Cuntenutu
- Cerca vicinu à a vostra casa è intornu
- Aduprate e rete suciale per sparghje u messagiu
- Parlate cù e vostre associazioni protettive lucali
- Incollate affissi in tutta a regione
- Andate à e vostre cliniche veterinarie lucali
- Ùn truvate sempre u vostru ghjattu persu?
Perde u nostru ghjattu hè senza dubbitu una sperienza spaventosa è straziante, quantunque hè cruciale di cumincià à travaglià u più prestu pussibule per rientrallu in casa. Arricurdatevi, più u tempu passa, più sarà difficiule à truvallu. I misgi sò veri sopravviventi è piglianu ogni occasione per inizià una nova vita.
In PeritoAnimal cercheremu di aiutà vi à truvà u vostru megliu amicu, hè per quessa chì a spartimu cun voi i migliori cunsiglii per truvà un gattu persu.
Continuate à leghje è ùn vi scurdate di sparte a vostra foto à a fine per chì un altru utilizatore vi possa aiutà. Bona Furtuna!
Cerca vicinu à a vostra casa è intornu
Se u vostru misgiu sorte è entre in casa liberamente o pensa chì pò esse scappatu per vede un altru ghjattu di u genere oppostu, hè prubabile di vultà in ogni mumentu. Per questa ragione, prima di cumincià à circallu, hè altamente raccomandatu chì qualcunu aspetta in casa cù una finestra aperta.
Principià a ricerca di u vostru misgiu traccendu e zone più vicine à a vostra casa. Soprattuttu se vi ricordate di vedelu quì per l'ultima volta, cuminciate à circallu. Poi cuminciate à esplorà a regione in modu progressivu, coprendu ogni volta una zona più alta. Pudete aduprà una bicicletta per spustassi più faciule.
Ùn vi scurdate di purtà cun voi gustosi dolci per u vostru misgiu, urla per u to nome è circà in i buchi è altri piattelli. Se u vostru misgiu ùn hè micca abituatu à sorte fora, averà forse paura è circarà rifugiu in ogni locu. Verificate cù cura ogni angulu.
Aduprate e rete suciale per sparghje u messagiu
Prufittate a portata di e rete suciale hè un ottimu modu per ghjunghje assai più persone. Hè senza dubbitu unu di i migliori trucchi per truvà un gattu persu. Per questa ragione, vi raccomandemu di preparà una publicazione chì include a vostra foto, nome, descrizzione, telefuninu di cuntattu, dati, ecc ... Tuttu ciò chì credi vi aiuterà à truvà u vostru gattu.
Sparghjite a publicazione annantu facebook, twitter è altre rete suciale chì sò attivi è ùn si scurdanu di dumandalli di sparghje u vostru postu per ghjunghje à più ghjente.
Oltre à i vostri profili, ùn esitate micca à sparte a publicazione cù associazioni animali, gruppi di ghjatti persi o pagine di diffusione d'animali. Tuttu ciò chì fate pò aiutà à truvà u vostru misgiu.
Parlate cù e vostre associazioni protettive lucali
Duvete cuntattà una associazione per a prutezzione di l'animali o un canile in a vostra cità per dà i vostri dati è u numeru di chip di u vostru gattu, per pudè verificà se un ghjattu hè ghjuntu cù a descrizzione di u so fughjitu.
Ùn vi scurdate chì in più di chjamalli, duvete visità li. Parechji di sti lochi sò in piena capacità è anu difficultà à aghjurnà l'entrate è e uscite di l'animali. U megliu hè chì, dui o più ghjorni dopu a vostra perdita, andate in tutti sti lochi in persona.
Incollate affissi in tutta a regione
Questu hè un modu efficace per ghjunghje à più ghjente, soprattuttu quelle persone chì ùn adupranu micca e rete suciale o chì ùn sò micca in u vostru circulu d'amichi. Ùn vi scurdate di aghjunghje l'infurmazioni seguenti:
- Ritrattu di u to misgiu
- u nome di u misgiu
- una breve descrizzione
- U vostru nome
- Dati di cuntattu
Andate à e vostre cliniche veterinarie lucali
In particulare se u vostru misgiu hè statu in un accidente è una bona persona l'hà pigliatu, pò esse finitu in una clinica veterinaria. Cunfirmate se u vostru amicu hè in giru è ùn vi scurdate di lascià un affissu per iè per nò.
Se u ghjattu hà un chip, vi cunsigliemu di cunsultà cun elli per truvallu.
Ùn truvate sempre u vostru ghjattu persu?
Ùn perde micca a speranza. U vostru ghjattu pò vultà in ogni mumentu è e vostre strategie di diffusione ponu travaglià. esse pazienti è torna à seguità tutti i passi mintuvatu prima per truvallu: circate i lochi vicini, sparghjite u missaghju, andate in rifugi è cliniche veterinarie ... Ùn abbiate paura d'esse insistente, u più impurtante hè di truvà u vostru misgiu!
Bona furtuna, speremu chì u truverete prestu!