Animali periculosi da l'Amazonia

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 3 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Nuvembre 2024
Anonim
Gli animali per bambini - Vocabolario sugli animali selvatici, della fattoria e acquatici
Video: Gli animali per bambini - Vocabolario sugli animali selvatici, della fattoria e acquatici

Cuntenutu

L'Amazonia hè a giungla tropicale a più larga di u mondu, essendu in 9 paesi sudamericani. In a giungla amazzonica hè pussibule truvà una fauna è flora abbundanti, ghjè per quessa hè cunsideratu un santuariu naturale di parechje spezie assai particulare. Hè stimatu chì in L'Amazonia vive più di 1500 spezie d'animali, parechji di elli in periculu di estinzione.

Ogni animale chjama l'attenzione per ragioni particulari, sia per bellezza, cumpurtamentu o rarità.Alcune spezie amazzoniche sò ricunnisciute è temute per u so putere è periculu. Vale à dì chì nisun animale hè crudele per natura, cum'è si sente sempre in certe situazioni. Hanu solu un mecanismu di caccia è di difesa chì li pò rende potenzialmente letali per l'omu è l'altri individui chì minaccianu u so benessere o invadenu u so territoriu. In questu articulu di PeritoAnimal, riassumeremu alcune curiosità nantu à l'11 animali periculosi di l'Amazonia.


Banana Spider (Phoneutria nigriventer)

Sta spezia di ragnu appartene à a famiglia di Ctenidae è hè cunsideratu, da parechji esperti, cum'è unu di i ragni più periculosi è letali in u mondu. Mentre hè vera chì sta spezia accoppiata Phoneutria phera, chì abita ancu a giungla di u Sudamerica, hà un velenu più tossicu, hè ancu vera chì e ragni di banane sò i prutagunisti. u più grande numeru di morsi in l'omu. Questu hè duvutu micca solu à u caratteru più aggressivu ma ancu à l'abitudini sinantropichi. Di solitu campanu in piantagioni di banane è si ponu truvà in i porti è in a cità, ghjè per quessa chì sò in cuntattu frequente cù l'omu, in particulare cù i travagliadori agriculi.

Hè una ragnola di grande dimensione è aspettu impunente, chì i so esemplari adulti occupanu di solitu tutta a superficia di u palmu di una persona adulta. Anu dui grandi ochji frontali è dui ochji chjucchi situati à ogni latu di e so zampe spesse è pelose. E zanne lunghe è forti attiranu l'attenzione è permettenu di inoculare facilmente u velenu per difende o immobilizà a preda.


Tityus Scorpions

In America di u Sud ci sò più di 100 spezie di scorpioni chì appartenenu à u genaru Titiu. Ancu se solu 6 di queste spezie sò velenose, i so morsi tumbà circa 30 vite umane ogni annu solu in u nordu di u Brasile, dunque, facenu parte di a lista di l'animali periculosi in l'Amazonia è velenosi dinò. Questi attacchi frequenti sò ghjustificati da a grande adattazione di i scorpioni in e zone urbane, facendu cuntattu cù e persone praticamente ogni ghjornu.

i scorpioni Titiu I veleni anu un velenu putente in a glàndula bulbosa, chì ponu inoculare attraversu un stinger curvatu in a so coda. Una volta iniettate in u corpu di un'altra persona, e sostanze neurotossiche in u velenu causanu paralisi guasgi à l'istante è ponu purtà à un infartu o un attacu respiratoriu. Hè un meccanisimu di difesa ma ancu un putente strumentu di caccia.


Anaconda verde (Eunectes murinus)

A famosa anaconda verde hè un sarpu custrittore endemicu di i fiumi amazzoni, chì cumpone a famiglia di i boas. Questa hè una spezia di serpente cunnisciuta cum'è una di e più pesanti, postu chì un esemplariu di stu tipu di serpente pò ghjunghje pisanu 220 kg, ci hè una cuntruversa circa s'ellu hè o micca u più grande di elli. Hè perchè u pitone reticulatu (Python reticulatus) hà di solitu uni pochi di centimetri in più di l'anaconda verde, malgradu u pesu di u corpu chì hè assai più chjucu.

Malgradu a cattiva reputazione ottenuta in a maiò parte di i filmi chì portanu u so nome, l'anaconde verdi attaccanu à pena l'omu, postu chì a ghjente ùn face micca parte di a catena trofica. Vogliu dì chì l'anaconda verde ùn attacca micca l'omu per manghjà. I rari attacchi di l'anaconda verde à e persone sò difensivi quandu l'animali si sente minacciatu in qualchì modu. In realtà, i serpi anu generalmente una personalità più rilassata di una aggressiva. S'elli ponu scappà o piattassi per risparmià energia è evità un cunfrontu, certamente a faranu.

