Cane chì face feci bianche - Cause

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 13 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Sittembre 2024
Anonim
Cani e gatti ANZIANI: come cambia la loro alimentazione?
Video: Cani e gatti ANZIANI: come cambia la loro alimentazione?

Cuntenutu

L'osservazione di e feci di u nostru cane hè forse unu di i modi più simplici è più economici per cuntrullà u so statu di salute è anticipà qualsiasi cambiamenti pussibuli. Quandu andemu à u veterinariu, a prima dumanda nantu à una rivista di cuntrollu hè probabilmente "cumu sò i vostri sgabelli? "È a variazione di culore da u mudellu abituale di u nostru cane ci face spessu assai apprensione.

Questu articulu di PeritoAnimal circa cause più cumune di feci bianche in i cani hè destinatu à lampà un pocu di luce annantu à sta culurazione più o menu insolita in u banchittinu, è à incuragisce vi à verificà a cunsistenza è l'aspettu di e caghjate di u vostru cane ogni ghjornu.


Feci bianche in i cani per via di l'alimentazione

U cambià à una dieta cruda di carne è ossa pò purtà à sgabelli bianchi duri chì si rompenu cum'è a creta in e to mani quandu circhemu di chjappavvi. U mutivu di stu culore è di sta durezza hè a presenza di calciu chì si trova in l'osse chì u nostru cane manghja. A volte a quantità di ossu hè eccessiva è pudemu truvà chì u nostru cane abbia difficultà à defecà ancu se ellu prova ripetutamente. Stu desideriu custante di defecà si chjama «urgenza», è se sceglemu ste diete, duvemu cunsultà un spezialistu chì ci avviserà nantu à u so seguitu per facilità u transitu intestinale è micca causà fissure anali o ostruzzioni.

Ciò significa chì duverebbe fermà sta dieta?

In principiu, se ci permettemu di esse guidati da esperti è u cane risponde adeguatamente à a nova dieta, duvemu solu gestisce quellu inconveniente specificu. Per evità a presenza preoccupante di queste feci bianche dure in u cane, pudemu sceglie:


  • aghjunghje più fibra in a dieta, cù prudutti cum'è a zucca o l'usu d'asparagus.
  • Riduce a quantità di ossu, varieghja u tippu o sceglie di usalli in certi ghjorni di a settimana.
  • Pruvate aduprà pro / prebiotici per prumove a fermentazione intestinale è l'adattazione à una nova dieta basata nantu à batteri vivi cum'è Faecium Enterococcum o lactobacillus è altri sustrati per e bacterie benefiche esistenti à fiorisce, cum'è l'inulina, un disaccharide.
  • Aduprate durante i primi ghjorni per adattà un lubrificante intestinale simile chì l'umani in situazioni di stipsi occasionale ponu aiutà, cume a paraffina liquida (cun ​​un gustu leggermente spiacevule), o ancu furnisce un coppiu di cucchiai d'oliu d'oliva à ogni 12 ore finu à chì tuttu sia nurmalizatu, curregendu a dosa secondu i risultati. In questu sensu, vi ricumandemu di cunsultà u nostru articulu nantu à i benefici di l'oliu per i cani, per allargà e vostre informazioni è scopre tutti i so usi.

Aduprà altre droghe chì di solitu avemu a manu per ste situazioni ùn hè micca adattu, ancu se pò sembrà chì serà bonu per u nostru cane, perchè prima di stimulà a motilità intestinale, duvemu assicurà chì sti sgabelli troppu duri ùn sò micca stati cumpressi per furmà un fecalite. o fecaloma (letteralmente, sgabelli simili à a petra) è hà purtatu à una ostruzione intestinale.


U culore di e feci hè sempre un riflessu di ciò chì u cane ingerisce, ùn hè micca sempre una decisione di u pruprietariu. Cusì, in i cani campagnoli, cù accessu liberu à e splutazioni è à altri territorii, pudemu truvà ste feci bianche dure senza aspettà lu. Ancu se u manghjemu regolarmente, parechji cani cù tempu libaru è territoriu abbastanza arrubanu u ova o manghja a carrion, cumpresi l'ossi è e piume, cusì e feci à volte, à u nostru dispiacè, ci dicenu i so usi mentre ùn li guardemu micca. Stu calciu in più, chì vene da a casca di l'ova è di i scheletri di a so preda, pò fà sbuccà in feci bianchi duri in u cane.

