Cumu seccu u latte di u gattinu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 26 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Откровения. Массажист (16 серия)
Video: Откровения. Массажист (16 серия)

Cuntenutu

Avè cuccioli in casa hè sempre una sperienza deliziosa, soprattuttu quandu pudemu assiste à passi impurtanti in u so sviluppu, cum'è l'allattamentu. In u casu di i felini, stu periodu hè di primura per custruisce a relazione di a mamma cù i so zitelli.

Inoltre, u latte maternu furnisce i nutrienti rispunsevuli di a crescita di e fighe, permettendu à u so sistema immunitariu di rinfurzassi, assicurendu una crescita sana. Quandu i cuccioli anu circa sette o ottu settimane, a produzzione di latte maternu deve cumincià à piantà. S'ellu ùn accade micca, pò esse necessariu di piglià a femina à u veterinariu per ch'ella ùn sviluppi prublemi serii.


In questu articulu PeritoAnimal, demu alcuni consiglii per cumu seccà u latte di u gattinu, cuntrolla.

Gattu cù u latte acciulitu - chì pò esse?

Tenite sempre à mente chì, durante u periodu d'infermiera, u vostru misgiu hè sempre sott'à assai stress, allora teni un ochju nantu à ella. Mantene appuntamenti regulari cù un veterinariu chì avete fiducia è assicuratevi chì a vostra figa manghja una dieta equilibrata, beva acqua è manghja abbastanza per stà in bona salute è cuntinuà à furnisce u latte per i vostri cuccioli. I prublemi nutrizionali in i misgi, è l'esaurimentu ponu purtà à l'eclampsia da a mancanza di calciu.

Durante l'allattamentu, a forza chì i cuccioli esercitanu per tirà u latte pò ferisce a mamma, purtendu à lesioni in a regione di u senu. Attenti à ogni picculu segnu o gonfiu chì u to animale hà, postu chì questu pò diventà in grave infiammazione. In questi casi u latte pò ancu indurisce è u gattinu senterà u dulore quandu i più chjucchi cercanu di allattà.


U stress, è ancu una littera assai grande, ponu ancu causà un felinu à sviluppà stu prublema. A cosa più bona da fà quandu u latte di un misgiu si ferma hè d'aiutalla à asciucallu prima di diventà una malattia. Pudete ancu massà l'area cun qualchì acqua calda, aiutendu à alleviare u dolore.

mastite in babes

Un'altra malatia chì pò accade durante u periodu d'amamantamentu hè a mastite. carattarizatu da una infezzione batterica in i glánduli mammari, pò accade per via di ferite esterne in a regione o da l'alloghju di i batteri.

I sintomi includenu di solitu gonfiore di una o più ghiandole, rossu è calore in a zona, latte giallu o signali di sangue. A femina pò ancu esse più tranquilla di u normale, rifiutendu di allattà i cuccioli o ancu manghjendu.


Sè avete rimarcatu unu o più di sti cumpurtamenti in u vostru animale domesticu, purtatelu à u veterinariu per esaminazioni è diagnosi u più prestu pussibule. E cumpresse d'acqua calda ponu aiutà à alleviare u dolore, ma a mastite in i misgi hè un prublema seriu è, se ùn hè micca trattata currettamente da un duttore responsabile, pò dannà a salute di a mamma è di i gattini. Dunque, stà sempre attenti à qualsiasi segnu chì qualcosa ùn viaghja micca bè.

Arricurdatevi sempre di mantene l'ambiente di i vostri misgi puliti, evitendu cusì chì i batteri nascinu in a zona è entrinu in cuntattu cù l'animali.

In l'articulu Mastite in Gatti - Sintomi è Trattamentu spieghemu un pocu di più nantu à cume aiutà un animale cù stu prublema.

Tecniche per asciugà u latte di ghjattu

Se u vostru felinu hà avutu qualchì prublema durante u periodu di allattamentu o hè dighjà in u periodu di svezzamentu è cuntinueghja à pruduce latte, averete da aiutà à asciucallu. Avemu qualchi suggerimenti per cumu si ferma a produzzione di latte in un gattu chì pò esse utile.

U primu passu hè di introduce altri alimenti in a dieta di i gattini. Assicuratevi chì i vostri denti crescenu digià è cumprate cibu solidu per cuccioli. Cuminciate offrenduli un pocu ogni ghjornu, permettendu chì a transizione si svolga senza intoppi. Leghjite u nostru articulu di quantu vechji misgi cumincianu à manghjà cibu per animali.

Sì l'allattamentu à u senu deve esse fermatu prima chì i chjuchi abbianu un mese, averanu ancu bisognu di latte per un pezzu. Ùn offre mai u latte di vacca à i misgi chì pò causà prublemi digestivu. Invece, cumprate supplementi specifichi di latte da farmacie veterinarie è cunsultate cù u vostru veterinariu per u megliu modu per gestisce a situazione.

Riduce gradualmente l'alimentu di a vostra figa. U primu ghjornu, offre a metà di l'acqua è di l'alimentu ch'ella avia prima di gravidanza. U secondu ghjornu, scendite à un quartu, è quandu ghjunghjite u terzu ghjornu, pudete offre a stessa quantità cum'è u periodu prima di a gravidanza, allora u so corpu hà da cumincià à tornà à ciò chì era prima.

Pigliate i cuccioli luntanu da a so mamma per un'ora è lasciate ch'elli anu sperienze nove luntanu da ella. Ùn li tene mai separati per più di poche ore, cume, ricordate chì l'interazione trà di elli hè sempre necessaria.

Mentre furnite i gattini cun alimentu solidu, goderanu menu latte maternu. Cusì, evità di tuccà i petti di a vostra figa, perchè, cù a mancanza di stimulazione, a produzzione di latte duverebbe piglià circa una settimana per piantà.

Chiede à u vostru veterinariu di monitorà stu prucessu, assicurendu chì si faci in modu sanu per u misgiu è i cuccioli, da pudè interferisce se crede chì hè necessariu.

Rimediu casanu per u latte seccu in i misgi

Se u vostru cumpagnu produce sempre u latte, ci sò rimedi omeopatichi ortica fatta chì pò aiutà cù u prucessu. Mischjà un pocu di melissa, menta piperita o tè di salvia in l'acqua di u gattinu pò ancu aiutà.

Tuttavia, ricordate di ùn offre alcunu rimediu casanu per asciugà u latte di u vostru ghjattu senza prima parlà cù u vostru veterinariu. Fate un appuntamentu è vedi cun ellu quale hè u megliu trattamentu è se ci sò opzioni naturali per u vostru casu.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.