Epilessia Canina - Cosa da fà di fronte à un attaccamentu epiletticu?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 13 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Ghjugnu 2024
Anonim
Epilessia Canina - Cosa da fà di fronte à un attaccamentu epiletticu? - Animali
Epilessia Canina - Cosa da fà di fronte à un attaccamentu epiletticu? - Animali

Cuntenutu

L'epilepsia canina hè una patologia chì si manifesta per mezu di crisi epilettiche ricorrenti, dunque, cum'è assistenti, se vivemu cun un cane affettatu da sta malattia, duvemu sà agisce per evità di peghju u quadru clinicu. Inoltre, hè impurtante distingue l'epilepsia da altre cause possibili di crisi è, se u nostru veterinariu hà diagnosticatu sta malattia è hà prescrittu u trattamentu, duvemu rispettà strettamente per riduce u numeru di crisi è dunque i danni chì ponu pruduce.

Dopu, in st'articulu da u Spertu Animale, a mostreremu cosa fà di fronte à un attaccu di epilessia canina. Tuttavia, ricordatevi di seguità l'istruzzioni di u vostru veterinariu è fate qualsiasi appuntamentu necessariu.


Sintomi di un attaccu di epilessia in i cani

L'epilepsia hè una malattia assai cumplessa chì affetta u cervellu. L'attività anormale è improvvisa si verifica in a rete neurale chì pò scatenà attacchi epilettichi chì serà ricurrente è carattarizatu da attacchi. Cum'è a videremu, micca tutte e crisi in i cani sò causate da epilessia, da quì l'importanza di un diagnosticu currettu, chì ci permetterà ancu di sapè cumbatte un attaccu di epilessia in i cani.

I crisi epilettici veri consistenu di e fasi seguenti:

  • Prodrome: hè u periodu precedente à l'attività epilettica. Si ponu fà cambiamenti di comportamentu chì aiutanu u caregiver à ricunnosce sta fase, cume inquietudine, ansietà o più attaccamentu di u solitu. Pò durà ore o ancu ghjorni, ancu s'ellu ùn hè micca sempre presente.
  • Aura: questa fase ùn pò micca esse facilmente ricunnisciuta. Questu marca l'iniziu di a crisa. Vomitu, urinazione è defecazione ponu esse osservati.
  • periodu itticu: hè u sequestru stessu, in u quale si producenu movimenti involuntarii, cumpurtamentu anormale, ecc. A so durata varia da pochi secondi à parechji minuti è pò esse parziale o generalizata.
  • periodu post-ictale: dopu a crisa epilettica, l'animale pò presentà un comportamentu stranu è una disorientazione aumentata o una fame ridotta, urina è feci insufficienti, nervosità, sete, o alcuni deficit neurologichi cum'è debolezza o cecità. A corteccia cerebrale ùn hè ancu recuperata. A lunghezza di stu periodu varieghja enormamente, da seconde à ghjorni.

A seconda di i sintomi, e crisi di epilepsia ponu esse focali, originate in una zona particulare di un emisferu cerebrale, scatenata in entrambi emisferi cerebrali, o focale chì evolvenu in generalizati, partendu da una regione di u cervellu è finendu per coinvolgere entrambi emisferi. L'ultimi sò i più cumuni in i cani. Inoltre, l'epilepsia pò esse idiopatica o strutturale.


Epilessia Canina - Diagnosticu Differenziale

Dati i sintomi di un attaccu di epilepsia in i cani, pudemu sapè s'ellu hè veramente sta malattia o, à u cuntrariu, l'attacchi anu un'altra causa. Per u diagnosticu differenziale, cunsideremu:

  • a sincope: In questu casu, u cane si colla improvvisamente è si recupera in u listessu modu. In a sezione precedente, avemu digià vistu quantu dura una crisi epilettica in cani è in quali fasi si sviluppa. A maiò parte di e crisi epilettiche sò brevi.
  • alterazione vestibulare: l'animale serà cusciente è i sintomi dureranu assai più.
  • a narcolepsia: l'animale sarà addurmintatu, quantunque pò esse svegliatu.
  • l'attaccu di u dulore: torna l'animale serà cusciente, si posizionerà in diverse posture è per un tempu considerableu.
  • intossicazioni: in questu casu, e sequestrazioni sò di solitu continue o ripetute ogni pochi minuti. Inoltre, trà crisi, altri sintomi cume debolezza, diarrea o mancanza di coordinazione ponu esse osservati, mentre in epilepsia, dopu a crisi pò esse datu un periodu di calma, ancu se u cane pare sturditu.

In a prossima sezione, videremu ciò chì femu di fronte à una forma epilettica in i cani.


Cumu agisce di fronte à a crisi epilettica di un cane?

A prima cosa da fà quandu si face un attaccu di epilepsia in i cani hè stia calmu, Chì pò esse difficiule postu chì e crisi sò spessu scioccanti. Durante elli, duvemu assicurà chì simu luntani da a bocca di u cane, chì questu ùn hè micca cusciente è voi pò esse muzzicatu, sopratuttu quandu si prova à caccià a lingua da a bocca. Ùn ci vole micca à mette nunda trà i denti di l'animali.

Se u cane hè in un locu periculosu induve pò esse feritu, duvemu muvitelu à un locu sicuru. Osinnò, pudemu aspettà qualchì minutu, finu à chì a crisa si fermi, è andà subitu à u centru veterinariu è circà di furnisce u più infurmazione pussibule per fà u diagnosticu più faciule, postu chì hè pussibule chì, quandu ghjunghjite in clinica, a crisa sia calata. è u veterinariu hè incapace di vedela.

Per fà più faciule, pudete arregistrallu. Se a crisa ùn cala micca in 5 minuti, simu di fronte à un'emergenza chì duverebbe esse subitu assistitu da u veterinariu, postu chì ponu esse gravi danni cerebrali è ancu a morte di i cani.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Epilessia Canina - Cosa da fà di fronte à un attaccamentu epiletticu?, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione di Primu Soccorsu.