Cumu si chjamanu Draghi in Game of Thrones? 🐉 (SPOILER)

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 6 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
DRAGON CITY MOBILE LETS SMELL MORNING BREATH FIRE
Video: DRAGON CITY MOBILE LETS SMELL MORNING BREATH FIRE

Cuntenutu

Tutti anu intesu parlà di a famosa serie ghjocu di Troni è i so draghi incredibili, probabilmente i caratteri più populari di a serie. Sapemu chì l'inguernu vene, per questa ragione, in questu articulu di PeritoAnimal ne parlaremu cumu si chjamanu i draghi in Game of Thrones. Ma parlemu micca solu di questu, vi diceremu ancu alcuni dettagli impurtanti nantu à u ochju è parsunalità di ognuna, è ancu i mumenti in u quali cumpariscenu in a serie.

In questu articulu truverete cumu si chjamanu i draghi Daenerys è tuttu ciò chì riguarda ognunu. Continuate à leghje!

Riassuntu di a Storia Targaryen

Prima di parlà di draghi, parlemu un pocu di l'universu Game of Thrones:


Daenerys hè un membru di a famiglia Targaryan chì l'antenati, parechji anni fà, anu cunquistatu Westeros cù u putenza di focu di drago. Sò stati i primi à unisce i sette regni, chì eranu sempre in guerra trà elli. A famiglia Targaryen hà guvernatu i 7 regni per seculi, finu à à a nascita di u Rè Pazzu, ossessionatu da u focu chì hà brusgiatu tutti quelli chì u cuntrastavanu. Hè statu assassinatu da Jaime Lannister durante una ribellione urganizata da Robert Baratheon è hè statu dapoi tandu cunnisciutu cum'è "u Kingslayer".

Daenerys, da u principiu, era ubligatu à campà in esiliu in i paesi occidentali, finu à chì u so fratellu l'hà maritata cù u Capu Dothraki, u putente Khal Drogo. Per celebrà sta unione, un marcante riccu hà offertu à a nova regina trè ova di drago. Dopu parechje avventure in Khalasar, Daenerys mette l'ova nantu à un focu è entra ancu, chì hè immune à u focu. Hè cumu sò nati i trè dragoni.


DROGON

  • Personalità è aspettu: hè u più grande di i draghi, u più forte è u più indipendente di i trè dragoni di Daenerys. U so nome, Drogon, face onore à a memoria di u defuntu maritu di Daenerys, Khal Drogo. E so scale sò cumpletamente nere ma a cresta hè rossa. Hè u più aggressivu di i trè dragoni.
  • Momenti in chì apparisce in a serie: ellu hè U dragone predilettu di Daenerys è hè ciò chì pare u più spessu in a serie. In a seconda stagione, scopre da Drogon chì a parolla "Dracarys" u face sputà u focu. In a quarta stagione, Drognos tumbà un zitellu chì face chì i draghi sianu chjosi in i bodegas di Mereen. In a quinta stagione, Dragon salvà Daenerys di a battaglia à a Fossa di Daznack. Hè ancu presente quandu Daenerys cunvince l'armata Dothraki di unisce cun ella. In a sesta stagione, Daenerys cavalca Dragon per ghjunghje à Kings Landing, induve i Lennisters campanu.

VISIONE

  • Personalità è aspettu: Viserion hè chjamatu dopu à u fratellu di Daenerys Viserys Targaryen. Hà squame beige è alcune parte di u so corpu, cum'è a cresta, sò d'oru. Eppuru, hè chjamatu "dragone biancu". Una tiuria suggerisce chì u so nome porta a mala furtuna à i Targaryens, ma senza dubbitu u dragone u più affettuosu è tranquillu di i trè.
  • Momenti in chì apparisce in a serie: in a seconda stagione, Viserion appare cù i fratelli in a gabbia chì trasporta Daenerys à Qarth. In a stagione sesta, durante a sparizione di Daenerys, pudemu vede Viserion incatenatu è mortu di fame è eccu quandu Thyrion Lannister decide di liberallu. In a sesta stagione, cù i so fratelli, aiuta à John Snow à salvà a so vita da i camminatori bianchi. Ma, sfurtunatamente, u rè di a notte cunduce una lancia di ghiacciu in u so core è more in quellu mumentu. Più tardi, risuscitatu da u Rè di a Notte, hè cunvertitu in una parte di l'armata di Camminatori bianchi.

RHAEGAL

  • parsunalità è aspettu: Rhaegal hè chjamatu dopu à un altru fratellu mortu di Daenerys, Rhaegal Targaryen. E so scale sò verdi è bronzu. Hè probabilmente u più silenziu di i trè dragoni è hè più chjucu di Dragon.
  • Momenti in chì apparisce in a serie: In a seconda stagione, Rhaegal appare cù i so fratelli in a piccula gabbia chì trasporta Daenerys à Qarth. In a sesta stagione, durante a sparizione di Daenerys, Viserion è Rhaegal sò liberati da Trhyrion Lannister. In a sesta stagione, riappare quandu aiutanu à John Snow à salvà a so vita davanti à i marchjadori bianchi. In un'altra scena, pudemu sempre osservà un mumentu assai particulare trà ellu è u famosu bastardu.

Se avete voglia di leghje di più ...

Se vulete sapè più nantu à l'animali fantastichi chì apparisce in l'universu di ghjocu di Troni, vi cunsigliemu di sapè tuttu di i lupi di u Ghjocu di Troni.