Cume aiutà i cani vagabondi?

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 11 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Sittembre 2024
Anonim
J-AX & Fedez - Senza Pagare VS T-Pain
Video: J-AX & Fedez - Senza Pagare VS T-Pain

Cuntenutu

Hè impussibile di ùn esse spiazzatu da a situazione estremamente precaria di i cani vagabondi, vittime di l'abbandonu o di a mancanza di misure concrete in relazione à l'affullamentu di e strade. Cum'è persone cuscienti è amanti di l'animali, a prima cosa chì mi vene in mente hè cumu aiutallu, liberallu da a so sofferenza quotidiana è furnisce li cundizioni di vita minimamente decenti.

Tuttavia, hè impurtante chì siamu cuscenti è prudenti quandu prupunimu u nostru aiutu, per priservà sia a nostra integrità fisica sia quella di l'animale, chì hè probabilmente digià indebulita. Cù questu in mente, avemu preparatu questu articulu PeritoAnimal cù u scopu di sparte alcuni di i fatti.Cunsiglii utili per aiutà i cani vagabondi in una manera fattibile è sicura. Continuate à leghje!


Cosa da fà se truvemu un cane vagabondu?

Una di e chjave per sapè cumu aiutà i cani vagabondi hè di cunnosce l'azzioni chì pudete fà quandu ne truvate unu. animale abbandunatu, persu o feritu. Benintesa, u primu passu hè di caccià stu cane (o un altru animale) da induve hè è da e circustanze dannose in cui hè immersu. È ci vole à agisce assai attentu à stu mumentu, chì catturà un animale smarritu ùn implica micca solu sapè avvicinallu, manighjà lu è trasportallu currettamente, ma assume dinò una seria di responsabilità in relazione à u so benessere.

Dunque, micca tutte e persone averanu e cundizioni ideali per salvà un cane persu cù i so mezi, sia per mancanza di risorse sia d'infrastruttura per eseguisce u salvamentu è u trasportu di l'animali, sia per l'impussibilità imposta da u cane stessu, chì ùn facilita micca u so salvamentu, vale à dì, ùn ci permette micca di avvicinassi abbastanza è pudemu manighjà in modu sicuru per purtallu cun noi.


Sì site cuscenti chì avete e risorse per fà u salvamentu, vi benvenimu in questu articulu! Ma arricurdatevi chì u cane randagiu in quistione pò probabilmente avè paura, forse sò debule o ancu feritu, dunque hè perfettamente naturale ch'ellu possa esse prudente o ancu piglià una pusizione di difesa in relazione à u vostru tentativu di avvicinallu.

Dunque, a prima cosa chì duvete fà prima d'avvicinassi hè di analizà a postura è u cumpurtamentu di cane chì pruvate à salvà. Sapendu alcuni parametri di basa di u linguaghju di u corpu caninu, puderete capisce facilmente i segni di paura in i cani è e caratteristiche tipiche di una attitudine difensiva assuciata à l'agressione di a paura. Avemu da spiegà più sottu.

Cumu sapete se un cane hà paura?

Riassumemu sottu i segni i più evidenti chì ci mostranu chì a cane hè impauritu, chì li face reagisce negativamente perchè si sentenu minacciati o ancu per alluntanà l'individuu o u stimulu chì genera disconfort:


  • site impauritu o avete assai paura: piatta a coda trà e gambe, l'arechje sò riposte, leccendu e labbre è mantenendu una postura di caccia.
  • Mostra una attitudine difensiva: A so pelliccia si arruffa, l'estremità si rigidu, mostra i so denti, ringuleghja è emette rapidu "abbaie d'avvertimentu" senza pause.
  • Segni di aggressione offensiva: pelliccia erbosa, musu arrugatu, coda in su, denti è gambe assai rigidi è rigidi. In questu casu, a corteccia hè generalmente più corta è forte, esprimendu chiaramente chì una situazione particulare face chì u cane sia arrabiatu, dulurosu o scomudu.

Se u cane adopra una attitudine offensiva, in più di mostrà alcuni segni di paura, duverebbe reconsiderà l'idea di avvicinassi è di cuntattà prufessiunali furmati per fà u salvamentu (più nantu à cumu fà questu dopu).

