Cumu hè a vista di i cani

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 28 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Java Tech Talk: Hey Spring Boot, where did my memory disappear?[#Ityoutubersru]
Video: Java Tech Talk: Hey Spring Boot, where did my memory disappear?[#Ityoutubersru]

Cuntenutu

Ci sò parechji miti intornu à a visione di u cane. Qualchì annu fà si dichjarava chì i cani avianu vistu in biancu è neru mentre chì avà e teurie puntanu in un'altra direzzione chì include altre tonalità chì ùn hè micca monocromaticu.

In questu articulu di PeritoAnimal detaliaremu e peculiarità di a visione canina, è ancu alcune curiosità chì implicanu i cani in questa domanda frequente.

Continuate à leghje per sapè se i cani vedenu in culore è ancu alcune curiosità relative à a vista nantu à a vostra vita d'ogni ghjornu.

U Mitu di u Biancu è u Biancu

Sapendu esattamente e pussibilità chì offre a visione canina ùn hè micca cusì faciule da spiegà cum'è si puderia suppone. L'esseri umani ùn sò micca capaci di identificà esattamente ciò chì hè u so livellu di prestazione oculare, tuttavia, hè una falsa dichjarazione chì i cani vedenu in biancu è neru.


Pensà chì a vostra visione sia limitata hè un sbagliu tamantu postu chì u cane hè un predatore naturale chì deve aduprà i so sensi in u so ipoteticu ghjornu salvaticu. Pudete imaginà un lupu videndu male? Impussibule di caccià a vostra preda? Tuttavia, a visione canina ùn hè micca ricca quant'è quella di l'essaru umanu, adattatu da seculi à forti impatti visivi è creativi.

A vista di i cani in dettu

I cani anu in a so retina oculare dui receptori di culore à u cuntrariu di l'omi, chì ne anu trè. I ricettori includenu coni è verghe (per a visione di ghjornu è di notte rispettivamente) è si trovanu in a retina. I neuroni chì custituiscenu a retina permettenu di analizà i culori, calculà e distanze o a dimensione di l'uggetti, qualcosa di primuriale per a sopravivenza.


U fattu di avè dui ricettori invece di trè mostra chì i cani ponu avè una visione di qualità più pessima chè l'umani, assai più ricca in dettu. Tuttavia, questu ùn significa micca chì i cani vedenu peghju o distorti, abbraccianu semplicemente a gamma più bassa di culori.

Cunclusione:

E prove fatte da sperti in u mondu sanu dicenu chì i cani sò di culore. Determinate dinò chì sò capaci di differenzà i culori, misurà e distanze, vede quelli ogetti di interessu frà altri. Hè assai interessante u modu chì i cani vedenu u so patrone.

Chì a so capacità ùn hè micca alta quant'è quella di un essere umanu hè vera, ma ciò ùn significa micca in ogni casu chì vedenu sfocate o ùn identificanu micca currettamente i culori.


Vi pò ancu interessà ...

  • I cani ponu guardà a TV?
  • Perchè i cani leccanu?
  • Corteccia di cane, chì vole dì?