I gatti sanu quandu avemu paura?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 11 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
GATTI Contro CETRIOLO - GATTI DI PICKLE - Compilation di gatti divertenti
Video: GATTI Contro CETRIOLO - GATTI DI PICKLE - Compilation di gatti divertenti

Cuntenutu

Quandu si riferisce à e paure o fobie, duvemu in particulare menzionà cat fobia o ailofobia, chì hè una paura irrazionale di i misgi. Hè di solitu assuciatu à l'ignuranza di e spezie è à tutti i miti chì ci sò assuciati. Ma questu impattu u nostru ghjattu? U pò influenzà?

In PeritoAnimal risponderemu à a vostra dumanda: notanu i misgi quandu avemu a paura? Parechje persone ùn volenu mancu avvicinassi ad elli è quandu provanu à fà, anu tantu paura di rinuncià. Videmu alcune tecniche per migliurà sta situazione sia per u felinu sia per l'umanu, migliurendu cusì a relazione trà elli!

Chì significa ailurophobia?

Hè u timore stremu è irrazionale di i misgi. a parolla vene da u grecu ailouros (cat) è phobos (paura). Hè assai cumunu in e persone chì ùn cunnoscenu micca e spezie o chì ùn amanu micca assai l'animali, è in l'ultimu casu anu generalmente paura micca solu di sta spezia.


Cum'è a maiò parte di e fobie sò create da u subconsciente cum'è un meccanismu di difesa, ùn hè micca assai faciule da cuntrollà postu chì hè un prublema psicologicu. Ci hè parechje cause chì ponu causà stu prublema:

  • Cattivi esperienze d'infanzia. I ricordi sò registrati in u subconsciente, nascendu in presenza di l'animali. Puderà ancu avè osservatu a paura di i so genitori di sta spezia è aduttatu u cumpurtamentu cum'è ellu stessu.
  • Micca interessatu à scuntrà i misgi, chì si palesa in una paura o disprezzu lieve, postu chì ùn hà mai avutu cuntattu cù i misgi è preferisce ignuralli.
  • Cattiva furtuna. Ci sò persone chì credenu in falsi miti chì i misgi portanu mala furtuna o sò in leia cù a stregoneria o u diavulu.

I sintomi in l'omu

Quandu ci hè sta fobia o paura di i misgi, avemu una seria d'azzioni chì certe volte femu senza nutà, ma i misgi si n'addunanu. Avemu sfarenti gradi di paura, alcuni essendu assai miti, persone chì nè toccanu nè carezzanu, passanu solu è ignoranu, o in altri estremi avemu quelli chì dicenu "per piacè chjude u vostru misgiu, aghju assai paura".


In u casu di una persona chì soffre di assai scantatu di i misgi, hà una seria di sintomi chì sò causati da a presenza di sti animali:

  • Palpitazioni
  • tremendu o scuzzulendu
  • Allergia nasale o tosse
  • Nausea è indisposizione
  • sensazione di soffocamentu

Queste ponu esse alcune di e reazioni più visibili in e persone à a presenza di un gattu, assai cum'è un attaccu di panicu. Devenu esse trattati da psiculoghi per pudè superà a fobia. Ma, curiosamente, in casi di paura più dolce, hè cumunu di osservà quellu u felinu s'avvicina di più à ste persone. Chì li porta più vicinu à e persone chì li anu paura o resistenu à u so toccu?

i misgi sentenu a paura

Avemu tutti intesu dì chì i misgi è i cani sentenu paura. Hè un mitu o una realità? Hè Una realità, soprattuttu cunsidendu chì sò predatori è anu bisognu di uttene u so cibu per sopravvivere.


Quandu avemu paura di qualcosa, sudemu è di regula stu sudore hè fretu. E mani è u fondu di u collu sudanu è dopu stu sudore stranu, liberemu u famosu adrenaline, chì i nostri "cacciadori" ponu ricunnosce da chilometri di distanza. Hè qualcosa chì ùn pudemu micca cuntrullà, u modu in cui un ghjattu sente a presenza di un topu o quandu un lione sente a presenza di un cervu.

Tuttavia, ùn hè micca esattamente l'adrenalina chì libera l'odore, hè i feromoni chì u corpu libera in una situazione stressante. Quì duverebbe ancu signalà chì i feromoni sò generalmente rilevati da individui di listessa spezia, dunque u misgiu ùn nuteghja micca sempre un odore diversu. Allora chì face chì u ghjattu detecta rapidamente a paura in e persone?

in realtà sò l'attitudini chì ci dinuncianu. Quandu avemu a piena fiducia in l'animali pruvemu à fà cuntattu visuale per toccallu o ghjucà cun ellu, ma quandu avemu paura guardemu in bassu è pruvemu à ignurallu. Quandu u ghjattu ùn face micca cuntattu visuale cun noi, interpreta cum'è un segnu d’amicizia è avvicinassi. Hè cusì chì spiegemu perchè si avvicinanu à e persone chì li temenu è chì ùn li volenu micca. Face parte di u linguaghju di u corpu di i misgi, eseguemu senza rendeci contu è u ghjattu interpreta in modu pusitivu.

L'aspettu di i misgi face parte di u linguaghju di u corpu, sia cù e so propie spezie sia cù altre spezie. Quandu i misgi facenu fronte à altri misgi di solitu mantenenu u cuntattu visuale, cum'è quandu caccianu e prede. In i ducumentarii, vedemu i lioni chì feghjanu nantu à a "futura preda" è si lampanu versu ella.

Quandu facemu un cuntattu visuale assai forte cù un gattu, soprattuttu quandu ùn ci cunnosce micca, hè prubabile di piattà o ignurassi, postu chì ci interpreta cum'è una minaccia. Da l'altra parte, se circhemu d'ignurallu, più si avvicinerà postu chì ùn mettimu nisun periculu per ellu.