Cumu avvicinassi currettamente à un cane vagabondu?

Se dopu avè valutatu a postura è u cumpurtamentu di u cane, vi rendite contu chì hè pussibule avvicinassi cun ellu, duvete fà calmu è pianu, di preferenza da u latu è micca da u fronte, senza fà muvimenti bruschi o rumori forti per ùn spaventallu micca o spaventallu. Arricurdatevi: site un stranieru per u cane è u cane hè un stranieru per voi, è questu hè u vostru primu appuntamentu. Dunque, duvete dà li l'occasione di cunnosce ti è di mostrallu e vostre belle intenzioni prima di dumandà ch'ellu ti fidi.

Idealmente, duvete tene un distanza minima di sicurità, perchè ùn sapete micca esattamente cumu u cane stravagante reagisce à u vostru tentativu di salvamentu, è prova à fà vene cun voi di bona vuluntà, ciò chì richiede u tempu è hà bisognu di qualchì incuragimentu per accade.

In questu sensu, pudete aduprà alcuni cibu per attirà l'attenzione di u cane è creà un ambiente pusitivu, chì u incuraghjerà à sente cunfidenza in avvicinassi à voi. Una tecnica eccellente hè di sfracicà l'alimentu in pezzi più chjuchi è di sparghjelu in terra, fendu un "caminu" chì vi porta.

Se u ghjacaru s'avvicina, ricordati ùn circate micca di tuccallu (ancu menu chjappà o piglià) in modu grossu. Hè ancu impurtante chì evitate di fighjà direttamente in l'ochji, cum'è in u linguaghju di u corpu di u cane questu puderia esse interpretatu cum'è una "sfida".

Basta squat un pocu (tenendu una parte di quella distanza sicura) è stende a manu cù una palma aperta per chì u cane vi possa annusà. Parlate cun voce calma è dite parolle pusitive per ludà u so cumpurtamentu è fà li sapè ch'ellu hè in securità cun voi, cum'è "assai bellu", "bellu zitellu" o "ben fattu, amicu".

Per più infurmazione, vi incuraghjemu à leghje st'altru articulu nantu à cumu avvicinassi à un cane scunnisciutu?

U cane hè ghjuntu ind'è mè, chì facciu per aiutallu?

Quandu u cane diventa più sicuru è calmu in a vostra presenza, prufittate per verificà s'ellu ne hà pendente d'identificazione di cane o ancu un collu. Tenite à mente chì certi cani finiscenu in carrughju dopu ch'elli si sò alluntanati da e so case, ciò chì significa chì i so tutori sò assai prubabili di circalli. Generalmente, i cuccioli vagabondi sò in una situazione notevolmente migliore di i cuccioli vagabondi o vagabondi; probabilmente noterete chì sembranu bè alimentati è chì anu una pelliccia ben curata.

Se u cane hà un tag o un colgante cù u numeru di telefunu di u so tutore (i), pudete cuntattallu per fà sapè a situazione è dalli a bona nutizia chì hai trovu u to megliu amicu. Ma s'ellu ùn hè micca, u prossimu passu seria d'andà in una clinica veterinaria per vede s'ellu hè un cane randagiu cù un chip d'identità. Stu dispositivu cuntene i dettagli di basa di u tutor per chì sia voi sia u veterinariu pudete entrà in cuntattu cù i tutori.

Se u cane ùn hà micca tag, pendant o chip d'identità, hè statu probabilmente abbandunatu o hè statu un cane randagiu da quandu hè natu è ùn hà mai avutu una casa. Chì ci porta à u passu prossimu.

Cumu aiutà i cani randagi chì sò stati abbandunati?

Dopu avè salvatu un cane vagabondu è cunfirmatu chì ùn hà micca un tutore o tutore, pudete avè vuluntà d’aduttallu. Saria una eccellente alternativa, micca solu perchè ci sò parechji vantaghji per aduttà un cane vagabondu, ma ancu perchè i rifugi per animali è rifugi sò spessu affollati per via di u numeru assai elevatu di animali chì sò abbandunati ogni annu (è a stragrande maggioranza di elli ). sò cani). Inoltre, in alcune cità, hè sempre permessu di tumbà animali vagabondi chì ùn sò micca aduttati in un periodu di tempu predeterminatu.

