E malatie più cumune di chinchilla

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 13 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

À chinchillas domestiche di solitu ùn si ammalanu se sò furniti cun cure essenziali. Hè di primura chì a to chinchilla abbia un riparu adattu, seccu, luntanu da i currenti d'aria è ben ventilatu.

L'alimentu deve esse ancu currettu, postu chì anu un sistema digestivu delicatu.

Se soddisfate questi requisiti a vostra chinchilla pò campà in media 12 anni, ci sò ancu casi chì superanu i 20 anni.

Continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal per sapè tuttu malatie di chinchilla più cumune.

circa chinchillas

E chinchille salvatiche sò animali straordinariamente duru. U so habitat naturale si ritrova in l'Ande, altu trà 1500-3500 metri. Ciò implica chì u clima estremu chì esiste in quellu locu forge una salute assai solida in tutti l'animali chì campanu in quellu ambiente duru.


A chinchilla selvatica in u clima andinu pò esse à 40º in pienu ghjornu quandu hè esposta à u sole, è di notte pò esse à -30º. Què spiega a grande densità di capelli di chinchille selvatiche.

A chinchilla domestica hè un ibridu chì vene da e duie uniche spezie chì esistenu in natura: a chinchilla à coda corta è a chinchilla à coda lunga. Dapoi u principiu di u 20u seculu, i tentativi falluti di allevamentu in cattività di chinchille destinatu à u mercatu di u pelu.

Datu u grande numeru di ibridi cù una straordinaria gamma di culori chì varieghjanu da u biancu à u neru, chì l'allevatori di chinchilla producenu per u mercatu di l'animali domestici, l'animali d'oghje anu pocu à chì vede cù i so antenati primitivi. Ùn sò micca cusì resistenti à i cambiamenti radicali in cundizioni climatichi estremi, ma precisamente sta debulezza hè a so forza. Sò assai più adattabili à u clima caldu è campanu assai più.


Alopecia

U alopecia o perdita di capelli pò influenzà a nostra chinchilla in vari momenti di a so vita:

  • Durante l'allattamentu, i picculi chinchilla ponu tirà i capelli da a so mamma.
  • Per via di u stress, di sentesi minacciati o di avè una temperatura incorretta.
  • In cunsequenza di tigna.

Cumu pudete vede, ci sò diverse cause di perdita di capelli chì ponu influenzà a vostra chinchilla, per questa ragione hè impurtante cunsultà u veterinariu è riceve u diagnosticu propiu. Ancu s'ellu hè tigna si ne pò ancu soffre perchè hè una zoonosi.

Pudete prevene stu prublema pulendu regolarmente a gabbia di a vostra chinchilla è offre li bagni di sabbia. Ùn bagnate mai a vostra chinchilla cù acqua.


colpu di calore

Cumu l'avemu digià spiegatu, a chinchilla hè nata in un locu di cuntrasti: fretu intensu di notte è temperature calde di ghjornu. Malgradu questu, a chinchilla hè un animale di notte evità u sole caldu à tutti i costi.

Se avete a gabbia di a vostra chinchilla vicinu à un puntu caldu o hè l'estate pò soffre di un colpu di calore. Ùn la esponi micca à più di 20 ° C.

Se osservate a vostra chinchilla stesa, agitata o cù saliva spessa, hè perchè hà un colpu di calore. duverà agisce u più prestu pussibule per prevene a vostra morte:

  1. Reduce a temperatura di l'ambienti.
  2. Avvolge u chinchilla cù un asciugamanu frescu è umidu.
  3. Chjamate u vostru veterinariu.
  4. Seguitate i cunsiglii di u veterinariu.

Pudete evità mantenendu a temperatura curretta in permanenza, aduprate un termometru vicinu à a gabbia per esse sicuru.

Diarrea

A diarrea hè di solitu cumuna quandu offre u vostru cibu chinchilla cum'è lettuce (troppu ricca in acqua), cibu pocu cunservatu o inadeguatu. Pò accade ancu cù un cambiamentu di razione.

Se truvate sgabelli insolitamente molli o acquosi, hè megliu cunsultà u veterinariu postu chì esse un animale cusì chjucu pò facilmente disidratassi è more. Cunsultà un prufessiunale assicura chì ùn sia micca un prublema più grande cum'è una infezzione o una batteria.

parassiti intestinali

I parassiti sò di solitu cunsiquenza di una scarsa igiene di a gabbia di chinchilla. Pò accade ancu chì l'adopru malatu o sia infettatu da altri animali chì avete in casa.

I sintomi più cumuni sò diarrea, perdita di capelli è malessere.

In questu casu, vi ricumandemu ancu di cunsultà un prufessiunale è di cunnosce a deworming chì u vostru roditore hà bisognu. Hè assai impurtante di separà a chinchilla da l'altri animali chì avete in casa.

anelli di pelliccia

Sè vo circate di razza chinchillas, una opzione micca cunsigliata se ùn site micca un espertu, pò accade chì u maschile riceva capelli intornu à u penefurmendu un anellu di fur. Di conseguenza, pudete soffocà.

Osservate regolarmente i genitali di u vostru maschile è pudete rilevalli se vede u so pene spuntà. si hè accadutu pudete pruvà à caccià lu stessu in casa, ma duverebbe esse assai dilicatu per ùn fà male.

Altre malatie chì ponu influenzà a vostra chinchilla

  • Bordetellosi: Hè una malattia di tipu respiratoriu è pò ancu influenzà l'omu.
  • Pasteurellosi: Hè trasmessa da morsi è graffi è i so sintomi sò diversi. Cù una igiene curretta ùn avete micca da preoccupassi per chì apparisca.
  • salmonellosi: Hè cumunu in i roditori. I sintomi sò nausea, vomitu, diarrea o enterite, frà altri. Pò esse trasmessu assai facilmente.
  • Pneumonia Streptococca: Hè causatu da batteri è pò causà meningite.
  • Rabbia: Tutti i mammiferi sò suscettibili à sta malatia, ancu s'ella ùn affetta micca di solitu e chinchille. Hè impussibile di curà.
  • Tigna: Hè una malattia di a pelle assai contagiosa (ancu per l'omu), i sintomi sò parti senza peli rossi. Cunsultate u specialistu u più prestu pussibule.
  • Malocclusione: Hè una crescita eccessiva molare. Deve aghjunghje un supplementu minerale à l'animali colpiti.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.