testa di leone cunigliulu

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Stretching e mobilità per tutto il corpo: yoga per tutto il corpo a casa
Video: Stretching e mobilità per tutto il corpo: yoga per tutto il corpo a casa

Cuntenutu

Sapete chì ci hè un cunigliulu cù una criniera cum'è un lione? Ié, si tratta di u testa di leone cunigliulu o testa di leone, chì presenta una curona di pelu chì li face parè un veru rè di a giungla, almenu per un pezzu. Queste lanugine lagomorfe sò nate da a cattiva furtuna in Belgio tempi fà, ancu se finu à pocu tempu fà ùn eranu micca state popularizate al di là di e fruntiere europee.

Vulete sapè di più nantu à stu cunigliulu leoninu? Stà nantu à PeritoAnimal è scopre in questu articulu tuttu u caratteristiche di u cunigliulu di testa di leone, a vostra cura è ancu di più.

Surghjente
  • Europa
  • Belgica

Origine di u cunigliulu di testa di leone

Ancu se a razza pò esse stata cunnisciuta in u mondu sanu finu à pocu anni fà, i cuniglii di testa di leone o di leone sò una razza di longa vita originaria di Belgio. Sta razza hè u risultatu di l'incrociu di cuniglii nani olandesi è cuniglii di volpe svizzera, cù i primi esempii chì cumpariscenu cù sta criniera di lionu particulare.


Ancu se a razza hè uriginaria di u Belgiu, u so sviluppu si hè fattu di più in u Regnu Unitu, u primu paese induve era a razza ufficializatu in u 1998. Oghje, assai altri paesi anu ricunnisciutu ancu u standard ufficiale per a razza di testa di leone, ancu se parechji altri ùn l'anu ancu ricunnisciuta ufficialmente.

Caratteristiche Lion Rabbit

I conigli di testa di leone sò cunigliuli chjuchi. classificatu cum'è ghjocu o nanu, chì e so dimensioni varianu trà 1,3 è 1,7 chilò, ancu se si trovanu esemplari chì pesanu finu à 2 chilogrammi. Dunque, ùn ci hè nunda cum'è a varietà di cunigli nanu à testa di leone, chì sò tutti ghjoculi. L'aspettativa media di vita di una testa di leone hè di circa 8 o 9 anni.

U corpu di cunigliulu di testa di lione hè compactu è cortu, pettu arrotondatu è largu. Ciò chì spicca u più, in più di a so criniera, sò i so arechje longhe, chì pò misurà circa 7 centimetri. A coda hè diritta è cuperta di un bon mantellu di capelli. A so testa hè ovale è relativamente grande, cù un musu piuttostu longu è più largu in i masci. Hà l'ochji tondi chì spiccanu appena è sò assai luminosi.


Tuttavia, a caratteristica più notabile di u cunigliulu di testa di leone hè a so criniera. U mantellu hè ciò chì l'hà resu famosu è custituisce u segnu distintivu di a razza di testa di leone. Senza dubbitu, u più notu hè u ciuffu di capelli chì vi coprenu a testa quandu sti cunigliuli sò sempre ghjovani perchè quandu sò adulti cumpletamente sta criniera sparisce dunque hè una caratteristica assai caratteristica ma effimera. Sta criniera pò esse di dui tippi, chì sò determinati da i geni di u cunigliulu:

  • Semplice criniera di testa di leone: menu densu è cortu, sparisce prestu. Sti cunigliuli sò tipichi di cruci trà una testa di lione è altre razze.
  • Conigli di testa di leone doppia crinata: veramente densu è ingumbrosu. Queste tendenu à priservà una certa criniera ancu da adulti.

U pelu di u cunigliulu di testa di lione hè di lunghezza media, eccettu nantu à a testa induve a criniera hè longa è spessa quandu nasce paragunatu à a pelusa di u restu di u corpu, chì ghjunghje à 5-7 centimetri di lunghezza. Ma, cum'è avemu dettu, questu durerà solu finu à chì a testa di leone compie circa 6 mesi, à chì puntu questi capelli cumincianu à magre è spariscenu. In casi rarissimi ritorna un pocu, ma mai propiu cum'è era natu.