In i cani chì tendenu à defecà in i lochi chì ùn vedemu micca, o chì ùn sò mai sicuri di ciò chì facenu o manghjanu, hè vitale chì verificemu e feci è circhemu qualsiasi anurmalità. Sì avete bisognu di forzallu à stà trè ghjorni in casa o in u garage per verificà, sta infurmazione pò prevene l'ostruzzioni intestinali prima ch'ellu sia troppu tardi, per esempiu.

È ùn seranu più bianchi è duri cù u tempu?

U culore di e feci di i cani chì si nutriscenu di diete casane dipende da a quantità di cibu chì ingeriscenu, è da chì ghjornu a facenu è pudete vede piccule variazioni di culore è di cunsistenza durante a settimana. Generalmente u culore biancu fermerà biancu, cù variazioni, è a durezza serà curretta secondu ciò chì hè più adattu per u cane cù tutti i cunsiglii chì i sperti ci danu, ma guasi sempre ci aspetterete menu sgabellu, più compattu è più liggeru di in l'animali alimentati cù alimenti.

sgabelli acolichi

A sterecobilina hè u pigmentu marrone furmatu da bilirubina è dà culore à e feci. Se per qualchì ragione a furmazione è u trasportu di bilirubina sò alterati, hè inevitabile chì u sgabellu apparisca in un culore grisgiu biancastru, chì si chjama sgabellu acolicu.

E chì pò causà a mancanza di stercobilina?

pò esse un disordine di u fegatu, in questu casu u fegatu hè incapace di rializà e so funzioni. Tra d'elli hè a furmazione di bilirubina da i prudutti di degradazione di l'eritrociti. Di conseguenza, stu pigmentu ùn si accumulerà in a cistifellea è ùn serà micca evacuatu in u duodenu cù u restu di e sostanze biliari dopu ogni pastu, cusì a stercobilina ùn si pò furmà da ellu, è e feci anu u so culore abituale. Alcune cause di fallimentu epaticu chì ponu esse truvate in i cani sò:

  • neoplasia di u fegatu: tumori primarii o secundarii (per esempiu una metastasi di tumore di u senu o di l'osse).
  • alterazione congenita (nascita) à u livellu di vascularizazione epatica.
  • epatite acuta: infiammazione di u fegatu, per esempiu, per via di ingestione di sostanze tossiche, o di origine virale (virus di l'epatite canina), o batterica (leptospirosi).
  • Cirrosi: degenerazione di u fegatu per via di malatie prolungate, per esempiu l'epatite subacuta sustenuta in u tempu. Hè u risultatu finale di parechje malatie di fegatu chì forse sò passate inosservate da u pruprietariu è da u veterinariu per via di a grande capacità compensativa di questu organu.
  • pancreatite: infiammazione di u pancreas.

In listessu modu, qualsiasi alterazione in u trasportu di bilirubina pò causà un deficit di bilirubina in a cistifellea (rara in i cani), ostruzione di u canali biliari da una certa massa addominale chì comprime è impedisce a bile di evacuà ... in questi casi di fallimentu o assenza di evacuazione di a bile in u duodenu, e feci spessu prisentanu cù steatorrea (presenza di grassu in e feci, chì provoca un aspettu pastosu) chì l'acidi bile sò necessarii per assorbe u grassu è postu chì l'acidi mancanu, u grassu hè eliminatu cumpletamente in e feci. À sgabelli bianchi è bianchi in i cani, cum'è grassu, sò spessu un segnu di malatie di fegatu o pancreas.

È cumu per rilevà questi prublemi?

