Animali ovovivipari: esempi è curiosità

Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Animali ovovivipari: esempi è curiosità - Animali
Animali ovovivipari: esempi è curiosità - Animali

Cuntenutu

Si stima chì in u mondu ci sò circa 2 milioni di spezie d'animali. Alcuni, cum'è cani o misgi, pudemu vede guasgi ogni ghjornu in cità è si sà assai di elli, ma ci sò animali menu cumuni cù una mansa di curiosità chì ùn cunniscimu micca.

Hè u casu di l'animali ovovivipari, anu una forma assai diversa di ripruduzzione è anu caratteristiche insolite ma assai interessanti. Per amparà di più nantu à l'animali è scopre preziose informazioni nantu à elli animali ovovivipari, esempi è curiosità, continuate à leghje st'articulu PeritoAnimal.

Chì sò l'animali ovovivipari?

animali ovipari, cum'è l'acelli è parechji rettili, si ripruducenu per mezu di ova chì e femine ponenu in l'ambiente (in un prucessu cunnisciutu cum'è depunente) è, dopu un periodu d'incubazione, ste ova si rompenu, dendu nascita à a prole è inizendu una nova vita à l'esternu.


US animali viventi, a maiò parte sò mammiferi cum'è i cani o l'omu, l'embrioni si sviluppanu in l'utru di a mamma, ghjunghjendu à l'esternu attraversu u partu.

Hè, u animali-vivipari d'ova si sviluppanu in l'ova chì si trovanu in u corpu di a mamma. Sti ovi si rompenu in u corpu di a mamma è à u mumentu di a nascita nascenu i zitelli, subitu o pocu dopu l'ovu si rompe.

Certamente, avete mai intesu a dumanda: quale hè vinutu prima, a ghjallina o l'ovu? Se a ghjallina fussi un animale ovoviviparu, a risposta seria più faciule, vale à dì, tramindui à tempu. Dopu, faremu una lista cù esempi di animali ovovivipari assai curioso.

Cavalluccio marinu

U cavallu marinu (Ippocampu) hè un esempiu di un animale ovoviviparu assai curiosu, postu chì sò nati da ovi incubati in u babbu. Durante a fecundazione, u cavallu marinu femminile trasferisce l'ove à i masci, chì i tenenu prutetti in un saccu in u quale, dopu un certu periodu di sviluppu, si rompenu è i discendenti esce.


Ma ùn hè micca l'unica curiosità nantu à u Cavalli marini ma dinò, à u cuntrariu di ciò chì parechje persone pensanu, ùn sò micca crustacei, cum'è i gamberi è l'aragoste, ma pesciu. Un'altra caratteristica interessante hè u fattu chì ponu cambià di culore per cunfondà l'animali intornu à elli.

Ornitorincu

L'ornitorincu (Ornithorhynchus anatinus) hè di l'Australia è di i lochi vicini, hè cunsideratu unu di l'animali i più strani di u mondu, postu chì malgradu esse un mammiferu hà un beccu simile à un anatra è pedi di pesce, adattatu per a vita acquatica. In fatti, si dice chì i primi Occidentali chì anu vistu st'animali anu pensatu chì era una burla è chì qualchissia circava di ingannà li mettendu un beccu nantu à un castor o un altru animale simile.


Hà ancu un spronu tossicu di a caviglia, essendu unu di i pochi mammiferi velenosi chì esistenu. In ogni casu, malgradu esse citatu numerose volte cum'è unu di l'esempii d'animali ovovivipari, l'ornitorincu pone ovi ma ùn cova subitu dopu à a pusata.

Ancu se accade in un periudu relativamente cortu di tempu (circa duie settimane), un periudu in u quale a mamma incuba l'ove in un nidu. À a surtita di l'ovu, i cuccioli beienu u latte pruduttu da a mamma.

Amparate più nantu à l'ornitorincu in questu articulu PeritoAnimal.

asp viper

U asp viper (Viper aspis), hè un altru esempiu di animali ovovivipari è ancu parechji serpenti. Stu rettile si trova in parechje parte di l'Europa mediterranea, ancu s'ellu ùn hè nè aggressivu per l'omu nè assai faciule da truvà, stu serpu. hè assai velenoso.

À sente u nome di a vipera asp vene inevitabilmente in mente a storia di Cleopatra. Si hè suicidata quandu hè stata tradita da un sarpu acutu chì era piattu in un canistrellu di fichi. In ogni casu, Cleopatra hè morta in Egittu, un locu induve stu rettile ùn hè micca faciule da truvà, dunque hà probabilmente riferitu à un serpente egizianu, cunnisciutu ancu cum'è Cleopatra's Asp, chì u so nome scientificu hè Naja heje.

In ogni casu, a maiò parte di i storichi consideranu falsu chì a morte sia stata causata da u morsu di un serpente, qualunque sia a so spezia, affirmannu chì Cleopatra era più prubabile di suicidassi aduprendu qualchì tippu di velenu, ancu se a storia di a serpente hà più fascinu.

lycrane

U lincanu (Anguis fragilis) hè, senza ombra di dubbitu, un animale veramente stupendu. Oltre à esse un ovoviviparu, hè un lucertola senza gambe. Sembra un serpente ma, à u cuntrariu di a maggior parte di i rettili, ùn cerca micca incessantemente u sole perchè preferisce i lochi più umidi è scuri.

A differenza di l'ornitorincu è l'asp, u a keystone ùn hè micca velenosa ancu se ci sò rumore à u cuntrariu. In realtà, hè estremamente innocu cù i vermi chì sò a principale fonte di putenza. Ci sò ancu quelli chì dicenu chì u lyranço hè cecu, ma ùn ci hè micca affidabilità in questa informazione.

Squalo biancu

Ci sò parechji squali chì ponu esse esempi d'animali ovovivipari, cum'è u squalu biancu (Carcharodon carcharias), famosu è temutu in u mondu per via di u filmu "Jaws" direttu da Steven Spilberg. Tuttavia, in realtà, u titulu originale di u film hè "Mandibuli" chì in portughese significa "mascelle"

Malgradu esse un predatore capace di divurà faciule una persona, u squalu biancu preferisce nutrì si d'altri animali, cum'è e foche. I morti umani causati da questu animale sò più bassi di quelli causati da altri animali chì parenu più inofensivi per l'ochji, cume i ippopotami.