Cane in calore: sintomi è durata

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 18 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Sittembre 2024
Anonim
Il calore del cane. Quanto dura e cosa fare.
Video: Il calore del cane. Quanto dura e cosa fare.

Cuntenutu

Generalmente, generalmente associamu u calore solu cù i cani femine, cume pensemu erroneamente chì u calore in i cani hè necessariamente marcatu da cicli di sangu è di fertilità. Tuttavia, ancu se si presenta in modu diversu da e femine, u calore di cane maschile esiste ancu è hè assai impurtante di sapè ricunnosce i so sintomi per evità i letti indesiderati.

In questu articulu PeritoAnimal, spieguemu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u calore in i cani maschili in modo da pudete furnisce un cuntrollu riproduttivu più efficace per u vostru megliu amicu. Principiemu?

calore di cane maschile

Iè, cane maschile entra in calore. Dunque cuminciamu à u principiu: quandu vene u cane per a prima volta in calore? Cum'è in e femine, u primu calore di i cani masci ùn hà micca una data esatta, ma pò varià significativamente secondu a dimensione, a razza, l'organisimu è u metabolismu di ogni individuu.


Parlendu assai in generale, i cani masci ghjunghjenu di solitu à a maturità sessuale. trà sei è nove mesi divinità. Tuttavia, se vulete sapè esattamente quandu u calore inizia in i cani maschili, duvete esse cuscenti di u cambiamenti di cumpurtamentu chì palesanu u so "svegliu" à a maturità sessuale.

Cum'è u sensu di l'olfattu di i cani hè assai sviluppatu, i cani masci ponu sente cù i so recettori olfattivi i feromoni chì e femine eliminanu per via di a so urina quandu sò in calore. Dunque, quandu un cane ghjunghje à a maturità sessuale è hè fertile, mostra alcuni cambiamenti in u so comportamentu identificendu chì ci sò femine fertili in u so ambiente.

Cane in sintomi di calore

Quandu un cane maturu sessualmente identifica chì ci sò femine fertili in u so ambiente, u so corpu principia à pruduce è liberà più testosterone (l'ormone sessuale maschile). L'alta concentrazione di questu ormone in u corpu hè rispunsevule per u comportamentu tipicu di l'estru in i cani maschili, chì mostranu chì questu cane hè prontu à ripruducesi.


Dopu, rivederemu i cumportamenti principali di a cane in calore è sintomi, in casu di masci:

  • Marcatura: l'apparizione di cumpurtamentu marcante, accumpagnatu da u cumpurtamentu di sullivà a gamba per urinà, hè unu di i sintomi più evidenti chì un cane hà righjuntu a maturità sessuale. Quandu un cane maschile entra in calore, rimarceremu ch'ellu tende à urinà piccule quantità nantu à vari oggetti, cù una certa predilezione per e superfici verticali (porte, muri, muri, ecc.). Hè ancu cumunu per l'urina di un cane d'avè un odore più forte di l'abitudine quandu hè in calore.
  • Monti: quandu sente un intensu desideriu sessuale, u cane tende à avè a necessità o a voglia di allevialu è uttene piacè attraversu u comportamentu di cavallu, sia cù altri cani, cù oggetti è ancu cù e gambe di i so pruprietari. Tuttavia, i cani ponu ancu cavalcà per altri motivi, è u comportamentu di cavallu, quandu eccessivu, pò esse un sintomu di malatie, stress o prublemi di socializazione.
  • Territurialità: quandu u vostru pelu ghjunghje à a maturità sessuale è entra in calore, vedrete chì cumincerà à diventà più territuriale. A Territurialità hè prisente in tutti l'animali è hè di primura per a so sopravivenza, dunque tutti i cani, quantunque sò affettuosi, mostreranu segni di territurialità in a so vita d'ogni ghjornu cun individui strani. Tuttavia, in u casu di i masci in calore, questi segni sò spessu ancu più intensi è evidenti, chì anu bisognu di assicurà chì l'altri cani ùn interferiscenu micca in u so territoriu è cù e femine presenti in questu. Dunque, hè pussibule per un cane maschile in calore cumportassi cun suspettu, è pò ancu esse aggressivu versu altri cani scunnisciuti.
  • Agitazione è iperattività: un cane in calore (sessualmente maturu), quandu si nota a presenza di femine fertili in u so ambiente, hè più inquietu, iperattivu è / o nervosu di u solitu. Logicamente, u vostru urganisimu vi "dumanda" d'andà à e femine per alleviare u vostru desideriu sessuale è guarantisce a ripruduzzione di a vostra spezia. Sti cambiamenti in u vostru cumpurtamentu ponu purtà à destruzzione è abbaghjuli incessanti.
  • Tentativi di scappà: durante u piccu di l'attività sessuale, u cane maschile in calore pò pruvà à fughje a casa parechje volte per truvà e femine fertili chì hà rilevatu in u so circondu.