U fegatu hè di solitu lentu per avvisà vi di a vostra situazione, a menu chì ùn sia micca una malattia iperacuta. Grazie à a so capacità di riserva summenzionata, pò garantisce funzioni ancu quandu una grande percentuale di a so estensione hè influenzata. Ma se u nostru cane hà alcuni o tutti i sintomi seguenti, pò esse ora di andà à l'appuntamentu:

  • Eseguisce movimenti intestinali frequenti, cù coliche è / o sgabelli pastosi.
  • Presenta vomitu biliari.
  • Prurite d'origine scunnisciuta.
  • Itterizia
  • Anorexia o iporexia (manghja, ma assai menu).
  • Aumenta l'ingestione d'acqua.
  • Distensione addominale (ascite) o dolore quandu hè toccu, eserciteghja intolleranza ...

Una seria di testi di laburatoriu, cumprendu u conte di sangue, a biochimica è e proteine ​​totali, in principiu, è possibbilmente a coagulazione di i pannelli, è ancu una storia clinica dettagliata realizata da u spezialistu cù u nostru aiutu, hè a chjave per a rilevazione di l'origine esatta di u biancu feci nantu à u nostru cane. Tuttavia, è cume l'enzimi di u fegatu ùn sò micca sempre alterati cum'è previstu da i sintomi, i testi di imaging (piatti, ultrasuoni ...) sò guasi sempre necessarii.

Cane cù feci bianche cù mucus

A volte i sgabelli sò di culore nurmale ma parenu impannillata in un tissutu biancu è ghjelatinosu, chì ci porta à pensà chì questu hè u vostru culore. Ma s’è no circhemu à sbulicalli, pudemu vede chì, in realità, hè una spezia di saccu chì li copre cumpletamente o solu in una zona.

Per evità sta irritazione intestinale specifica, duvemu fà cambiamenti dietetichi à pocu à pocu, aiutà cù i probiotici se ne necessariu, è parassitallu regolarmente o cù i prudutti adatti cum'è cunsigliatu da u nostru veterinariu.

Cane biancu chì defeca da i parassiti

I cani sò qualchì volta cusì parasitati intestinali chì à u principiu di u so pianu di parassita pianificatu da u nostru veterinariu, semu allarmati di vede chì e so feci sò praticamente bianche. Normalmente, questu hè duvutu à l'apparizione di numerosi nematodi (vermi) già morti è à volte frammentati, attaccati à a superficia fecale, è pudemu ancu truvà alcuni vivi è mobili. Tuttu dipende da u funziunamentu di u pruduttu chì adupremu per a parassita, chì alcuni furzanu u parassita à esce da u muru intestinale, altri u tombanu direttamente quandu l'assorbenu in u sangue o attraversu u so tegumentu, ecc.

Se u nostru cane hà parechje tenie, di solitu di u tippu Dipylidium caninum, l'eliminazione massiccia di i proglottidi di u gravidarum à l'esternu ci ponu fà osservà feci piene di una spezia di granelli di risu biancu. Puderanu diventà cusì numerosi in materia fecale relativamente chjuca chì cunfondemu a so presenza cù sgabelli veramente bianchi se ùn ci avvicinemu micca abbastanza è li raccoglemu per vede à chì culore hè duvutu questu culore. Per più infurmazione nantu à stu tippu di parassiti, ùn mancate micca u nostru articulu "Parassiti intestinali in cani - sintomi è tippi".

Ùn pensate micca chì sia impurtante guardà ciò chì pare u sgabellu è raccoglie lu guasgi senza guardallu? U dettu chì "simu ciò chì manghjemu" hè assai veru, è e feci ci ponu parlà di a salute di u nostru cane. Inoltre, l'apparenze ponu à volte ingannà, ragiunate ancu di più per verificà chì tuttu sia in ordine quandu elli quandu u cane si alleva in i so camminati di tutti i ghjorni.

Questu articulu hè solu per scopi informativi, à PeritoAnimal.com.br ùn simu micca capaci di prescrive trattamenti veterinarii o di fà alcun tippu di diagnosi. Vi suggerimu di portà u vostru animale di casa à u veterinariu in casu chì abbia qualchì tippu di cundizione o di disagiu.