Elefanti Asiatichi - Tipi è Caratteristiche

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 13 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Elefantiasis o filariasis linfática: fotos e información sobre esta enfermedad
Video: Elefantiasis o filariasis linfática: fotos e información sobre esta enfermedad

Cuntenutu

U cunniscite Elephas Maximus, nome scientificu di l'elefante asiaticu, u più grande mammiferu di quellu cuntinente? E so caratteristiche anu sempre pruvucatu attrazione è fascinazione in l'omu, chì hà avutu cunsequenze terribili per a spezia per via di u braconnage. Questi animali appartenenu à l'ordine Proboscidea, famiglia Elephantidae è genere Elephas.

In quantu à a classificazione di e sottuspezie, ci sò opinioni sfarenti, tuttavia, alcuni autori ricunnoscenu l'esistenza di trè, chì sò: l'elefante indianu, l'elefante di u Sri Lanka è l'elefante di Sumatra. Ciò chì distingue ogni sottuspezia, in fondu, sò e differenze in u culore di a pelle è a dimensione di i so corpi. Se vulete sapè di più elefanti asiatichi - tippi è caratteristiche, cuntinuvà à leghje st'articulu da PeritoAnimal.


Induve stà l'elefante asiaticu?

O elefante asiaticu hè uriginariu di Bangladesh, Cambogia, Cina, India, Indonesia, Repubblica Democratica Populare Lao, Malesia, Myanmar, Nepal, Sri Lanka, Tailanda è Vietnam.

In u passatu, e spezie si pudianu truvà in un vastu territoriu, da l'Asia occidentale, attraversu a costa iraniana finu à l'India, ancu in u Sudeste Asiaticu è in Cina. Tuttavia, hè sparitu in parechje zone induve uriginariamente abitava, cuncintrendu si pupulazioni isolati in 13 stati in a zona tutale di a so gamma originale. Alcune populazioni salvatiche esistenu sempre in isule in India.

A so distribuzione hè abbastanza larga, cusì l'elefante asiaticu hè prisente in sfarenti tippi d’habitat, principalmente in fureste tropicale è vasti prati. Si pò truvà ancu à diverse altitudini, da u livellu di u mare à 3000 metri sopra u livellu di u mare.


L'elefante asiaticu richiede per a so sopravvivenza presenza custante d'acqua in u so habitat, ch'ellu usa micca solu per beie, ma ancu per bagnassi è rilassassi.

E so zone di distribuzione sò abbastanza larghe per via di a so capacità di muvimentu, tuttavia, e zone chì decidenu abità dipenderanu da dispunibilità alimentaria è l'acqua da una parte, è da l'altra parte, da e trasformazioni chì l'ecosistema soffre per via di trasfurmazioni umane.

In questu altru articulu di PeritoAnimal vi dicemu quantu pesa un elefante.

Caratteristiche di l'elefante asiaticu

L'elefanti asiatichi sò di longa vita è ponu campà trà 60 è 70 anni. issi animali tremendi pò ghjunghje da 2 à 3,5 metri di altezza è più di 6 metri di lunghezza, ancu se tendenu à esse più chjuche di l'elefante africanu, pesendu finu à 6 tunnellate.


Anu una testa grande è u troncu è a coda sò longhi, tuttavia, e so orecchie sò più chjuche di quelle di i so parenti africani. In quantu à e prede, micca tutti l'individui di sta spezia l'anu di solitu, in particulare e femine, chì generalmente ùn ne anu micca in i masci sò longhi è grossi.

A so pelle hè spessa è abbastanza secca, hà pochi o nissunu capelli, è u so culore varieghja trà grisgiu è marrone. In quantu à e gambe, u zampe di fronte anu cinque dite in forma di zuppi, mentre chì e zampe di daretu anu quattru dite.

Malgradu a so grande dimensione è u so pesu, sò assai agili è fiduciosi quandu si movenu, oltre à esse eccellenti nuotatori. Una caratteristica assai caratteristica di l'elefante asiaticu hè a presenza di solu un lobe unicu in u so nasu, situatu à a fine di u so troncu. Trà l'elefanti africani, u cumpletu di u troncu finisce cù dui lobi. Sta struttura hè essenziale per l'alimentariu, beie acqua, puzza, tocca, faci sunori, lavassi, stesi in terra è ancu luttà.

l'elefanti asiatichi sò mammiferi suciali chì tendenu à stà in bande o clan, cumposti principalmente da femine, cù a presenza di una matriarca più vechja è di un masciu più vechju, in più di i discendenti.

Un altru aspettu caratteristicu di questi animali hè chì sò abituati viaghjà longu distanzi per truvà alimentu è rifugiu, però, tendenu à sviluppà una affinità per e zone chì definiscenu cum'è a so casa.

Tipi di Elefanti Asiatichi

L'elefanti asiatichi sò classificati in trè sottuspezie:

Elefante Indianu (Elephas maximus indicus)

L'elefante indianu hà u più altu numeru d'individui di e trè sottuspezie. Abita principalmente in diverse zone di l'India, ancu se pò esse truvatu in picculi numeri fora di stu paese.

