Cumu sapè se u mo cane hè cecu

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 21 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu sapè se u mo cane hè cecu - Animali
Cumu sapè se u mo cane hè cecu - Animali

Cuntenutu

A visione hè estremamente impurtante per noi umani, è cusì simu custretti à pensà chì u sensu di a vista hè ancu u più impurtante per i cani. Tuttavia, per i cani i sensi di l'olfattu è di l'uditu sò assai più impurtanti, è a visione finisce in fondu.

Dunque, i cani cechi ponu adattassi assai bè à u so ambiente se u tutore acquista certe primure è prova sempre à pensà à u benessere di l'animali per ch'ellu abbia una vita còmuda è senza dulore. Cum'è l'organu di a visione hè estremamente sensibile, qualsiasi cambiamentu in l'ochji deve esse valutatu approfonditu da un veterinariu, preferibilmente un specialistu in oftalmologia veterinaria.


Tuttavia, i segni graduali di cecità ponu esse rimarcati da u tutor quandu u cane hà l'ochji chì diventanu bianchi o blu. Allora, fighjate avà, à PeritoAnimal, cumu sapè se u vostru cane hè cecu è s'ellu ci hè una cura.

cane ottene ochju turchinu

Quandu i cuccioli cumincianu à diventà cechi, questu pò avè parechje ragioni. Pò esse un segnu nurmale chì u cane ghjunghje à a vechjaia, è pò ancu esse una causa è una cunsequenza di malatie più gravi, chì anu purtatu u cane à diventà cecu, cume l'insufficienza renale in malatie renali croniche, chì causa una carenza in u metabolismu di l'animali o una malattia degenerativa, in a cecità sia hè una cunsequenza chì ùn pò micca esse evitata. cum'è u cause chì facenu chì u cane diventa cecu ponu esse assai sfarenti, l'ideale hè una bona valutazione veterinaria, cum'è malatie sistemiche, vale à dì quelle chì attaccanu u sistema di u cane cum'è un inseme, cum'è Ehrlichiosis (a famosa malattia di tick), Babesiosi, Toxoplasmosis, Leptospirosis, Leishmaniasis è altri , pò causà cecità.


L'ochji sò rispunsevuli di, oltre à catturà l'immagine è trasmissione à u cervellu, cuntrullà u passaghju di a luce, è altri segmenti d'ochji assai impurtanti anu a funzione di cuntrullà a pressione intraoculare, induve un ligeru cambiamentu di a pressione oculare pò dannà l'ochji , qualchì volta di manera permanente, lascendu l'animale cecu.

Quandu u ghjacaru torna l'ochju turchinu, ùn hè micca necessariamente un segnu chì hè cecu, ma se nunda hè fattu, a cecità pò esse una cunsiquenza finale è irreversibile. Stu rossu di l'ochji o qualsiasi altru cambiamentu di culore, indica una inflammazione in unu di i strati di l'ochju (anatomicamente chjamata tunica vascular) è hè chjamata uveite. Pò esse causatu da infezioni batteriche è virali, traumi chì ùn anu micca bisognu solu di traumi oculari, ma di ogni genere, è ancu di prublemi in a produzzione di lacrime chì portanu à a secchezza corneale è a successiva infiammazione di l'ochju. In questi casi, a visione hè leggermente influenzata perchè pò accade solu in 1 di l'ochji, tuttavia, eliminendu a causa di l'infiammazione, u cane hà una grande probabilità di ùn avè micca sequelle. Per via di questu, u seguimentu veterinariu hè estremamente impurtante.


ochju di cane chì diventa biancu

Quandu l'ochji di u cane diventanu bianchi, significa chì u cane pò avè una malattia chjamata cataratta, assai cumunu per noi umani. In cataratta, u cane ùn hè micca cecu durante a notte, o di colpu, ma pianu è pianu, è a bianchezza di l'ochji hè ancu graduale. À u primu, u guardianu pò spessu micca rimarcà, o vede solu un stratu biancu è opacu chjaru è magru, cù un aspettu di latte pastosu, in l'ochji di l'animali è in questi casi l'animali ùn hè micca cumpletamente cecu malgradu avè una parte di a visione compromessa, finu à chì livelli più avanzati di a malattia lascianu l'ochju di u cane cumpletamente biancu, è po iè, si scopre chì u cane hè cumpletamente cecu.

