Cuntenutu
- Cumu sapè se cockatiel hè maschile o femina
- Cumu cunnosce u sessu di u pappagallo Ecletus
- Cumu sapè se u perruchju hè femina o maschile
- Cumu cunnosce u sessu di a pericula di u collu anellu
- Cumu cunnosce u sessu di u pappagallo à fronte biancu
- Cumu sapè se u perruchju australianu hè femina
- Cumu cunnosce u sessu di u pappagallou cù altri metudi
dimorfisimu sessuale ùn hè micca una regula chì pò esse appiicatu à tutte e spezie di pappagalli postu chì, in a maiò parte di elle, ùn hè micca pussibule d'osservà e sferenze trà masci è femine, solu essendu pussibule di distingue li attraversu un'analisi o un espertu.
Solu in alcune spezie di pappagalli è perruchesi hè pussibule osservà differenze d'aspettu trà masci è femine.
Cuntinuà à leghje st'articulu PeritoAnimal, vi mustraremu alcune spezie cù chjaru sferenze trà masci è femine da pudè capì cumu cunnosce u sessu di u pappagallo.
Cumu sapè se cockatiel hè maschile o femina
In certi tipi di cockatiel, ci hè dimorfisimu sessuale, più specificamente in u visu salvaticu, perle è biancu.
A differenza trà masci è femine hè chì e femine anu macchie scure à strisce sottu à a coda, mentre chì i masci anu un culore uniforme in questa zona.
- In cockatiel salvaticu, si osservanu differenze ancu in i visi di masci è femine. E femine anu una tonalità più dolce di giallu, mentre chì i masci anu una intensità di culore più alta nantu à a faccia.
- À u casu di cockatiels perla, e femine tenenu perle nantu à e so ali dopu a muta. Quandu sò masci, perdenu stu mudellu caratteristicu di a spezia dopu a muta.
- In cockatiels faccia bianca, i masci anu una maschera faccia bianca, mentre chì e femine sò più grisgiose (o bianche, ma cù una dimensione più chjuca di i masci).
Cumu cunnosce u sessu di u pappagallo Ecletus
In e spezie ecletus, hè simplice cunnosce u sessu di u pappagallo. I masci sò verdi assai intensi di culore è anu un beccu in tonalità d'aranciu è giallu. E femine anu una bella cumbinazione di verde è turchinu è u so beccu hè scuru.
Cumu sapè se u perruchju hè femina o maschile
In u casu di u parrocchetto, u dimorfisimu sessuale si pò truvà in a cera. a cera hè u nasu, vene à dì, l'area carnosa da a quale sorte u beccu di l'acellu.
A cera di i masci cumuni hè di culore turchinu scuru. sì u masciu hè lutinu, a vostra cera hè rosa o lilla. A cera di e femine hè turchina chjaru, diventendu marrone quand'elli entrenu in calore. I ghjovani parrocchetti, sì maschili o femine, anu una cera bianca.
Frà i parrocchetti australiani, ci hè a spezia splendidu perruchju chì mostra una dimustrazione chjara di dimorfisimu sessuale, postu chì e femine ùn anu micca a frangia scarlatta chì i cespuglii anu nantu à u pettu.
Cumu cunnosce u sessu di a pericula di u collu anellu
In i dui tippi di parrocchetto, u dimorfisimu sessuale hè chjaru, postu chì u masciu presenta una spezia di caratteristica collana scura è a femina nò.
Questa spezia hè cunnisciuta per necessità di manipulazione ogni ghjornu è a arricchimentu custante di u so ambiente è di e so attività, altrimenti puderanu soffre di stress severu. Puderanu capisce finu à 250 parolle sfarente, forse per questa ragione a mancanza di stimolazione hè cusì dannosa per a spezia.
Cumu cunnosce u sessu di u pappagallo à fronte biancu
U pappagallo à fronti bianchi hà una zona trà e so ale induve si pò vede a differenza trà maschile è femina. Questa zona d'ala hè chjamata u calamaru è si trova in a parte anteriore di l'ala induve hè pussibule truvà l'articulazione ossea.
U pappagallou maschile di fronte biancu si pò distingue da a femina avendu piume rosse brillanti nantu à l'alula chì a femina ùn hà micca.
Cumu sapè se u perruchju australianu hè femina
In Australia ci hè una larga varietà di pappagalli, ognunu più bellu chè l'altru. In certe spezie, e differenze trà masci è femine sò chjare. Dopu, indicemu alcune spezie cun dimorfisimu sessuale chjaru.
- Parrocu di Barraband: In questa spezia, a femina ùn hà micca tonalità di rossu è giallu in faccia è in gola, è u maschile hà.
- Perruchju reale australianu: E femine anu a faccia, a testa è a gola verdi, mentre chì i masci anu toni rossi in ste zone. Finu à 3 anni, i ghjovani esemplari ùn acquistanu micca i so culori definitivi.
Cumu cunnosce u sessu di u pappagallou cù altri metudi
A maiò parte di e Specie di Pappagallo ùn mostranu micca dimorfisimu sessuale, à u cuntrariu di quelli chì avemu indicatu sopra. Distinguialli pò esse difficiule sè ùn simu micca abituati à e spezie specifiche, tante persone ricorre à l'esperti per cunnosce u sessu di u to pappagallo.
Di palpazione, pudemu identificà u maschile sviluppendu un rigonfiu in a zona pelvica, mentre chì e femine anu una zona piatta. Un altru di i testi più cumuni hè u DNA, però, pò esse costu.
Pone l'ove palesa chjaramente chì l'acellu hè femina. Infine, vi raccomandemu di ùn lasciarvi guidà da u caratteru acellu, cumu pò esse assai variabile.