Culori di u cunigliulu di testa di lione

Sicondu diverse associazioni è urganizazioni ufficiali, cum'è u British Rabbit Council o ARBA, sta razza hè accettata tutti i culori basta ch'elli sianu ricunnisciuti culori (dighjà esistenti, micca novi). Inoltre, in questa razza hè ubligatoriu chì u culore di u mantellu esternu sia uguale à quellu di u sottopisu di sta regione.

Tuttavia, i culori di cunigli di testa di leone più cumuni è i mudelli di culore sò i seguenti: neru, sabre, sabre siamese, cioccolatu, biancu, turchinu, chinchilla, aranciu, marrone, marrone, farfalla, bicolore cumbinatu cù biancu è tricolore cumbinatu cù biancu.

cuniglia di testa di cucciolo di leone

Cum'è l'emu digià citatu, i cunigli di testa di leone sò unichi. criniera frondosa intornu à a testa. Indubbiamente, questu hè unu di i modi per identificà una razza di cunigli da a nascita, qualcosa abbastanza cumplicatu in generale, postu chì u più cumunu hè di identificà a razza una volta ghjunta à l'età adulta.

parsunalità di testa di leone

Quessi simpaticissimi conigliuli anu una personalità assai particulare, postu chì sò estremamente affettuosi è cercanu continuamente l'affettu di i so umani, rivelendu quant'ellu hè adorabile a manera ch'elli devenu dumandà e carezze ch'elli gudenu tantu.

Sò ideali per avè cum'è animali domestici, cume sò tranquillu è sucievule. In ogni casu, sè campate cù i zitelli, hè di primura impurtante chì li educiate à trattà u cunigliulu cun rispettu è, sopratuttu, cun grande affettu, postu chì per via di a so taglia sò un pocu più dilicati ch'è l'altri cunigliuli.

I cuniglii in generale sò animali sensibile è abbastanza pauroso, hè per quessa chì, di fronte à novi rumori o situazioni, u nostru cunigliulu di testa di lione si pò sente stressatu. Hè nurmale, ancu se duveriamu limità stu stress u più pussibule, chì pò influenzà a salute di l'animali, chì si mostrerà alterata è à volte abbastanza distante o ancu aggressiva.

Cura di u cunigliulu di testa di lione

I cunigli di testa di lione, perchè anu un mantellu più densu è più longu ch'è l'altri cunigliuli, anu bisognu di un acconciatura guasi cutidiana, ideale, 4-5 volte à settimana. Se ùn facemu micca sta cura cù i capelli, ci hè u periculu chì si formanu intricciate è nodi chì saranu praticamente impussibili da annullà. A mancanza di spazzolatura ùn hà solu ripercussioni estetiche, cum'è chì i capelli morti ùn sianu micca rimossi da a regione oculare, ci hè un risicu elevatu di cungiuntivite è d'altre cundizioni chì alteranu a visibilità di u cunigliulu. Hè ancu impurtante di spazzulallu per prevene a furmazione di palle di capelli in u trattu digestivu, chì pò diventà assai periculosu è pò scatenà una ostruzione intestinale fatale chì pò diventà murtale.

In listessu modu, duvemu mette in risaltu e misure d'igiene, eliminendu a terra è i resti di feci da u fondu di u vostru corpu, perchè à u cuntrariu si ponu vede attirendu mosche chì depositanu e so ova è urigineghjanu una miasi o una infezzione parassita da larve di mosca, assai dulurose è cumplicate da curà. Per tene pulite ste regione, adupremu un pannu umitu o un pannu, ùn useremu mai u bagnu per una igiene regulare, postu chì danneghjanu u stratu grassosu chì prutege a pelle di u cunigliulu.

Per tuttu ciò chì hè statu dettu sopra, a cura più impurtante di i conigli di testa di leone sò quelle relative à l'igiene è a manutenzione di u mantellu, postu chì e cunsequenze di una cattiva igiene sò veramente negative. Tuttavia, queste ùn sò micca e uniche precauzioni, cume duvemu ancu fighjate u manghjà di stu picculu cunigliulu. Avemu da esse assai cuscenti chì i cunigli sò animali erbivori, dunque ùn devenu mai cuntene alimenti animali in a so dieta. I ligumi è i frutti devenu esse prisenti, è ancu una bona quantità di fenu frescu è acqua pulita.