Se avete a pussibilità, pudete prufittà di a cunsultazione cù u veterinariu chì hà lettu u chip per fà una valutazione generale di u statu di salute di u cane. L'impurtante hè di sapè chì trattamentu o cura hè necessariu per restaurà o priservà u vostru benessere. Hè dinò una bona occasione per inizià u vostru pianu di vaccinazione è di parassita, per impedisce a vostra salute è u vostru cumpurtamentu da esse affettati da qualsiasi malattia o parassiti interni è esterni.

In u video seguente, spartemu e cunsiderazioni più impurtanti nantu à i vaccini per cuccioli è adulti:

Se attualmente ùn avete micca e risorse finanziarie per pagà tutti i trattamenti preventivi o curativi chì u vostru cane hà bisognu per mantene una bona salute, è ponu esse assai costosi secondu ciò chì duvete fà, una bona opzione hè di circà in Internet cù i navigatori è e rete suciale per truvà uspitali veterinarii pupulari. In questu articulu elencu parechji altri veterinarii gratuiti o à bon pattu in diversi stati è in u Distrettu Federale.

Se questa opzione ùn hè micca dispunibile in a vostra cità, pudete aduprà sti stessi mezi digitali per cuntattà associazioni, rifugi o ONG indipendenti vicinu à voi. In questu modu pudete dumandà aiutu è riceve cunsiglii circa l'alternative più accessibili per furnisce una cura adatta à u cane randagiu salvatu chì vulete aduttà.

È per parlà di a cura essenziale di un cane, quì in PeritoAnimal truverete assai cuntenuti utili per cura, educà è furmà u vostru novu megliu amicu in u megliu modu. Assicuratevi di fighjà sta guida in 10 passi per a cura di un cane.

Cumu possu aiutà un cane randagiu se ùn possu micca aduttallu?

Sfurtunatamente, ùn avemu micca sempre u tempu, u spaziu è e risorse finanziarie per tene un cane, soprattuttu se spartimu dighjà a nostra casa cù altri animali è simu rispunsevuli di u so benessere. Dunque, à a fine, aiutà i cani randagi significherà di dà li temporaneamente u sustegnu chì li ci vole truvà u megliu tutore pussibule.

Hè impurtante di mette in risaltu quessa abbandunà o maltrattà l'animali hè un crimine, secondu a Lege Federale N ° 9.605 di u 1998. Quellu chì cummette sta azzione pò esse ammintatu è rispetu finu à cinque anni di prigiò. Ancu secondu a legislazione brasiliana di prutezzione di l'animali, a pena pò esse aumentata da un sestu à un terzu se l'animali hè uccisu.

L'alimentazione di i cani randagi hè un crimine?

Innò Ùn hè micca un crimine per alimentà i cani vagabondi. Ci hè stata assai cuntruversa annantu à u sughjettu, in particulare in l'annu 2020 in Santa Catarina, chì u guvernu avia, in fatti, pruibitu sta azzione. Tuttavia, già in u 2021, una nova legge hè stata passata chì permette a cura di l'animali vagabondi, cumprese a so alimentazione.

In ogni casu, i Centri di Cuntrollu Zoonosi ùn ricumandemu micca di nutrisce l'animali vagabondi è rinfurzà: sè ùn li pudete micca aduttà, chjamate l'autorità rispunsevuli, cum'è no a indiceremu in a sezzione chì seguita.

Pudete ancu piglià l'iniziativa di truvà una associazione protettiva o un prutettore indipendente chì hà da travaglià assai per truvà una. nova casa à u cane salvatu. Una volta di più, i media digitali ponu esse u vostru più grande alliatu in sta ricerca.

Sì ancu ùn pudete micca cuntà nantu à l'aiutu di rifugi indipendenti, rifugi o prutettori, l'ultima alternativa seria di truvassi una nova casa è tutore per u cane salvatu. È dicemu "l'ultimu", perchè questu implica piglià una grande rispunsabilità, chì deve esse fattu da istituzioni currettamente furmate è persone cun l'uttini ghjusti per assicurà l'adopzione responsabile.

