E malatie chì i misgi stragi ponu trasmette à l'omu

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
E malatie chì i misgi stragi ponu trasmette à l'omu - Animali
E malatie chì i misgi stragi ponu trasmette à l'omu - Animali

Cuntenutu

E statistiche dicenu chì i misgi interni campanu almenu duie volte di più chè i misgi esterni. Questu hè principalmente per u fattu chì anu un risicu più bassu di soffre di malatie è infezioni chì ponenu a so vita in periculu. Tuttavia, chì accade quandu u desideriu hè di aduttà un gattu chì hà campatu in strada? In questu casu, parechji dubbi nascenu, in particulare in quantu à e malatie chì un gattu stravagante pò purtà cun ellu.

Ùn lasciate micca sta incertezza impedisce di aiutà un gattu stravagante chì hà bisognu di u vostru aiutu. Prima di piglià a decisione curretta, in PeritoAnimal vi invitemu à informàvi cun questu articulu nantu à u e malatie chì i misgi stragi ponu trasmette à l'omu.


toxoplasmosi

A toxoplasmosi hè unu di i e malatie contagiose chì i misgi stragi ponu trasmette è chì cuncernanu a maiò parte di l'omi, in particulare e donne incinte, chì, in più di e persone cun sistemi immunitari compromessi, sò i più propensi. Hè trasmessa da un parasite chjamatu toxoplasma gondii chì hè in feci feline. Hè una di e cundizione parassite più cumune chì tocca à tempu i misgi è l'omu, cù i misgi chì sò l'invitati principali.

A toxoplasmosi hè una malatia chì manca d'infurmazioni. In fatti, si cunsidereghja chì una bona parte di e persone chì sò cumpagnie di misgi averanu cuntrattu a malatia senza sapella, postu chì assai d'elli ùn anu sintomi. L'unicu modu veru per avè sta malatia hè ingerendu e feci di u ghjattu infettatu, ancu sì una quantità minima. Puderete pensà chì nimu face quessa, ma quandu si pulisce i lettieri, qualchì volta finisci cù qualchì materia fecale nantu à e mani, chì allora inconsciamente ti mette in bocca cù e dita o manghjendu cibu cù e mani, senza prima. lavà.


Per evità a toxoplasmosi duverete lavà e mani subitu dopu avè pulitu u lettu di scatula è fà ne l'abitudine. In parechji casi, u trattamentu ùn hè di solitu necessariu, ma quandu hè cunsigliatu cunsiste à piglià antibiotici è antimalarichi.

Rabbia

A zerga hè una infezzione virale di u sistema nervosu centrale chì ponu esse trasmessi da animali cum'è cani è misgi. Per ottene, a saliva di l'animali infettatu deve entre in u corpu di a persona. A rabbia ùn si sparghje toccendu un ghjattu arrabiatu, questu pò accade per mezu di un morsu o se l'animali lecca una ferita aperta. Hè una di e malatie più inchietante chì i misgi stragi ponu trasmette perchè pò esse fatale. Tuttavia, questu accade solu in casi estremi, a rabbia hè generalmente trattabile se l'attenzione medica hè ricevuta u più prestu pussibule.


Se una persona hè morsa da un gattu cù sta cundizione, ùn averanu micca sempre l'infezzione. È se a ferita hè lavata cun cura è subitu cù acqua è sapone per parechji minuti, e probabilità di cuntagiu sò ridotte. In fatti, e probabilità di piglià sta malattia da un gattu randagiu sò assai basse.

Per evità ogni risicu di esse muzzicatu, ùn circate micca di accarezzà o accoglie un gattu randagiu, senza chì vi dessi tutti i segni chì accetta u vostru approcciu. Un felinu apertu à u cuntattu umanu serà alegru è sanu, ronronnerà è pruvà à frottevi cù e vostre gambe in modu amichevule.

Malatia di scratch di gattu

Questa hè una malattia assai rara, ma per furtuna hè benigna è ùn hà micca bisognu di trattamentu. A malatia di u gattone hè una cundizione infettiva causatu da una batteria di u genaru Bartonella. Questa batteria hè presente in u sangue di u ghjattu, ma micca in tutti. In generale, i felini sò infettati da e pulci è e zecche chì portanu i batteri. Questa "frebba", cum'è certe persone chjamanu sta malatia, ùn hè micca una causa di preoccupazione, a menu chì ùn siate una persona cù un sistema immunitariu compromessu.

Ùn duvemu micca rifiutà i misgi per via di questu. A malatia di u gattone ùn hè micca una cundizione unica per questi animali. Una persona pò ancu esse infettata da graffi da cani, scoiattoli, graffi cù filu spinatu è ancu piante spinose.

Per evità ogni probabilità di esse infettatu, toccate solu u gattu randagiu dopu avè datu segni chjari di accettazione. Se u cullate è ellu vi morde o vi graffia, lavà prestu a ferita assai bè per prevene qualsiasi infezzjoni.

Tigna

a tigna face parte di e malatie chì i misgi stragi ponu trasmette à l'omu è hè una infezzione corpu assai cumuna è cuntagiosa, ma micca grave, causata da un fungu chì pare un puntu circulare rossu. L'animali cum'è i misgi ponu esse influenzati da tigna è ponu infettà l'omu. Tuttavia, questu ùn hè micca un mutivu convincente per ùn aduttà un gattu randagiu.

Mentre una persona pò uttene tigna da un felinu, a probabilità di ottene da un'altra persona hè più alta in lochi cume spogliatoi, piscine o spazi umidi. L'applicazione di droghe fungicidi d'attualità hè di solitu sufficiente cum'è trattamentu.

Virus di l'immunodeficienza felina è leucemia felina

FIV (l'equivalente di u SIDA felinu) è a leucemia felina (retrovirus) sò tramindui malatie di immunodeficienza chì danneghjanu u sistema immunitariu di u ghjattu, rendendu difficiule a lotta contr'à altre malatie. Ancu l'omi ùn anu micca sti malatie, hè impurtante menziunà chì sì avete altri misgi in casa, seranu esposti è à u risicu di esse infettati se pigliate un gattu stray in casa. Prima di fà stu passu, in PeritoAnimal vi cunsigliemu di purtalla à u vostru veterinariu per scartà ogni tipu d'infezzione contagiosa, in particulare u virus di l'immunodeficienza felina è a leucemia felina. È in casu chì site infettatu, vi cunsigliemu di andà avanti cù a vostra decisione di aduttallu, ma pigliendu e misure preventive adeguate per evità di infettà altri misgi, è ancu di furnisce li u trattamentu currettu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.