Scuprite i serpenti più velenosi in Brasile in questu articulu PeritoAnimal.

Alligator Cai (Melanosuchus niger)

Un altru nantu à a lista di l'animali periculosi in l'Amazonia hè l'alligator-açu. Hè un tipu di u genus Melanosuchus chì hà campatu. U corpu pò misurà sin'à 6 metri di larghezza è hà un culore neru guasi sempre uniforme, essendu unu di i più grandi coccodrilli di u mondu. Oltre à esse un eccellente nuotatore, l'alligator-açu hè ancu un cacciadore implacabile è assai intelligente., cù mascelle assai putente. L'alimentu và da picculi mammiferi, acelli è pesci à grandi animali cum'è cervi, scimmie, capibare è cinghiale.

Perchè (Electrophorus electricus)

L'anguille elettriche anu parechji nomi in a cultura pupulare. Parechje persone li cunfondenu cù i serpenti acquatichi, ma l'anguille sò una spezia di pesci chì appartene à a famiglia Gymnotidae. In fatti, hè una spezia unica di u so genaru, cù caratteristiche più particulare.

Senza dubbitu, a caratteristica più ricunnisciuta, è ancu a più temuta, di queste anguille hè a capacità di trasmette currenti elettrichi da l'internu di u corpu à l'esternu. Questu hè pussibule perchè l'organisimu di queste anguille anu un inseme di cellule assai speciali chì li permettenu di emette putenti scariche elettriche finu à 600 W (una tensione più alta di qualsiasi presa chì avete in casa) è, per questa ragione, cunsideranu elli stessi unu di l'animali periculosi da l'Amazonia. L'anguille adopranu sta capacità particulare per difende si, per caccià e prede è ancu per cumunicà cù altre anguille.

Jararaca settentrionale (Bothrops atrox)

Trà i serpi più velenosi in l'Amazonia, duvete truvà a Jararaca di u Nordu, una spezia chì hà fattu un gran numeru d'attacchi letali à l'omu. Queste quantità alarmanti di morsi umani sò spiegati micca solu da a personalità reattiva di u serpente, ma dinò da a so grande adattazione à e zone abitate. Malgradu a vita naturale in i boschi, sti serpi sò abituati à truvà assai cibu intornu à e cità è a pupulazione, chì i rifiuti umani tendenu à attirà topi, lucertole, acelli ecc.

Sò grandi serpenti chì pò ghjunghje facilmente à 2 metri di larghezza. I campioni si trovanu in toni marroni, verdi o grisgi, cù strisce o macchie. Sti sarpi spiccanu per a so efficacità è a so strategia di caccia tamanta. Grazie à un organu cunnisciutu cum'è fossi loreali, chì si trovanu trà u musu è l'ochji, sò capaci di rilevà facilmente u calore di u corpu di l'animali à sangue caldu. Dopu identificà a presenza di prede, stu serpu si camuffa trà e foglie, i rami è l'altri cumpunenti di u percorsu è poi aspetta cun pazienza finu à chì ricunnosce u mumentu esattu per un attaccu letale. È raramente facenu sbagli.

Piranasi Amazon

U termine piranha hè adupratu popularmente per discrive parechje spezie di pesci carnivori chì abitanu i fiumi di l'Amazonia. Piranhas, cunnisciuti ancu "carib" in Venezuela, appartenenu à a vasta sottofamiglia Serrasalminae, chì cumprende ancu alcune spezie d'erbivori. Sò predatori voraci chì sò caratterizati da i so denti assai taglienti è u grande appetitu carnivuru, essendu un altru trà l'animali periculosi di l'Amazonia. Eppuru, sò pesci di medie dimensioni chì misuranu di solitu trà 15 è 25 centimetri, malgradu chì sò stati registrati esemplari cù più di 35 centimetri di larghezza. Sò animali capaci di divurà acelli interi è mammiferi in pochi minuti postu chì solitamente attaccanu cullettivamente, ma i piranha attaccanu raramente l'omu è ùn sò micca cusì feroci cum'è riportatu in i filmi.

rospi di punta di freccia

Quandu si parla dendrobatidae si riferenu à una famiglia è micca solu à una spezia. a super famiglia dendrobatidae chì hè ligatu à a famiglia Aromobatidae è cumporta più di 180 spezie d'anfibbii anuran chì sò popularmente cunnisciuti cum'è rospi di punta di freccia o rospi velenosi. Questi animali sò cunsiderati endemichi in Sud America è parte di l'America Centrale, abitanti per a maiò parte in a giungla amazzonica. Nantu à a so pelle portanu un velenu putente chjamatu batrachotoxin, chì era adupratu da l'indiani nantu à e punte di freccia per purtà una morte rapida à l'animali ch'elli cacciavanu per manghjà è ancu à i nemichi chì invadianu u so territoriu.