Ma se duvete piglià a respunsabilità per questu compitu, ricurdate di esse assai cuscenti à u mumentu di dà u cane per adozione, pruvendu à sapè se a persona chì a dumanda hà veramente e risorse è i mezi per alzallu in cundizioni decenti.

Evite di fà a "donazione" di u cane in mumenti festivi, cum'è u Natale o Ghjurnata di i zitelli, postu chì parechje persone cuntinuanu à offra à tortu l'animali cum'è rigali, è assai d'elli finiscenu per esse abbandunati torna in carrughju ...

Ci piacerebbe incuraghjelu à leghje st'articulu nantu à u travagliu vuluntariu cù l'animali.

Cosa possu fà sì ùn possu micca riscattà un cane vagabondu?

Cumu l'avemu dettu, salvà a cane stravagante, persu o un animale feritu ùn hè micca sempre à portata di tutti. È infine, per paura o per u dulore, u cane stessu ùn mostra micca una attitudine favurevuli versu l'avvicinà di i stranieri, perchè u so salvamentu diventa impossibile per una persona chì ùn hè micca addestrata currettamente per sta funzione.

Questu ùn significa micca chì ùn pudemu micca fà nunda è lasciate l'animali continuà in queste poveri cundizioni, cume pudemu ricorre à prufessiunali furmati in stu tippu di salvata.

A stu puntu, a prima cosa hè di fà una precisazione assai impurtante: se truvate un cane vagabondu è ùn pudete micca avvicinallu o salvallu, ùn hè micca cunsigliatu di chjamà direttamente per l'associazioni di prutezzione di l'animali, un centru di salvezza o altre ONG dedicate à a prutezzione di l'animali. Oltre à u fattu chì queste organizzazioni è i so prufessiunali (assai di elli volontarii) sò spessu sovraccaricati, deve esse nutatu chì u rifugiu induve u cane sarà consegnatu hè generalmente determinatu da induve hè statu trovu.

Cusì, u megliu modu per agisce quandu truvate un cane vagabondu chì ùn pudete micca salvà hè di cuntattà l'autorità competenti in questa materia, cum'è u cuntrollu di e zoonosi in u vostru statu. Pudete cercà stazioni di polizia o, in casu d'altri animali, pudete ancu cuntattà Ibama, l'Istitutu Brasile per l'Ambiente è e Risorse Naturali Rinnovabili. I cuntatti di Ibama sò nantu à a pagina di discussione cù Ibama.

Alcune opzioni per fà segnalazioni di maltrattamentu à u livellu naziunale sò:

  • Chjamata lagnanza: 181
  • IBAMA (in casu d'animali salvatichi) - Linea Verde: 0800 61 8080 // www.ibama.gov.br/denuncias
  • Pulizza Militare: 190
  • Ministeru Publicu Federale: http://www.mpf.mp.br/servicos/sac
  • Safer Net (per dinuncià a crudeltà o scuse per u maltrattamentu in Internet): www.safernet.org.br

Quandu fate a vostra chjamata, ricordate di stà calmu è spiegà a situazione u più chjaramente è ughjettivamente pussibule è dà u più dettagliu pussibule nantu à induve u salvamentu duverà esse fattu.

Altri modi per aiutà i cani vagabondi

Oltre à u salvamentu è l'adopzione, ci sò ancu altri modi per aiutà i cani randagiosi è pudete mette assai in pratica in a vostra vita d'ogni ghjornu, cù solu un pocu di u vostru tempu.

Rinfurzà l'importanza di evità a sovrappopolazione di cani vagabondi

U primu è u più impurtante chì pudete fà hè di aiutà à aumentà u cuscenza nantu à l'impurtanza di i metudi di sterilizazione è sterilizazione in u cuntrollu di a sovrappopolazione di cani randagi.