Questi sintomi di cane in estru spessu si ripetenu ogni volta chì un cane maschile entra in un periodu di attività sessuale aumentata. Tuttavia, un cane maschile ùn averà micca necessariamente tutti sti sintomi. ogni volta chì ghjunghjite in calore quandu si nota una femina fertile in u so ambiente, allora eventualmente i so pruprietari ponu piglià un pocu di tempu per capì chì u cane hè in calore.


Staghjoni di calore di cane in masci

I cani masci anu calore ma ùn anu micca cicli fertili cum'è e femine, chì di solitu venenu in calore duie volte à l'annu, ancu se sta frequenza pò varià secondu a razza è l'organisimu di ogni cane femina. Una volta chì u cane maschile ghjunghje à u so maturità sessuale, si pò dì ch'ellu ferma in un calore custante, avendu periodi di più o menu intensità.

Cusì, in u casu di i cani masci, u cane entra in calore quante volte? Cumu l'accennatu, u calore in i cuccioli masci ùn hè micca definitu in cicli fertili, cum'è u calore in i cani femine, è u cane maschile hè sempre preparatu per ripruduce, da u mumentu chì ghjunghje à a so maturità sessuale.

Tuttavia, u comportamentu di l'estru in cuccioli maschili ùn serà micca necessariamente prisente in continuu, o cù a stessa intensità. In generale, i sintomi di calore in i cuccioli masci apparsu dopu avè identificatu una femina in calore. Hè cusì, quandu u cane maschile percepisce l'odori emanati da u corpu fertile femminile in u so circondu, entra in un piccu di attività riproduttiva è cumincia à presentà u comportamentu tipicu di l'estru in i cani maschili.

In listessu modu, e cundizioni climatichi ponu ancu influenzà i picchi di u cane in attività sessuale in calore maschile. Cum'è in e stagioni più fredde u vostru corpu hà bisognu di conservà l'energia, u comportamentu di u cane hè generalmente più dolce è più stabile, chì influenza ancu a so attività riproduttiva.Ancu cusì, hè propiu pussibule per un masciu di fà segni di calore durante l'inguernu o l'autunnu. Tuttavia, in generale, u comportamentu di l'estru in i masci tende à esse intensificà durante a primavera è l'estate.

Quantu dura u calore di un cane maschile?

Cumu ùn si divide in cicli fertili, è hè costante, a durata di u calore in i cuccioli maschili pò esse allargata tutta a to vita, è u cane pò mustrà picchi di attività sessuale tuttu l'annu, sicondu principalmente i ghjorni fertili di e femine chì campanu in u so ambiente.

Dunque, l'ambiente hè spessu un aspettu fundamentale di a durata è di a frequenza di u calore in i cani masci. Per esempiu, se un cane stà in un quartieru induve ci sò parechje cani femine micca castrate, hè pussibule ch'ellu mostri sintomi di calore. in permanenza, nutendu una dispunibilità alta o frequente di femine fertili in u so ambiente.

À u cuntrariu, se a maiò parte di e femine sò sterilizate in a zona induve stà u cane maschile, sti picchi saranu menu frequenti, è u cumpurtamentu di u cane fermerà stabile è calmu tuttu l'annu.

Cumu evità u calore di u cane in i masci?

Quandu si decide se aduttà un maschju o una femina, hè di primura esse cuscenti chì un cane maschile serà fertile per guasi tutta a so vita. Vale à dì, pò entre in calore in ogni mumentu di l'annu è accuppià si cù una o più femine fertili, dendu origine à discendenti imprevisti chì finiscenu per aggravà u cumplessu prublema suciale chì hè u sovrappopolazione di cani randagi.

Inoltre, se u cane scappa durante i picchi di l'attività sessuale, corre u risicu di perde si, d'avè un accidente è di entre in cuntattu cù vari patogeni in strada. Per queste è parechje altre ragioni, hè perfettamente capibile è desiderabile per i pruprietari di animali domestici di dumandassi cumu prevene o allevia i sintomi di calore di cane in masci.

L'unicu modu adeguatu, affidabile è sicuru per evità u calore in i cuccioli maschili è per prevene a prole imprevista hè da l'intervenzione chirurgica di castramentu o castramentu. Tuttavia, hè impurtante chì sapete chì ci sò differenze trà queste duie procedure, è solu a castrazione hè efficace per cuntrullà i cambiamenti di cumpurtamentu assuciati à u calore in i cuccioli masci.

In listessu modu, duvete sempre cunsultate un veterinariu per assicurassi chì prucedura hè a megliu per u to megliu amicu. Oltre à spiegà i vantaghji di sterilizà è sterilizà cuccioli maschili, u veterinariu vi aiuterà ancu à sceglie l'età migliore per sterilizà un cucciolu.