Cuntenutu
U misgiu hè un animale assai pulitu chì pò cunsacrà parechje ore di a so ghjurnata à pulì si, è hè ancu un animale domesticu eccezziunale chì cunserva u so stintu di caccia, in più d'esse espluratore è indipendente.Per tutte queste ragioni, certe volte cridemu chì hà bisognu di menu cura di un cane, ma questu hè un sbagliu seriu, postu chì ci sò parechje malatie chì un gattu pò cuntrae.
Nutrizione adatta è ancu bona abitudini d'igiene aiuterà u nostru animale domesticu à stà in un statu di salute ottimali, frà queste abitudini sane duvemu mette in risaltu l'igiene di l'arechje, postu chì ponu agisce cum'è una porta per parechji patogeni è chì li mantenenu puliti hè assai impurtante.
Ma cumu duvemu fà? Ùn vi ne fate, in st'articulu Animal Expert vi mostremu cumu si pulisce l'arechje di u ghjattu passu à passu.
Passi à seguità: 1U primu è u più impurtante hè evità u stress nantu à u nostru ghjattu, u caosu cuntrariu assucierà st'abitudine cù qualcosa di negativu è ùn seremu micca capaci di rende più faciule è faciule a pulizia. In altre parolle, pulisce e so orecchie diventa un prucessu sempre più difficiule per noi è per u ghjattu.
Cumu calmà u nostru ghjattu?
Cuminciate cù carezze è un tonu di voce amichevule, duvete uttene u felinu per interpretà i vostri gesti cum'è un ghjocu in modu da pudè rilassate cumpletamente. U ghjattu deve truvà a pusizione ideale per cumincià a pulizia.
S'ellu hè un gattinu, u pudemu mette nantu à e nostre zampe, invece, in u casu di i misgi adulti hè megliu mette li nantu à una panca o una tavula chì hè à a nostra altezza.
Hè impussibile di calmà u vostru misgiu?
Se tuttu què sopra ùn funziona micca, pudete sempre sceglie di aghjunghje alcuni di i numerosi tranquillanti naturali di u ghjattu à sta strategia.
2U secondu passu hè cuntrolla l'arechje di u ghjattu, postu chì hè sempre assai impurtante chì in quantu pruprietarii simu cuscenti di qualsiasi segnu o sintumu chì pò indicà a presenza di qualsiasi malattia.
A prisenza di parassiti, cera eccessiva, cattivi odori, cruste o ferite pò esse un'indicazione di qualchì patulugia cum'è otite o un'infezzione di l'arechja. Di a salute di u vostru misgiu.
À u cuntrariu, l'absenza di questi segni cun una canali auriculari rosa chjaru indicà un bonu statu di salute.
3
Per cumincià a pulizia di l'arechje duvemu principià da l'esternu, per quessa avemu solu bisognu di un asciugamanu umidu è u pruduttu di pulizia chì usemu di solitu per u to bagnu, benintesa deve esse un shampoo specificu per i misgi.
Cù u asciugamanu è u shampoo, pulite a parte esterna pelosa di l'arechja, dopu eliminendu ogni residu di shampoo chì pò esse restatu in l'arechja di u ghjattu.
4A pulizia di l'internu di l'arechja deve esse fatta cun estrema prudenza per ùn compromettà e strutture chì si trovanu in u padiglione uditariu, per quessa ne basta una gasa di cuttone, preferibilmente sterilizatu.
Avvolge a garza intornu à u ditu è inseriscila delicatamente in u canale di l'udita per allentà a cera è pulisce a pinna.
Nunda altru hè necessariu, ma duvemu sapè chì pudemu contà nantu à un'altra alternativa, u lgiranti arechje specifici per i misgi, chì anu un applicatore cunfortu è dissolve a cera.
5Per tene l'arechje di u vostru misgiu in cundizione perfetta, duvete sapè què sta prucedura deve esse fatta ogni duie settimane.Inoltre, per prevene qualsiasi cumplicazioni, quandu bagnate u vostru misgiu, duvete copre l'arechje cù duie palline di cuttone, evitendu cusì l'entrata di l'acqua, chì puderebbe dannà u canale di l'arechja.
6osserva ti qualchì anurmalità serà essenziale andate à u veterinariu per identificà si hè una malattia o ci hè un prublema chì deve esse trattatu. L'indicatori di prublemi di salute ponu esse a presenza di cera scura, un odore simile à un levitu, o l'apparizione di parassiti.