Impedisce à u mo misgiu di grattà una ferita

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Sittembre 2024
Anonim
Impedisce à u mo misgiu di grattà una ferita - Animali
Impedisce à u mo misgiu di grattà una ferita - Animali

Qualchissia chì hà un misgiu sà chì, à causa di u so caratteru curiosu è di scuperta, hè assai faciule per elli di fà una ferita o scratch. Duvete evità e lotte di gatti, cume qualcunu hè sempre feritu, ancu se questu ùn hè micca un compitu faciule. Duvete ancu esse bè infurmatu nantu à a guarigione di e ferite di un gattu, in casu chì accada.

Truverete chì quandu u vostru misgiu hà una piaga, spessu lecca è graffia quella zona. Ùn vi ne fate, hè un cumpurtamentu nurmale chì i felini sò animali assai puliti, ma questu pò purtà à cumplicazioni in a guarigione è in a guarigione di e ferite. Allora se vulete sapè cumu impedisce à u vostru misgiu di grattà una ferita, continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal induve vi daremu qualchì cunsigliu.


Passi à seguità: 1

Pò dassi chì à u vostru misgiu li piaci à esplorà o ghjucà cù l'altri è finisce per avè un graffiu o una ferita, sia in ghjocu sia in una lotta. Quandu detectate una ferita nantu à u vostru gattu, deve disinfettallu è, secondu a so severità, pudete avè da purtalla à u veterinariu.

Allora quandu u vostru amicu pelutu hà una ferita hè criticu per assicurassi chì a ferita sia u più pulita è disinfettata pussibule. Duvete ancu fà pulizie è medicazioni cum'è u veterinariu indica.

Ma se vulete chì a ferita guarissi u più prestu pussibule, hè assai impurtante impedisce à u vostru misgiu di tuccà a ferita. Altrimenti, farà peghju è cuntaminerà a ferita, malgradu a vostra intenzione di curassi. In casu chì u vostru misgiu abbia subitu una cirurgia, hè impurtante evità di grattassi, di liccà, di muzzicà o di strufinà a ferita per guarì bè.


2

Impedisce à un misgiu di ghjunghje à qualsiasi parte di u so corpu hè un compitu guasgi impussibile, chì sò assai elastichi. Ma ci sò qualchi modi per fà questu, o almenu per evità u cuntattu direttu.

Per esempiu, unu di i modi più cumuni per impedisce à un felinu di grattà una ferita à a testa, o per impedisce ch'ellu morde in realtà una ferita in altrò nantu à u corpu, hè Collana elisabettana. Duvete misurà assai bè chì taglia hè necessariu per ogni gattu è duverete adattallu perchè hè probabile chì u gattu provi à cacciallu più di una volta.

Hè assai impurtante per aiutà u vostru felinu à abituassi à u collu cù rinfurzamentu pusitivu. Ma se, cù u passu di i ghjorni, vidite chì u collu in effetti causa prublemi è stress per u ghjattu, invece d'aiutallu, duvete cacciallu è circà un altru modu per evità u cuntattu cù a ferita.


3

Pudete cunsultà cù u vostru veterinariu l'usu di qualsiasi unguentu curativi per aiutà à accelerà u prucessu di guarigione di una ferita. In questu modu u misgiu suffrerà per menu tempu.

Questu aiuta à accelerà u prucessu di guarigione, ma ùn impedirà micca à u felinu curioso di graffià o leccà a vostra ferita. Dunque, hè bè chì l'ungimentu guaritu sia adupratu à tempu cù una pasta elisabettiana o altra soluzione. Duvete pulisce a ferita è applicà u prufume quante volte u veterinariu ne indica.

4

Un'altra ottima opzione hè di fà un fascia in a zona di a ferita. Averete bisognu à pulì a ferita accuratamente, mette una garza sopra a ferita è poi bendala. Hè sempre megliu di dumandà prima à u veterinariu è di amparallu cumu si pò cambià in casa u più spessu necessariu.

U prublema di sta suluzione hè chì, di sicuru, u misgiu strapparà e fasce s'ellu li dà fastidiu. Hè per quessa chì hè bè d'esse sempre fighjulendu. Allora se accade, duverete pulisce a ferita di novu è ripiglià a fascia u più prestu pussibule. Cum'è sempre, hè bonu d'aiutà u vostru misgiu à sente megliu nantu à a nova situazione, ch'ellu si tratti di un collu elisabettanu o di una fascia, duvete sempre aduprà un rinforzu pusitivu.

Invece di aduprà una benda, una volta chì a ferita hè cuperta di gasa, si pò veste u misgiu cù vestiti.

5

Ci sò lozioni è unguenti chì servenu per alleviate e prurite ferite in i misgi. Si tratta soprattuttu di antistaminici o prudutti di cortisone per riduce l'infiammazione è riduce i pruriti è u dolore.

Duvete cunsultà u vostru veterinariu per sapè s'ellu ci hè una lozione o unguentu chì pò aiutà à riduce u disagiu di u vostru misgiu. In questu modu u farete graffià assai menu o l'avete da scansà cumpletamente.

6

Inoltre, hè impurtante assicurà chì u vostru cumpagnu hà u unghie pulite è curate. Dunque ancu s'ellu hè graffiatu farà menu danni. Se aprite a ferita, cù e unghje pulite è curate, ferà menu sporcizia è causerà menu prublemi.

Duvete taglià e unghie cù forbici speciali è assicurassi chì sò puliti è puliti. Ancu s'ellu ùn hè micca à u vostru gustu, duvete pruvà à mantene e unghie cusì finu à chì a ferita sia guarita. Allora pudete aduprà u scratching di novu per affinalli bè.

7

A cosa più impurtante hè di avè un rivista è cura di rutina, finu à quandu a ferita guarisce. Dunque, duvete pulisce a ferita cum'è u veterinariu indica è torna à copre o mette nantu à u collu elisabettianu dopu avè fattu. Pudete ancu applicà unguenti chì allevanu prurito è dolore, è ancu creme curative chì u vostru veterinariu raccomanda. Pruvate à vede chì u misgiu ùn prova micca constantemente à caccià i fasci o u collu, o pruvendu à grattà a ferita, un rinforzu pusitivu serà di primura per questu.

Cù sta cura è a pazienza, u vostru felinu sarà prestu guaritu è ​​puderà vultà à e so attività nurmali senza alcunu collu o fascia per disturballu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.