u tipu di dendrobatidae cunsideratu cum'è u più velenoso in l'Amazonia hè u Phyllobates terribilis. Sti anfibbii di culore giallu anu picculi dischi à i pedi, cusì ponu stà fermi nantu à e piante è i rami di a giungla umida di l'Amazonia. Si stima chì una piccula dosi di u so velenu pò tumbà sin'à 1500 persone, eccu perchè ste ranochje di punta di freccia sò trà l'animali i più velenosi in u mondu.

currezzione ant

A furmica di l'armata hè unu di l'animali periculosi in l'Amazonia, ponu sembrà chjucu ma isse spezie di furmicule sò cacciadori incessevuli, chì anu mascelle putente è assai acute. Sò popularmente cunnisciuti cum'è furmicule suldate o furmicule guerriere per via di u so modu d'attaccà. I legionarii Marabunta ùn attaccanu mai solu, ma piuttostu cunvucanu un grande gruppu per abattà e prede più grande di a soia. Attualmente, sta nomenclatura designa in modu informale più di 200 spezie appartenenti à diversi generi di a famiglia Formiche. In a giungla amazzonica, predominanu e furmicule suldate di a sottofamiglia Ecitoninae.

Attraversu a stizza, ste furmicule injectanu piccule dosi di velenu tossicu chì indebulisce è scioglie i tessuti di e so prede. Prestu, adupranu e mascelle putente per smembrà l'animale macellatu, permettenduli di manghjà si è ancu e so larve. Dunque, sò cunnisciuti cum'è i predatori più chjucu è più voraci in tutta l'Amazonia.

A diversità di a maiò parte di e furmicule, e furmicule suldate ùn formanu micca un nidu s'elle ùn portanu e so larve è stabiliscenu campi temporanei induve trovanu una bona dispunibilità di manghjà è un riparu sicuru.

stingrays d'acqua dolce

E razze d'acqua dolce facenu parte di u genere di pesci neotropicali chjamati Potamotrygon, chì hà 21 spezie cunnisciute. Abitanu tuttu u cuntinente sudamericanu (eccettu u Cile), a più grande diversità di spezie si trova in i fiumi Amazon. Sti raghji sò predatori voraci chì, cù a bocca appiccicata in u fangu, sezionanu i vermi, lumache, picculi pesci, lavette è altri animali di fiume per manghjà.

In generale, sti raghji portanu una vita tranquilla in i fiumi amazzoni. Tuttavia, quandu si sentenu minacciati, ponu scatenà una periculosa tecnica di autodifesa. Da a so coda musculosa, spuntanu numerose è minuscule spine, chì di solitu sò piatte da una guaina epiteliale è cuperte da un velenu putente. Quandu l'animale si sente minacciatu o percepisce un stimulu stranu in u so territoriu, e spine coperte di velenu spiccanu, u stingray mughja a coda è l'utilizeghja cum'è frusta per alluntanà i pussibuli predatori. Stu velenu putente distrugge a pelle è u tessutu musculare, causendu dolore intensu, difficultà à respirà, cuntrazioni musculari è danni irreversibili à l'organi vitali cum'è u cervellu, i pulmoni è u core. Cusì, e stinghe d'acqua dolce facenu parte di u animali periculosi di l'Amazonia è ancu più velenosi.

Jaguar (Panthera onca)

Un animale di più nantu à a lista di animali periculosi di l'Amazonia u jaguar, cunnisciutu ancu cum'è jaguar, hè u più grande felinu chì abita u cuntinente americanu è u terzu più grande di u mondu (dopu solu u tigru di u Bengala è u lione). Inoltre, hè a sola di e quattru spezie cunnisciute di u genaru. panthera chì si pò truvà in America. Malgradu esse cunsideratu un animale assai riprisentativu di l'Amazonia, a so populazione tutale si estende da l'estremu sudu di i Stati Uniti finu à u nordu di l'Argentina, cumprese una grande parte di l'America Centrale è di u Sud.

Cumu pudemu immaginà, hè un grande felinu carnivore chì si distingue cum'è cacciadore espertu. L'alimentu include mammiferi chjuchi è mediani à grandi rettili. Sfurtunatamente, hè unu di l'animali chì hè in gran periculu di estinzione. In fattu, a pupulazione hè stata praticamente eliminata da u territoriu nordamericanu è hè ridutta in tuttu u territoriu sudamericanu. In l'ultimi anni, a creazione di Parchi Naziunali in e regioni di a giungla hà collaboratu cù a preservazione di sta spezia è per u cuntrollu di a caccia sportiva. Malgradu a riprisentazione di unu di l'animali i più periculosi in l'Amazonia, hè una di e più belle creature è, cum'è noi l'hà dettu nanzu, in periculu per via di l'attività umana.

Amparate più nantu à l'animali di a furesta in questu articulu PeritoAnimal.