Tick ​​Disease in Cats (Feline Ehrlichiosis) - Sintomi, Diagnosi è Trattamentu!

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Dicembre 2024
Anonim
Tick ​​Disease in Cats (Feline Ehrlichiosis) - Sintomi, Diagnosi è Trattamentu! - Animali
Tick ​​Disease in Cats (Feline Ehrlichiosis) - Sintomi, Diagnosi è Trattamentu! - Animali

Cuntenutu

I misgi, cum'è i cani, ponu esse muzzicati da e zecche è esse infettati da una di e tante malatie chì portanu questi parassiti. Una di queste malatie hè ehrlichiosi felina, cunnisciuta ancu cum'è malatia di tick in i misgi.

Ancu se a malatia di e tick hè rara in i misgi, ci sò parechji casi segnalati da i veterinari in Brasile. Per questa ragione, hè impurtante chì cunnisciate è siate cuscenti di i sintomi pussibuli di sta malattia, in modo da pudè agisce rapidamente se sospettate chì sta accadendu à u vostru felinu.

In questu articulu PeritoAnimal vi spiegheremu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè malatia di tick in i misgi, cuntinueghja à leghje!


ehrlichiosi felina

U Canili Erlichia hè ampiamente studiatu in i cani. Ehrlichiosi canina hè endemica in parechje zone di u Brasile. Per d 'altra banda, ehrlichiosis felina hè sempre pocu studiata è ùn sò micca assai dati. Ciò chì hè sicuru hè chì ci sò di più in più raporti di casi è i pruprietarii di gatti devenu esse cuscenti.

L'erlichiosi felina hè causata da urganismi intracellulari cunnisciuti cum'è Rickettsia. L'agenti più cumuni in ehrlichiosi felina sò: Ehrichia risticii è Cuccioli di Ehrichia.

Oltre à chì a malattia sia cattiva per u to gattinu, hè impurtante ricurdà chì ehrlichiosis hè una zoonosi, vale à dì, pò esse trasmessa à l'omu. I misgi domestici, cum'è i cani, ponu esse reservorii di Erlichia sp è infine u trasmettenu à l'omu attraversu un vettore, cum'è una tick o un altru artropodu, chì, quandu morde l'animali infettatu è più tardi l'essere umanu, trasmette u microorganisimu.


Cumu si trasmette ehrlichiosi felina?

Alcuni autori suggerenu chì u a trasmissione hè fatta da zecche, cum'è cù u cucciolu. U tick, quandu morde u ghjattu, trasmette u Ehrlichia sp., un emoparassita, vale à dì un parassita di sangue. In ogni modu, un studiu realizatu cù i misgi chì portanu questu emoparassita hà scupertu solu una pussibule esposizione à e zecche in u 30% di i casi, suggerendu chì ci pò esse un vettore scunnisciutu chì sia rispunsevule di a trasmissione di sta malatia à i misgi.[1]. Alcuni esperti credenu chì a trasmissione pò ancu esse fatta per mezu di u ingestione di roditori chì i misgi caccianu.

Chì sò i sintomi di a malatia di tick in i misgi?

I segni sò di solitu inespecifici, vale à dì, sò simili à quelli di parechje malatie è dunque micca assai cunclusivi. Tù sintomi di a malatia di tick in i misgi i più cumuni sò:


  • Mancanza d'appitittu
  • Perda di pesu
  • Frebba
  • mucosa pallida
  • vomitu
  • Diarrea
  • Letargia

Diagnosticu di a malatia di tick in i misgi

U veterinariu quandu hè suspettatu di malatia di zecca in i misgi, face qualchì test di laburatoriu. À anormalità di laboratorio più cumuni di ehrlichiosi felina sò:

  • Anemia non rigenerativa
  • Leucopenia o leucocitosi
  • Neutrofilia
  • Limfocitosi
  • monocitosi
  • Trombocitopenia
  • Iperglobulinemia

Per avè un diagnosticu definitivu, u veterinariu usa generalmente un test chjamatu striscia di sangue, chì basicamente permette di osservà u microorganisimu in u sangue cù u microscopiu. Questa prova ùn hè micca sempre conclusiva è dunque u veterinariu pò ancu avè bisognu di Test PCR.

Inoltre, ùn vi maravigghiate se u vostru veterinariu face altre prove cum'è a radiografia, chì permette di vede s'ellu ci sò altri organi affettati.

Trattamentu di ehrlichiosi felina

U trattamentu di ehrlichiosi felina dipende da ogni casu è da sintomatologia. Generalmente, u veterinariu usa antibiotici tetraciclini. A durata di u trattamentu hè ancu variabile, cù una media di 10 à 21 ghjorni.

In casi più gravi, pò esse necessariu uspitalizà u misgiu è sottumette una terapia di sustegnu. Inoltre, in i casi di misgi cù anemia severa, una trasfusione di sangue pò esse necessaria.

Se u prublema hè rilevatu prestu è u trattamentu hà iniziatu subitu, u pronosticu hè pusitivu. D'altra parte, i misgi cù sistemi immunitari compromessi anu un pronosticu peghju. L'impurtante hè chì seguite u trattamentu è l'indicazioni di u prufessiunale chì seguita u casu à a lettera.

Cume prevene a malatia di tick in i misgi

Ancu s'ellu hè menu cumuni per i misgi per esse infettati malatie purtate da e tick o altri artropodi, pò accade! Dunque, hè di primura chì teniate u pianu di desparasita sempre aggiornatu da u vostru veterinariu è osservate a pelle di u vostru felinu ogni ghjornu. Leghjite u nostru articulu cumpletu nantu à e malatie chì e zecche ponu trasmette.

Se rilevate sintomi insoliti o cambiamenti di comportamentu in u vostru misgiu, cunsultate subitu u vostru veterinariu di fiducia. Nimu ùn cunnosce u vostru felinu megliu cà voi è se a vostra intuizione vi dice chì qualcosa ùn hè micca bè, ùn esitate micca. Più prestu hè diagnosticatu un prublema, megliu serà a pronostica!

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.

Se vulete leghje più articuli simili à Tick ​​Disease in Cats (Feline Ehrlichiosis) - Sintomi, Diagnosi è Trattamentu!, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezzione nantu à e Malatie Parassitiche.