Chì manghja l'elefante?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 19 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Сеня и сборник Историй про Говорящего Котенка
Video: Сеня и сборник Историй про Говорящего Котенка

Cuntenutu

l'elefanti sò i mammiferi i più grandi chì esistenu in terra secca. A so grande dimensione è bellezza suscitavanu ammirazione in tutte e civiltà umane chì i cunniscianu. Durante a storia, sò stati aduprati per trasportà oggetti è ancu per luttà contr'à guerri. Sò stati dopu catturati in natura per esse esposti in zoo è circus, è ancu per fà visite cù i turisti chì visitanu l'Asia Meridionale.

Tuttavia, assai poche persone sanu chì questi animali anu un intelligenza assai simile à a nostra, è sò capaci di sviluppà tutte l'emozioni cunnisciute da l'omu. Tuttavia, questu ùn hà micca diminuitu a caccia à l'ivori, chì hè a so minaccia più grande oghje. Vulete sapè di più nantu à sti animali interessanti? Ùn mancate micca questu articulu PeritoAnimal nantu à ciò chì manghja l'elefante, in quale vi diceremu parechje altre curiosità.


Caratteristiche di l'elefante

L'elefanti (Elephantidae) sò una famiglia di mammiferi chì appartenenu à l'ordine Proboscidea. Sò carattarizati da a so grande dimensione è longevità, cù a speranza di vita di circa 80 anni. Una di e caratteristiche principali di l'elefanti sò e so orecchie tamante, chì toccanu per regulà a so temperatura. Ancu s'ellu pò sembrà, ùn si fananu micca, ma usanu l'arechje per sbarrazzassi di u calore in eccessu accumulatu in u so corpu.

Un'altra caratteristica impurtante di l'elefanti hè u so nasu longu è forte, più cunnisciutu cum'è u so troncu. Grazie à ella, questi animali anu unu di i migliori sensi di l'olfattu in u regnu animale. Inoltre, elli aduprà u so fustu per raccoglie l'acqua è spruzza i so corpi cun ella, cum'è se fussi un bagnu. L'utilizanu ancu per uttene cibu è dopu u portanu in bocca. Più tardi, videremu esattamente ciò chì manghja l'elefante.


Infine, a caratteristica più scunnisciuta di l'elefanti hè chì anu un cervellu assai grande per a so dimensione. Inoltre, sò l'animali cù u più grande volume di corteccia cerebrale è u so ippocampu hè unu di i più grandi di u mondu. Questu li dà un grande capacità cognitiva è emotiva. In fatti, si crede chì a so intelligenza hè assai simile à a nostra, è a so empatia è u so modu di socializà.

habitat di l'elefante

U so habitat dipende da ogni spezia. Attualmente, ci sò solu trè spezie, chì campanu in lochi abbastanza diversi. Questu hè l'habitat di ognuna di elle:

  • savana elefante (Loxodonta africanus): abita in e savane di l'Asia centrale è di u sudu. Si tratta di ecosistemi di transizione cù poca furesta è assai erba.
  • elefante di furesta(Loxodonta cyclotis): vive in e fureste di l'Africa centrale-occidentale, induve a vegetazione è a fauna sò abbondanti.
  • ÈElefante asiaticu (Elephas max): a so populazione hè stata assai ridutta durante u XXu seculu. Oghje ghjornu, campanu solu in qualchì furesta in l'Asia Meridionale è sò l'unichi elefanti in periculu di estinzione, ancu se l'elefanti africani sò cunsiderati vulnerabili.

Alimentazione di l'elefanti

Cumu l'avemu dettu prima, l'elefanti usanu i so bagaglii per piglià l'alimentu da sopra è in terra. Inoltre, ponu catturalli direttamente in bocca se l'altezza hè moderata. Se l'alimentu hè intarratu in terra, anu prima bisognu di scavà cù i so pedi è e so zanne, chì l'aiutanu ancu à truvà l'acqua. Ma chì manghja esattamente l'elefante?


A dieta di l'elefanti hè basata annantu à erbe, radiche, foglie è corteccia di certi arburi è arbusti. Dunque, l'elefanti sò animali erbivori. Per mantene a so dimensione tamanta di u corpu, anu bisognu di manghjà per circa 15 ore à u ghjornu, è ponu cunsumà finu à 150 kg di piante à ghjornu. A dieta specifica dipende da i sfarenti tippi d'elefanti è, principalmente, da u locu duv'elli campanu.

L'elefanti furesteri è asiatichi cunsumanu principalmente foglie è corteccia di l'arburu. Inoltre, di solitu cunsumanu a quantità significativa di frutti. Questa hè una differenza fundamentale cù l'elefante di savana, chì a dispunibilità di frutti in questu ecosistema hè assai limitata. L'alimentazione di l'elefanti Savannah hè ancu assai stagiunale. Durante e stagioni secche, l'erbe sò scarse, dunque si nutriscenu principalmente di arbusti è acaci.

