Cumu fà chì u cane smetti di abbaghjà

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 21 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu fà chì u cane smetti di abbaghjà - Animali
Cumu fà chì u cane smetti di abbaghjà - Animali

Cuntenutu

L'abbaghji incessanti di u ghjacaru, siasi quand'elli sò soli o quandu abbaghjanu tutta a notte è a notte, pare esse un prublema di fronte à parechji manighjanti di cani.

I cani abbaghjanu per una varietà di ragioni è hè normale per elli cumincià à abbaghjà quandu si scontranu cù un altru cane chì cammina per a strada o un gattu nantu à u muru, tuttavia, sè avete difficultà cù u vostru cane per via di notte insonnie o duvete trattà cun lagnanze da i vicini, vedi quì à PeritoAnimal, cumu fà chì u cane smetti di abbaghjà.

Cumu fà chì u cane smetti di abbaghjà quandu hè solu

Cum'è ùn simu micca sempre in casa per educà u cane quandu abbaghja troppu, spessu ci rendimu contu chì hè diventatu un prublema quandu un vicinu vene à lagnassi. Inoltre, se u prublema di l'abbaghji ùn hè micca risoltu, in più di creà più stress per u tutore, diventa un periculu per u cane, chì stu tipu di situazione pò culminà in l'avvelenamentu di u cane, se avete un vicinu ignurante.


Prima di tuttu hè criticu per sapè perchè o ciò chì u cane abbaia. i cani ponu corteccia per vari motivi è unu di elli hè solu perchè vi sentite annoiatu è stressatu per esse solu, senza alcunu tipu d'attività o stimulazione per tene vi occupatu tutta a ghjurnata. In st'altru articulu PeritoAnimal vi insegnemu cumu evità l'abbaghji di u cane quandu hè solu.

Cumu fà chì u cane smetti di abbaghjà quandu surtgu à travaglià

Devu esse onestu quandu dicu chì per a maiò parte di i prublemi di abbaghji intermittenti, u tutore hè culpèvule. Pensate per un mumentu se vulete esse chjosu in casa tuttu u ghjornu senza nunda da fà, chì ghjè listessu cù u vostru cane.

I cani sò animali cù assai energia da spende è quandu stà in casa senza alcuna attività Cù chì si divertenu, spessu piglianu st'energia micca spesa in forma di frustrazione, sviluppendu poi prublemi di comportamentu indesiderabili, u principale essendu un abbaghju eccessivu.


Vidite, hè cumpletamente nurmale chì un cane abbaghji, perchè in u listessu modu chì parlemu per cumunicà, hè cusì chì i cani cumunicanu micca solu trà di elli, ma ancu cun noi. In PeritoAnimal, avemu un articulu assai interessante nantu à ciò chì significheghjanu i sfarenti abbaghji di cane in Dog Abbaia, chì significa?

Ciò chì ùn hè micca nurmale, hè quantunque quandu u cane cummencia à abbaghjà à nunda, o à u segnu di qualsiasi muvimentu, quantunque chjucu. Questu hè un segnu di un cane stressatu è frustratu. Cù questu in mente, idealmente, u vostru cane duverebbe fà passeggiate ogni ghjornu per pudè spende sta energia per circa 1 ora, cumbinata cù esercitazioni di addestramentu è di condizionamentu per impediscallu di abbaghjà.

Se andate à travaglià ogni ghjornu, è ùn avete micca abbastanza tempu per dedicà à u vostru cane, pudete pruvà i seguenti:


  • Assumi un Dog Walker, o un cane walker, chì pò piglià u vostru cane in passeggiate ogni ghjornu è ancu furmallu cù un rinforzu pusitivu per smette di abbaghjà. Noterete a grande differenza in u comportamentu di u vostru cane, dopu à una settimana è ùn sapete più cume campà senza un Dog Walker.
  • Vede a pussibilità di mette u vostru cane in una Cura di Ghjurnata, o una cura di ghjornu per i cani. Posti cum'è questu anu furmatu u persunale è u so propiu locu per u vostru cane per tene si divertitu è ​​ghjucà tuttu u ghjornu, affinchì quand'ellu rientra in casa, serà pienu suddisfatu è stancu, facilitendu a furmazione. U tippu principale quì hè chì i cani stanchi da una seria di esercizii ben fatti cù disciplina è messa à u focu, ubbidiscenu più facilmente à i cumandamenti di furmazione, ancu quandu u tutore ùn hà micca assai sperienza.
  • Addestramentu à l'Agilità: Alcuni centri di cura di ghjornu o camminatori di cani ponu ancu offre sta modalità d'eserciziu chì hè largamente aduprata per e razze di cani agili è sportivi. Hè una pista cù parechji ostaculi chì u cane deve passà in un tempu record. Ampiamente praticatu in i Stati Uniti, hè ancu pocu cunnisciutu in Brasile, ma hè estremamente beneficu per i cani.

Cumu fà chì u cane smetti di abbaghjà à l'alba

Se u vostru cane passa a notte è a notte abbaghjendu à nunda, u prublema và ancu più luntanu. Perchè in più di u cane chì passa a ghjurnata senza fà nunda, a notte quandu u tutore ghjunghje, u cane ùn riceve ancu l'attenzione duvuta, postu chì u tutore hà passatu a ghjurnata à travaglià è hè stancu.

Se amate veramente u vostru animale domesticu, ùn importa micca quantu site stancu, riservate almenu 1 ora à ghjornu per passà u tempu cun ellu, o tenelu vicinu finu à chì sia ora per voi di andà à dorme.