Infine, mettimu in risaltu l'impurtanza di offre à u cunigliulu di testa di leone un locu prutettu per ripusassi è rifugiassi. Ciò di solitu implica l'introduzione di una tana in a gabbia, chì deve esse abbastanza grande da chì u cunigliulu possa spustassi senza prublemi è allungassi cumpletamente. Ovviamente, hè criticu chì u cunigliulu di testa di leone gode ore sane fora di a gabbia per esercità, esplorà è legà cun i so umani. In nisun casu ùn hè micca adattu per mantene l'animale cunfinatu 24 ore à u ghjornu. Inoltre, ùn vi scurdate di dà u vostru cunigliulu un arricchimentu ambientale adattatu, cù ghjoculi pudete mastucà per usà i denti, abbastanza fenu, tunnel per esercitassi, ecc.

Vede u nostru articulu di cura di u cunigliu per più infurmazioni.

testa di leone cunigliulu salute

Per via di e caratteristiche di u so mantellu, u cunigliulu di testa di lione tende à soffre accumulazione di furball in l'apparatu digestivu, qualcosa assai negativu per u fattu chì pò causà una ostruzione intestinale. D'altra parte, hè ancu in cunsequenza di a mancanza d'igiene è di cura di u mantellu chì u myiasis hè un altru di i prublemi di salute i più frequenti in sta razza. I dui prublemi ponu esse evitati dendu una cura adatta. Tuttavia, hè qualchì volta assai difficiule, soprattuttu durante a muta, per impedisce à u nostru cunigliulu di ingestisce grande quantità di pelu. In questi casi, hè impurtante vultà versu u nostru veterinariu di fiducia, postu ch'ellu ci pò aiutà raccomandendu prudutti chì facilitanu l'evacuazione è a dissoluzione di queste sfere di capelli.

I denti di i cunigli ùn smettenu mai di cresce, cusì in u cunigliulu di testa di leone, è in qualsiasi altra razza, hè pussibule osservà prublemi orali per via di sta crescita eccessiva, cum'è occlusioni sbagliate. Dunque, duvemu furnisce li cù ghjoculi, bastoni o cartone senza vernice per chì quandu rosgianu portanu i denti currettamente è abbastanza. .

Per cunfirmà chì u nostru cunigliulu di testa di leone hè in a migliore salute pussibule, avemu bisognu di fà appuntamenti di esami regulari cù u veterinariu o veterinariu. In questi esami, u specialistu puderà rilevà anomalie possibili è prupone u trattamentu u più opportunu. Inoltre, si raccomanda di esse aggiornatu cù i vaccini chì esistenu per mantene u nostru cunigliulu u più prutettu pussibule da malatie cum'è mixomatosi, murtale in guasi tutti l’affetti.

Induve aduttà un cunigliulu di testa di leone?

Prima di aduttà un cuniglio di testa di leone, duvete cunsiderà attentamente se pudete offre li tutta a cura chì hà bisognu. Arricurdatevi chì avete bisognu di fà acconciature ogni settimana è dedicà u tempu à ghjucà, esercitassi è relazione. Se dopu avè rivisu tutte l'infurmazioni sparte quì site sicuru chì pudete piglià cura di tutta a vostra cura, allora hè megliu circallu i prutettori di l'animali è l'associazioni per aduttà un esemplariu di sta razza. Ancu se truvà cunigliuli di testa di leone da aduttà hè cumplicatu è ancu di più sè vo circate un cunigliulu, ùn hè micca impussibile.

Oghje ghjornu in i prutettori di l'animali, induve pudemu truvà cani è misgi per l'adopzione, hè ancu pussibule truvà altri animali cum'è cunigli. Inoltre, ci sò associazioni dedicate à u salvamentu è l'adopzione successiva di animali esotici o animali chjucchi cum'è cunigli, chinchilla è furetti.