L'usu di u troncu in l'alimentazione di l'elefanti

U fustu di l'elefante ùn hè micca solu per beie l'acqua. In fattu, sta parte di u corpu di l'elefante hè assai impurtante per ellu uttene u so alimentu.

A so grande apertura alare è a so musculatura permettenu à st'animali di aduprà u so fustu cum'è s'ella fussi una manu è, in questu modu, coglie e foglie è i frutti da i più alti rami di l'arburi. L'elefanti sò creature assai intelligenti è u modu in cui usanu i so bagaglii ne hè una bona prova.

Quandu ùn sò micca capaci di ghjunghje à alcuni rami, ponu scuzzulà l'arburi in modu chì e so foglie è i so frutti cadinu in terra. In questu modu, facenu ancu più faciule per i cuccioli di uttene cibu. Ùn ci scurdemu chì l'elefanti viaghjanu sempre in una banda.

Cum'è s'ellu ùn bastessi, l'elefanti sò capaci di taglià un arburu per manghjà e so foglie. Infine, ponu ancu manghjà a corteccia di a parte più legnosa di certe piante s'elle anu fame è ùn ponu truvà altri alimenti.

L'elefanti manghjanu arachidi?

L'arachide hè una leguminosa uriginaria in Sudamerica. l'elefanti ùn manghjanu micca arachidi in u so statu naturale. Tuttavia, durante a so mostra in zoo è circus, i spettatori spessu li manghjanu arachidi. A causa di a so grande quantità di grassu, sò frutti assai appetitivi per l'elefanti, ancu se u so cunsumu in eccessu ùn hè micca sanu.

Curiosità di l'elefanti

Avà chì sapemu ciò chì manghjanu l'elefanti, certamente continuate à fassi assai dumande. Per questa ragione, avemu riunitu alcuni aspetti interessanti di a so biologia è di u so comportamentu. Eccu alcuni fatti divertenti nantu à l'elefante.

Quantu pesanu l'elefanti?

Quandu hè natu, u pesu mediu di un elefante hè di circa 90 kg. Quandu si sviluppa, a so dimensione aumenta assai, arrivendu 5.000 à 6.000 kg di pesu. I più grandi elefanti sò quelli di a savana, chì ponu ghjunghje sin'à 4 metri d'altezza.

Cumu si movenu l'elefanti?

L'elefanti sò animali assai veloci chì righjunghjenu facilmente 25 chilometri à l'ora. Micca perchè sò boni corridori, ma per via di a so grande dimensione. In fatti, ùn correnu micca cumu pudemu immaginà, ma corse cù e zampe di davanti è marchjà nantu à e so zampe di daretu. Questu li permette di aduprà a so energia assai efficacemente.

Cumu campanu l'elefanti?

L'elefanti formanu bande di circa 15 à 20 membri, eccettu l'elefanti di a furesta, chì i so gruppi sò generalmente un pocu più chjuchi. Quessi e bande sò matriarchie guvernatu da a femina più vechja, è ùn hà guasi micca masci. In fatti, i masci fermanu solu in u gruppu finu à ch'elli ghjunghjenu à a maturità sessuale. Quandu vene u mumentu, si separanu da a banda è campanu soli, ancu se alcuni ponu formà gruppi cù altri masci.

Cum'è l'omu, l'elefanti sò animali gregari, vale à dì suciali, cusì stabilisce ligami assai forti cù i membri di a vostra banda. In fatti, sò stati arregistrati cumpurtamenti cum'è u dolu dopu a perdita di una persona cara è l'adopzione di zitelli orfani. Hè ancu assai cumunu per e diverse bande chì si riuniscenu per socializà mentre si bagna.

Cumu sò nati l'elefanti?

A gestazione di l'elefanti dura 22 mesi, in altre parolle, guasi 2 anni. Tuttavia, piglianu pocu tempu per dà a nascita. In ogni nascita, una sola prole nasce misurendu circa 1 metru altu. À questu puntu, diventa un altru membru di a banda, in quale tutti sò incaricati di prutege lu da pussibuli predatori.

U picculu elefante passerà un annu à piattassi sott'à e gambe lunghe di a so mamma mentre allatta. Dopu questu, cuminciate à integrà a vostra dieta cù foglie è e parti più morbide di e piante. Tuttavia, solu à 4 anni di età smetterà di bere latte è cumincierà à diventà più indipendente.

Se vulete leghje più articuli simili à Chì manghja l'elefante?, vi ricumandemu di entre in a nostra sezzione Dieta bilanciata.