Oltre à piglià misure adeguate per impedisce à i vostri animali di generà lettiere impreviste, pudete chjachjarà cù i vostri amichi, famiglia è cunosciuti, è ancu aduprà i social media è altri canali digitali per sparte cuntenutu pertinente nantu à questu sughjettu. In u 2020, u guvernu di l'Olanda hà annunziatu quessa ùn ci hè più cani vagabondi in paese. Questu hè statu uttenutu per mezu di una serie di azzioni fatte da u paese in l'ultimi anni è chì, per fortuna, anu datu risultati eccellenti.[1]

Pudete ancu aduprà queste stesse strategie per prumove l'adopzione di cani persone abbandunate chì si trovanu in cani o rifugi, è sensibilizanu chì a vendita è l'acquistu di "animali domestici", in più di rinfurzà l'idea chì l'animali ponu esse trattati cum'è merchenzie, favurisce e pratiche di sfruttamentu, in particulare di e femine aduprate cum'è allevatori simplici, è assai di l'animali aduprati per allevà cuccioli o discendenti chì seranu più tardi offerti in i magazini è in Internet sò tenuti in cundizioni insalubri, soffrenu di deficit nutrizionali è sò spessu vittime di viulenza.

Participà cum'è vuluntariu o vuluntariu in ONG è associazioni per a prutezzione di l'animali

Ebbè, se pudete risparmià un pocu di u vostru tempu per esse vuluntariu in un rifugiu, questu seria un modu meravigliosu per aiutà i cani randagi è parechji animali chì aspettanu una nova chance. in una nova casa.

Ùn avete micca bisognu di avè cunniscenze specifiche nantu à a furmazione, l'educazione o l'assistenza veterinaria postu chì ci sò sfarenti compiti semplici chì pudete fà per aiutà questi animali vagabondi salvati à sentesi un pocu megliu, cume passà u tempu in l'area di igiene è cura di a pelliccia ., o simpliciamente offre a vostra cumpagnia.

Vi incuraghjemu à truvà u rifugiu u più vicinu à a vostra casa è parlemu cù i rispunsevuli per sapè cumu si pò aiutà cù u so travagliu vuluntariu.

Segnala i casi d'abusu è di maltrattamentu d'animali

U maltrattamentu, l'abbandonu è l'abusu fisicu, emotivu o sessuale di l'animali domestichi sò dighjà cunsiderati crimini in a maiò parte di i paesi è in Brasile ùn hè micca diversu. Ci sò ammende è a pussibilità di cumpone una pena di prigiò per quelli chì danneghjanu l'animali. Ancu se, purtroppu, poche cundanne diventanu efficaci è e sanzioni sò sempre assai "dolci" paragunate à a danni à l'animali, hè di primura chì continuemu à segnalà i casi d'abusu è di trascuranza chì asistimu. A segnalazione hè necessaria per chì u cane (o l'altru animale) possa esse salvatu da e circustanze di maltrattamentu, abusu o trascuranza, è avè accessu à e condizioni minime di benessere di l'animali.

Parechji paesi offrenu dighjà à i cittadini linee dirette gratuite per segnalà abusi è maltrattamenti d'animali, induve si ponu fà segnalazioni anonime. In listessu modu, u più cunsigliatu continuerà à esse di presentà a denuncia in persona, andendu in e stazioni di polizia cun tante informazioni quantu pudemu furnisce nantu à l'animali abusatu è u so abusatore, oltre à prove per dimostrà u maltrattamentu (foto, video è / o testimunianze d'altre persone).

In questu articulu dedicatu solu à l'abusu di l'animali, dicemu à tutti nantu à i tipi di abusu, e so cause è e diverse alternative à segnalà è lotta ogni tipu di maltrattamentu contr'à i nostri migliori amichi.

Infine, ricordate chì queste sò piccule azzioni cutidiane chì, fattu cun dedizione è persistenza, ghjornu dopu ghjornu, annu dopu annu, ci permettenu di prumove grandi cambiamenti in a nostra sucietà. A vostra voce hè impurtante è a vostra participazione face una grande differenza. Simu cun voi in sta onorevule missione per prutege, curà è aiutà l'animali.

Ne prufittemu per lascià un video induve spieghemu perchè duvete aduttà un cane vagabondu:

Se vulete leghje più articuli simili à Cume aiutà i cani vagabondi?, vi cunsigliemu di entrà in a nostra sezione Ciò chì avete bisognu di sapè.