Cum'è l'inflammazione, sta malattia pò accade solu in 1 di l'ochji, o in 2, è à u cuntrariu di a cridenza pupulare, a cataratta ùn face micca dulore eccessivu à l'animali, ma pò esse scomoda. Inoltre, ci sò parechji tippi di malattia è una bona valutazione veterinaria da un oculistu deve esse ottenuta, chì a cecità hè riversibile secondu u tippu di cataratta. Ùn aduprate alcunu medicamentu o gocce d'ochji da per voi, assai menu gocce d'usu umanu nantu à u vostru cane, perchè pudete peghju u prublema.

I cani di u Golden Retriever, Schnauzer, Yorkshire terrier è razze Cocker Spaniel sò i più prubabili di sviluppà cataratte. È, pò ancu influenzà i misgi. Per amparà di più nantu à a Cataratta in i misgi - sintomi è trattamentu PeritoAnimal hà preparatu un altru articulu per voi.

Altrettantu prubabile di sviluppà a cataratta sò i cani affettati da diabete mellitus, malattia di Cushing è ipertensione.

I cani nati orbi

A volte, u cucciolu pò nasce cecu da una malformazione è u cucciolu finisce per nasce senza l'organi di vista. Pò accade ancu chì u prublema sia in e cellule chì catturanu l'imaghjini in l'ochji è in questi casi, u cucciolu pare esse nurmale, ancu cù u culore apparentemente normale di l'ochji, chì pò rende difficiule per u tutore di nutà, cum'è i cuccioli chì nascenu cechi si adattanu megliu à e cundizioni intornu à elli, chì u so sensu di l'olfattu è di l'uditu seranu assai bè sviluppati.

I motivi di u cane per esse natu cecu ponu esse diversi cum'è poveri cundizioni di partu o difficultà à dà nascita, malnutrizione è vermi di a mamma, malatie ereditarie cum'è u diabete, o malatie contagiose, in più, ci hè ancu a quistione di crudeltà umana.

Cumu sapè se u cane hè cecu

Per sapè se u cane hè cecu in un ochju, o in i dui ochji, in parte o in tuttu, avemu qualchì suggerimentu per voi. Sè vo site suspittosu, fighjate u cumpurtamentu di u vostru animale domesticu.

Trà alcuni cambiamenti di cumpurtamentu chì a vostra petite pò presentà, chì permettenu sapè se u cane hè cecu, sò:

  • U cane si schjoppa cù i mobuli o l'uggetti qualchì volta o custantemente.
  • U cane manca i salti chì facia facilmente.
  • U cane evita di sorte è di esplorà ambienti chì ùn hè micca abituatu.
  • U cane si strufina constantemente l'ochji è lampa.
  • Ochji sfocati, infiarati o decolorati.
  • Ochji acquosi cù scarica. Alcune razze di cani sò più propensi à versà più lacrime, ma u scaricamentu eccessivu è purulente ùn hè micca nurmale.

Sè avete rimarcatu unu di sti cambiamenti, portate u vostru animale domesticu à un oculista per una valutazione migliore di u prublema.

cani cecu pò esse guaritu

Dopu à u diagnosticu, per sapè se u vostru cane orbu hè curabile, parlate cù u vostru veterinariu, perchè dependerà di u gradu di cecità è chì malatia hà purtatu u cane à acquistà sta cundizione. Cum'è in l'omu, a cataratta, per esempiu, pò esse operata sicondu u stadiu di sviluppu in quale si trova, è u cane pò avè ritornu di visione.

Tuttavia, se a cecità hè irreversibile, ùn significa micca chì hè a fine di u mondu, chì i cani si adattanu assai bè, soprattuttu se a perdita di vista hè stata graduale. Più u cane hè vechju, più hè difficiule per ellu di adattassi, è forse qualchì cambiamentu in a rutina di u cane è di u tutore pò esse necessariu, sempre cunservendu è pensendu à u benessere di l'animali.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.