Per chì u cane smette di abbaghjà à l'alba, pudete applicà i stessi cunsiglii in u sughjettu sopra, assumendu un camminatore di cani o arricchendu u vostru cane in una crècula in modo chì quandu voi è u vostru cane rientriate in casa, pudete passà più tempu fruttuosu inseme. È postu ch'ellu serà ancu stancu da u ghjornu impegnatu ch'ellu hà avutu, durmerà u restu di a notte finu à u lindumane, smettendu di abbaghjà à l'alba.

Cumu fà chì u cane smetti di abbaghjà quandu ghjunghje un visitatore

In termini di cani chì abbaghjanu quandu i visitori ghjunghjenu, l'abbaghji incessanti ponu avè duie ragioni di basa: chì u cane ùn sia micca cuntentu di a presenza di u visitore è hè per quessa chì mostra chì questu hè u so territoriu, ancu un cane chì ùn morde pò mustrà stu cumpurtamentu di dominanza attraversu l'abbaghji, o ancu quandu un cane hè troppu bisognosu è quandu un visitore ghjunghje abbaia solu per attirà l'attenzione.

Qualunque sia a ragione, pudete pruvà alcuni esercizii di furmazione in casa, è se cunnosce alcuni cumandamenti basi cum'è "pusà", vi facilita u prucessu. Appena un visitatore ghjunghje, dumandate li qualchì pazienza è spiega chì site in fase di furmazione cù u vostru cane. Sarebbe ancu interessante di praticà cun un amicu o parente strettu questu eserciziu ogni ghjornu, per circa 20 à 30 minuti, finu à chì u vostru cane sia cundiziunatu è finalmente impari à ùn abbaghjà più i visitatori. Per fate chì u cane smetti di abbaghjà quandu u visitore ghjunghje, seguitate ste tappe:

  1. Quandu u visitore ghjunghje, attaccate u vostru cane è calmallu, invitate u visitore è dumandate di ignurà a presenza di u cane.
  2. Aduprate trattà è rinfurzamentu pusitivu per ch'ellu ùn abbaghji mentre ch'ellu hè appiccicatu, fate lu pusà è dalli un piacè per ch'ellu si possa concentrà solu nantu à voi.
  3. S'ellu ùn abbaghjava micca, lascialu liberà è date li una manata.
  4. L'invitatu deve lascià avvicinà u cane senza accarizzallu ancu.
  5. Avà lasciassi andà, s'ellu ùn abbaghjeghja micca à a persona dalli un piacè. S'ellu pò per l'invitatu, sviate a so attenzione, fendu lu pusà finu à ch'ellu ritorna à stà tranquillu è solu dopu, s'ellu ferma tranquillu, dà u piacè.

Ùn aduprate micca currezzione cum'è spruzzi d'acqua o rumori forti per qualchì comportamentu indesideratu da voi, questu pò rende u vostru cane ancu di più insicuru è temerosu, è pò comportà ancu di più prublemi di cumpurtamentu. Arricurdatevi chì a chjave per un bon cumpurtamentu hè un cane cù un temperamentu sanu è sicuru.

Cume Fermà u Cane di u Vicinu da abbaghjà

Se u prublema hè u cane di u vicinu chì ùn smette micca di abbaghjà, allora a prima cosa da fà hè di parlà francamente cun ellu, spieghendu micca solu a situazione, ma spieghendu ancu chì stu tippu di cumpurtamentu ùn sia micca sanu per u cane, postu chì essendu un amante di i cani, sapete avà chì abbaghjà eccessivamente hè un segnu chì u cane hè stressatu è hà bisognu d'intervenzione prufessiunale.

Pruvà à parlà cù u vicinu ùn costa nunda, è à volte, simu surpresi da a buntà di e persone, dopu à tuttu, u vostru vicinu pò ancu esse di fronte à notte insonnii per via di abbaghjà è hà solu bisognu di guida nantu à ciò chì si deve fà.

Altri cunsiglii chì pudete seguità fà chì u cane di u vicinu cessessi di abbaghjà sò:

  • Sè pussibule pruvate à guardà u cane è scopre ciò chì u face abbaghjà, è finu à u pudete, eliminate u focu di a corteccia. Per esempiu, sè avete un misgiu chì li piace à stà nantu à a fissa è si nota chì u cane abbaghjava à u misgiu, tenite u vostru misgiu in casa.
  • Pruvate à fà amicizia cù u cane per ch'ellu averà cunfidenza in voi, cusì puderete pruvà qualchi cumandamenti di basa ancu da luntanu.
  • Parlate cù u tutore di u cane è dumandate permessu per furmà u cane da voi stessu.

Fischiulà per fà chì u cane smetti di abbaghjà

U fischju di u ghjacaru hè un strumentu di furmazione, è micca una arma miraculosa contr'à l'abbaghji. Cusì, per fà chì u ghjacaru smetti di abbaghjà cù l'usu di u fischju, averà ancu bisognu di esercizii, di furmazione è di disciplina, finu à ch'ellu impari chì à u sonu di u fischju, deve fermà ciò ch'ellu face è cumincià à fà casu à u tutore .

Hè pussibule insegnà à u cane diverse forme di fischi è soni, ogni sonu per un cumandamentu diversu da seguità. U fischju pò aiutà in furmazione, postu chì pò ghjunghje à frequenze chì i cani ponu sente da 3 chilometri di distanza secondu u terrenu è e cundizioni meteorologiche. Inoltre, hè ampiamente adupratu da i furmatori per chjamà i so cani nantu à distanze longhe, s'elli sanu sapè risponde à a chjama di fischiettu.