Cuntenutu
- alimentazione di gattini
- Stimulà e funzioni di escrezione
- Un ambiente adattatu
- vermu u ghjattu
- Ricunnosce ogni anomalia prestu
Ci hè qualcosa di più adorabile chè un gattinu? Ùn ci hè probabilmente nisuna maghjina più dolce per l'amatori felini cà quella di un ghjattu chì ghjunghje in casa in i so primi stadii di a vita. Per u ghjattu, questu hè un stadiu di scuperta è amparera, invece, per u pruprietariu, questu pò esse u stadiu più dolce chì serà pussibule grazia à u novu membru di a famiglia.
Hè assai faciule d'innamurassi di l'immagine di un gattinu di gattinu, tuttavia, e nostre azzioni devenu andà più luntanu è duvemu fà tuttu u pussibule per favurisce u megliu sviluppu, è questu include una seria di cure chì sò di grande impurtanza.
Avete dumande nantu à a cura di un gattinu? In questu articulu di Animal Expert vi mostremu u megliu cunsiglii per a cura di i gattini.
alimentazione di gattini
L'alimentu di u misgiu hè sempre un fattore determinante per u so statutu di salute, ancu di più in e prime tappe di a vita, induve l'alimentu furnitu deve esse u più simile à u latte maternu. Fortunatamente, ci sò dighjà preparazioni di latte maternu capaci di rimpiazzà u latte felinu, chì pudemu amministrà cun grande pazienza è amore cù una siringa di plastica.
I pasti devenu esse presi ogni 2 ore è ùn devenu mai esse spaziati à più di 4 ore di distanza, ogni porzione deve cuntene 10 centilitri di latte. Per amministrallu currettamente, pigliate u gattinu in manu è tenelu in una pusizione semi inclinata, pruvendu sempre à ùn soffocà u latte.
Da circa un mese è mezu di vita in quà, u ghjattu pò cumincià progressivamente cibu solidu, aduprendu sempre preparazioni specifiche per i gattini. Leghjite u nostru articulu cumpletu nantu à l'età à chì i misgi cumincianu à manghjà cibu per animali.
Stimulà e funzioni di escrezione
Quandu un gattinu hè troppu chjucu ùn pò micca urinare o defecà da solu. Deve esse a ghjatta mamma chì u incuragisce. In assenza di a mamma, hè assai impurtante di realizà sta funzione, postu chì a capacità di u rettu è di a vejiga urinaria hè assai ridutta è ogni tipu di ritenzione pò esse dannosu.
Duvete piglià un cotone è inumiditelu in acqua calda, poi massaggiare delicatamente a regione anale è perianale. Sta pratica duveria esse fatta ogni trè volte di latte.
Un ambiente adattatu
Per chì un picculu misgiu si sviluppi currettamente hè di primura chì u tenimu in un spaziu adattu. Deve esse un spaziu ventilatu ma in listessu tempu prutetta da l'aria, una scatula di cartone hè una bona opzione, ma ovviamente duverete coprevi cun una manta per chì i gattini possinu mantene una bona temperatura di u corpu.
Un zitellu hà assai pocu grassu sottucutaneu, dunque u mantenimentu di a temperatura di u corpu hè di primura. Dunque, sottu a manta di cuttuni duvemu mette un saccu d'acqua calda chì serà rivista rinnovata periodicamente.
vermu u ghjattu
Un ghjattu chì hè assai picculu è hè statu ancu prematuru siparatu da a so mamma pò avè parechje cumplicazioni per via di a debbulezza di u so sistema immune. Per questa ragione, parechji veterinarii raccomandanu l'usu di un antiparasiticu immunoregulatore da i primi ghjorni di a vita.
Ovviamente ùn duverebbe micca applicà un pruduttu di stu tippu da solu, ancu menu se parlemu di un gattinu. Duvete avè cunsiglii precedenti da un veterinariu.
Ricunnosce ogni anomalia prestu
Ogni ghjattu hè suscettibile à numerosi prublemi di salute, tuttavia, stu risicu cresce quandu un ghjattu hè un criaturu. Hè per quessa hè impurtante cunnosce i sintomi chì ponu esse segni di malatia:
- Cambiamenti di capelli
- Arechje cù cattivu odore o secrezioni scure
- Tosse è starnuti frequenti
- Mancanza di muvimentu in coda
Se si nota unu di sti sintomi, hè di primura chì andessi à u veterinariu u più prestu pussibule.
Leghjite puru u nostru articulu nantu à i sbagli i più cumuni fatti da i tutori di i misgi per evità di fà sti sbagli cù u vostru novu cumpagnu.