Hè grisgiu scuru à marrone, cù a presenza di macchie chjare o rusuline. U so pesu è dimensione sò intermedi paragunatu à l'altri dui sottuspezie. Hè un animale assai sucievule.

Elefante Sri Lanka (Elephas maximus maximus)

L'elefante di u Sri Lanka hè u più grande di l'elefanti asiatichi, chì pesa sin'à 6 tonne. Hè grisgiu o culore di carne cù macchie nere o aranciu è guasi tutti ùn anu micca zanghi.

Hè spargugliatu nantu à e zone secche di l'isula di Sri Lanka. Sicondu stimi, ùn superanu micca e sei mila persone.

Elefante di Sumatra (Elephas maximus sumatranus)

L'elefante di Sumatra hè u più chjucu di u gruppu asiaticu. Hè profondamente minacciata di estinzione è, s'ella ùn hè presa azzione urgente, sta sottuspezia probabilmente diventerà estinta in i prossimi anni.

Hà l'arechje più grande di i so predecessori, più un coppiu di costole in più.

Elefante pigmeo di Borneo, un elefante asiaticu?

In certi casi, l'elefante pigmeo di Borneo (Elephas maximus borneensis) hè cunsiderata una quarta sottuspezia di l'elefante asiaticu. Tuttavia, parechji scentifichi ricusanu sta idea, cumpresu questu animale in a sottuspezia Elephas maximus indicus o Elephas maximus sumatranus. I risultati di studii precisi per definisce sta differenza sò sempre aspettati.

ciò chì manghjanu l'elefanti asiatichi

L'elefante asiaticu hè un grande mammiferu erbivore è richiede una grande quantità di cibu ogni ghjornu. In fatti, di solitu passà più di 14 ore à ghjornu alimentendu, cusì ponu manghjà sin'à 150 chilò di cibu. A so dieta si compone di una larga varietà di piante è certi studii anu dimustratu chì sò capaci di cunsumà finu à 80 sfarenti spezie vegetali, secondu l'habitat è a epica di l'annu. Cusì, ponu manghjà una grande varietà di alimenti:

  • Piante legnose.
  • Erbe.
  • Radiche.
  • Steli.
  • Conchiglie.

Inoltre, l'elefanti asiatichi ghjucanu un rollu chjave in a distribuzione di e piante in l'ecosistemi chì abitanu, per via di u fattu chì sparghjenu facilmente una grande quantità di semi.

Ripruduzzione elefante asiatica

L'elefanti asiatichi masci ghjunghjenu generalmente à a maturità sessuale trà 10 è 15 anni, mentre chì e femine ghjunghjenu prima à a maturità sessuale. In natura, e femine di solitu parturiscenu trà 13 è 16 anni. Anu periodi di 22 mesi di gestazione è anu una sola discindenza, chì pò pisà sin'à 100 chilò, è di solitu allattanu finu à 5 anni, ancu se à quella età ponu ancu cunsumà piante.

E femine ponu incinte in ogni mumentu di l'annu, è signalanu a so vuluntà à i masci. Tù intervalli di gestazione pè a femina duranu trà 4 è 5 anni, in ogni casu, in presenza di una alta densità di pupulazione, sta volta pò esse aumentata.

I discendenti di l'elefanti sò abbastanza vulnerabili à l'attaccu da i misgi salvatichi, in ogni modu, u rolu suciale di sta spezia hè ancu più chjaru in questi tempi, quandu e mamme è e mammone anu un rolu di primura in a prutezzione di i neonati, in particulare e nanne.

Strategie Ripruduttive di l'elefante asiaticu

Un'altra caratteristica comportamentale di l'elefante asiaticu hè chì i masci adulti disperse i ghjovani masci quand'elli maturanu sessualmente, mentre restanu in a gamma definita cum'è casa, i masci giovani tendenu allora à separassi da a mandria.

Sta strategia averia certi vantaghji per evità a ripruduzzione trà l'individui parenti (endogamia), ciò chì hè assai impurtante per u flussu di i geni. Quandu una femina hè sessualmente matura, i masci avvicinanu a banda è cumpete per a ripruduzzione, ancu se questu dipende micca solu da un maschiu chì cunquista l'altri, ma ancu da chì a femina l'accetta.

Statutu di Conservazione di Elefanti Asiatichi

L'elefante asiaticu hè sparitu in Pakistan, mentre in Vietnam ci hè una populazione stimata di circa 100 individui. In Sumatra è Myanmar, l'elefante asiaticu hè in periculu criticu.

Dapoi anni è anni, l'elefanti asiatichi sò stati tombi per uttene i so avori è pelle per amuleti. Inoltre, si stima chì parechji elefanti sò stati avvelenati o elettrocutati à morte da l'omu per tene li luntanu da l'abitazioni umane.

Attualmente, ci sò certe strategie chì cercanu di piantà a diminuzione significativa di e pupulazioni di elefanti asiatichi, tuttavia, ùn parenu micca esse sufficienti à causa di u statu di periculu custante chì esiste sempre per questi animali.

Se vulete leghje più articuli simili à Elefanti Asiatici - Tipi è Caratteristiche, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.