Dimenza Senile in Cani - Sintomi è Trattamenti

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 25 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Animali belli problemi neurologici il cane non beve da solo cosa fare
Video: Animali belli problemi neurologici il cane non beve da solo cosa fare

Cuntenutu

Quandu dicidemu di accoglie un cane in casa nostra, sapemu chì sta relazione ci darà parechji mumenti pusitivi chì risultanu in u bellu ligame trà una persona è u so animale domesticu, tuttavia, accettemu ancu a grande responsabilità di dà à u nostru animale un statu eccellente di salute. è benessere.

I cani sò suscettibili à numerose malatie, è cum'è cun noi, alcuni d'elli sò direttamente ligati à u prucessu di invecchiamento cume hè u casu di i cani più vechji, è ancu se hè assai bellu d'avè u nostru animale domesticu à fiancu per un bellu pezzu, questu richiede ancu più attenzione da parte nostra.

In questu articulu di PeritoAnimal parlemu Sintomi è Trattamentu di a Dimenza Senile in Cani.


Chì hè a demenza senile?

I cani anziani cumincianu u so prucessu di anzianu trà l'età di 6 è 10 anni, ancu s'ellu hè veru chì i cuccioli di grande razza invechjanu prima di quelli di dimensioni più chjuche. U prucessu di invecchiamento in u cane hè assuciatu à a perdita progressiva di alcune funzioni, cume quelli associati à u sensu di a vista è di l'uditu, cù u sensu di l'olfattu chì hè l'ultimu à diminuisce a so capacità.

A dimenza senile hè un disordine chì affetta i cani anziani cù una certa frequenza è normalità è hè una malattia chì pò esse osservata ancu in l'omu à l'età. A dimenza senile hè una disfunzione cognitiva, chì si traduce cusì: u cane cumencia à perde a so capacità di ragiunà.

Sintomi di Dimenza Senile in Cani

I sintomi di a dimenza senile in i cani ponu esse osservati ancu in altre patologie di natura diversa, dunque, se osservate una di queste manifestazioni in u vostru animale domesticu, duvete circà urgentemente u vostru veterinariu. Tù cumpurtamenti di cani senili sò i seguenti:


  • U cane ùn si orienta micca bè in u spaziu, si perde in i lochi cunnisciuti, ùn pò superà ostaculi è cammina versu u latu sbagliatu di a porta (prova à sorte da u latu di a cerniera)
  • Diminuisce a risposta à vari stimuli, ci hè a perdita di interessu è ùn li piace micca u cuntattu umanu, ancu se à u cuntrariu, pò sviluppà un cumpurtamentu di grande attaccamentu.
  • Hà un sguardu persu è cammina senza alcunu scopu cuncretu.
  • Hè inquietu è inquietu, dorme di ghjornu è cammina di notte.
  • Ci vole tempu per risponde o ùn risponde micca à i cumandamenti, ci vole tempu per ricunnosce i membri di a famiglia.
  • Mostra cambiamenti di appetitu.
  • Cuminciate à piglià cura di i vostri bisogni in casa.

I prupietarii soffrenu assai di a demenza senile di u so cane, cume a vedenu progressivamente cum'è diminuite e facultà di questu, ma luntanu da isolà a tristezza chì questu ci pò causà, duvemu fà tuttu u pussibule per chì u nostru animale domesticu passi sta tappa cù a più alta qualità di vita pussibule.


Trattamentu di a Dimenza Senile in Cani

A cura veterinaria hè essenziale, u duttore cunducerà una sonda esplorazione comportamentale è fisica per verificà u diagnosticu di dimenza senile o sindrome di disfunzione cognitiva.

In casu chì u diagnosticu sia cunfirmatu, duveremu chjarificà chì a demenza senile ùn ci hè micca rimediu, ma hè pussibule palisà i so sintomi per migliurà a qualità di vita di u cane anzianu.

Cumu vedemu più tardi, u pruprietariu hà assai da dì nantu à u trattamentu di a demenza senile, postu chì l'usu di droghe hè riservatu per i casi in cui a degenerazione ùn hè micca grave, altrimenti a risposta à u trattamentu farmacologicu pò esse praticamente nulla.

Se u veterinariu decide di prescrive un trattamentu farmaculogicu, di solitu adopra e seguenti droghe:

  • MAOI (Inibitori di Monoamine Oxidase): Stu gruppu di droghe, inibendu questu enzima, riduce l'azione di i radicali liberi, chì hà una funzione neuroprotettore.
  • Ginkgo Biloba: Hè u trattamentu più naturale postu chì hè un estrattu vegetale chì migliora u flussu di sangue versu u cervellu è cun ellu e funzioni cognitive.
  • Nicergoline: Questu ingrediente attivu aumenta u flussu di sangue versu u cervellu è diminuisce a liberazione di radicali liberi, chì eserciteghja ancu un effettu neuroprotettore.

Seguitate u cane cù demenza senile

Sè site u pruprietariu di un cane anzianu chì soffre di dimenza senile, luntanu da esse frustratu, duvete sapè chì pudete fà assai per migliurà a qualità di vita di u to animale:

  • A stimolazione di u sensu di u toccu hè di vitale impurtanza, accarezzate u vostru cucciolu ogni volta chì pudete, sempre chì ùn interrompa u so riposu.
  • L'estimulazione di u gustu hè ancu impurtante, ùn ci hè nunda di megliu per nutre un cane cù demenza senile chè cibu casanu, gustosu è fragrante.
  • U cane senile percepisce u so circondu cum'è qualcosa minacciosu è genera ansietà di fronte à ostaculi ch'ellu ùn pò superà. Pruvate à assicurà chì u vostru ambiente ùn abbia barriere chì impediscenu a vostra mobilità.
  • Rispettate u ciclu di sonnu di u vostru cane. Se girandulate di notte, pruvate à furnisce un ambiente sicuru per pudè fà lu in modu sicuru.
  • Amatelu cum'è ùn l'avete mai fattu, è sopratuttu, ùn ricriminate mai u so cumpurtamentu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.