per i primi pochi minuti di vita di e mosche di a frutta, provanu à accuppià si cù tutte e mosche chì li sò vicine, ch'ella sia femina o maschile. Solu dopu avè amparatu à identificà u odore femminile vergine chì i masci fussinu nantu à elli.

Bonobos (pan paniscus)

U sessu trà i chimps di a spezia di Bonobo hà una funzione impurtante: cunsulidà u relazioni suciali. Puderanu aduprà u sessu per avvicinassi di i membri di u gruppu dominante per guadagnà più statutu è rispettu in a cumunità in a quale campanu. Dunque, hè cumunu per masci è femine di avè relazioni omosessuali.

Scarabei marroni (Tribolium castaneum)

I scarabeci marroni anu una strategia curiosa per a ripruduzzione. Si copulanu trà di elli è ponu ancu depone sperma in i so cumpagni maschili. Se l'animale chì porta stu sperma si accoppia cun una femina, pò esse fecundatu. In questu modu, un maschile pò fecundà un numeru assai più grande di femine, postu chì ùn hà micca bisognu di curtighjà tutte, cume hè cumunu in e spezie. Ciò chì hè ancu nutatu in questa spezia hè chì i scarabeci marroni ùn sò micca solu omosessuali.

Giraffe (Giraffa)

Frà e giraffe, u sessu trà individui di u listessu sessu hè più cumunu chè trà partenarii di u sessu oppostu. In 2019, u Zoo di Monaco, Germania, hà sustinutu a sfilata Gay Pride mettendu in risaltu precisamente sta spezia d'animali. À quellu tempu, unu di i biologi lucali hà dichjaratu chì u e giraffe sò bisessuali è chì in certi gruppi di e spezie, u 90% di l'atti sò omosessuali.

Albatros di Laysan (Phoebastria immutabilis)

Sti grandi acelli, cum'è l'aranci è altre spezie, di solitu stanu "sposati" per a vita, pigliendu cura di i so zitelli. Tuttavia, secondu un studiu realizatu in Hawaii da l'Università di Minnesota, in i Stati Uniti, trè nantu à 10 coppie di st'animali sò furmati da duie femine chì ùn sò micca parenti. Curiosamente, si occupanu di i discendenti generati da i masci chì "saltanu intornu" à e so relazioni stabili per accuppià si cù una o e duie femine di a coppia di u listessu sessu.

Lioni (panthera leo)

Parechji lioni abbandunanu e leonine per furmà gruppi di animali omosessuali. Sicondu alcuni biologi, circa 10% di i rapporti sessuali in questa spezia accade cù animali di listessu sessu. Trà e lionne, ci sò solu registri di a pratica di e relazioni omosessuali quandu sò in prigiunera.

cigni è oche

In i cigni l'omosessualità hè ancu una custante. In 2018, un coppiu maschile hà avutu esse cacciatu da un lagu in Austria perchè i dui attaccavanu troppu umani in a regione. U mutivu seria di prutege u vostru zitellu.

Ddu stessu annu, ma in a cità di Waikanae, Nova Zelanda, l'oca Thomas hè mortu. Hà guadagnatu fama internaziunale dopu avè passatu 24 anni cù u cignu Henry. A coppia hè diventata ancu più pupulare dopu avè principiatu un triangulu d'amore cù a femina cignu Henriette. I trè inseme si sò occupati di i so picculi cigni. Henry era digià mortu in u 2009 è, pocu dopu, Thomas hè statu abbandunatu da Henriette, chì hè andata à campà cù un altru animale di u so genaru. Da tandu Tumasgiu campava solu.[6]

In a foto sottu avemu una foto di Thomas (oca bianca) accantu à Henry è Henrietta.

Avà chì cunniscite un pocu di più nantu à l'animali omosessuali, animali gay o bisessuali, forse vi puderete interessà questu altru articulu di PeritoAnimal: un cane pò esse gay?

Se vulete leghje più articuli simili à Ci sò animali omosessuali?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.