Anemone di mare: caratteristiche generali

Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Maghju 2024
Anonim
Кавказ. Кавказский заповедник. Туры и серны. Nature of Russia.
Video: Кавказ. Кавказский заповедник. Туры и серны. Nature of Russia.

Cuntenutu

U anemone di mare, malgradu u so aspettu è u so nome, ùn hè micca una pianta. Sò animali invertebrati cù corpi flessibili chì si appiccicanu à i scogli è e rocce in acque poche, urganismi multicellulari. Malgradu u ranking in u regnu Animalia, questi actniarias ùn anu micca un scheletru, à u cuntrariu di i coralli, chì si ponu cunfonde cù l'alga per via di a so apparizione. U soprannomu anemone di mare vene da a so somiglianza cù fiori, omonimi, anemoni.

È ùn hè micca tuttu. Ùn pò micca sembrà, ma l'anemone di mare s'assumiglia più à l'essere umanu chè quellu chì pare. Hè perchè, secondu una intervista di Dan Rokhsar, prufessore di genetica à l'Università di California, Berkeley, à a BBC [1] sò l'animali i più semplici cunnisciuti per avè un sistema nervosu.


Geneticamente hè guasi cumplicatu cum'è un essere umanu. Malgradu esse un animale invertebratu, u genomu di alcune spezie di anemoni marini hà solu duemila geni cà u genomu umanu è i cromusomi organizzati in un schema simile à a nostra spezia, secondu un raportu publicatu da G1 [2], chì clarifica un studiu realizatu da circadori à l'Università di California, Berkley, è publicatu in a rivista scientifica Science. Vulete sapè di più nantu à sti animali marini? In questu post di PeritoAnimal avemu preparatu un dossier nantu à anemone di mare: caratteristiche generali è trivia chì avete bisognu di sapè!

anemone di mare

U so nome scientificu hè actinia, anemone di mare, hè in realtà u nome adupratu per riferisce à un gruppu di animali di a classa di Cnidarii antozoi. Ci hè più di mille spezie di anemoni di mare è a so dimensione varia da uni pochi centimetri à pochi metri.


Chì hè un anemone di mare?

L'anemone di mare hè un animale o una pianta? Taxonomicamente hè un animale. A vostra valutazione hè a seguente:

  • Nome scientificu: actinaria
  • top ranking: Esacoralmente
  • Classificazione: Ordine
  • Regnu: animalia
  • Phylum: Cnidaria
  • Classe: Anthozoa.

Caratteristiche di l'Anemone di Mare

À ochju nudu, l'apparizione di un anemone di mare pò ricurdà assai di un fiore o di alghe, per via di i so lunghi tentaculi culuriti. U so corpu hè cilindricu, cum'è a struttura di u corpu di tutti i cnidarii. Un'altra caratteristica impressiunante hè u so discu à pedale, chì li permette di aderisce à u sustratu per ch'ellu ùn sia purtatu da u currente.


Malgradu esse un animale invertebratu, l'anemone di mare chjama l'attenzione per a so simmetria radiale micca bilaterale, cum'è i vertebrati. Cientificamente, l'anemoni marini ùn invecchianu, in altre parolle, sò immurtali. Ciò chì ghjustifica sta fama hè a so capacità di rigenerassi (tentaculi, bocca è altre parte di u corpu), e so cellule sò constantemente rimpiazzate da novi, secondu un raportu publicatu nantu à a BBC [1]. I predatori è e cundizioni avverse, però, ùn sò micca gestibili per un anemone di mare.

  • Invertebrati;
  • S'assumiglia à un fiore;
  • Solitaria;
  • Taglia: uni pochi di centimetri à uni pochi di metri;
  • Tentaculi lunghi;
  • Corpu cilindricu;
  • Discu à pedale;
  • Simetria radiale non bilaterale;
  • Capacità di rigenerazione.

Habitat di l'anemone di mare

A diversità di l'altri animali marini, l'anemoni di mare si ponu truvà tramindui in mari d'acqua fredda cum'è acque trupicali, soprattuttu à a superficia, induve ci hè luce, o ancu 6 metri di prufundità. E so cavità li permettenu di cunservà l'acqua è sopravvive à periodi fora di l'acqua, cume in bassa marea o in altre situazioni.

Simbiosi cù altre spezie

Di solitu campanu in simbiosi cù alghe chì portanu a fotosintesi, producendu ossigenu è zuccheru cunsumati da l'anemoni. Queste alghe, à u turnu, si nutriscenu di cataboliti da l'anemoni. Alcuni casi di mutualisimu di anemoni di mare cù altre spezie sò ancu cunnisciuti, cum'è a coesistenza cù i pesci pagliacci (Amphiprion ocellaris), hè immune da e tossine di l'anemone di mare è vive trà i so tentaculi, in più di alcune spezie di gamberi.

Alimentazione di l'anemone di mare

Malgradu a so apparizione di piante "innocu", sò cunsiderate animali è si nutrisce di picculi pesci, molluschi è crustacei. In questu prucessu, li "piglianu", iniettanu velenu attraversu i so tentaculi, chì paralizanu e zanne è poi li portanu in bocca, chì hè u listessu orifiziu chì serve da anus.

Dunque, in un acquariu, hè necessariu studià e spezie è sapè chì l'anemone hè un predatore di picculi animali chì ùn campanu micca in simbiosi cun ella. Vede più cunsiglii in u post chì spiega perchè i pesci di l'acquariu morenu.

Ripruduzzione di l'anemoni di mare

Alcune spezie sò ermafrodite è altre anu sessi separati. A ripruduzzione di l'anemone di mare pò esse sessuale o asessuale, secondu a spezia. Sia u sperma, in casu di masci, sia l'ovu sò espulsi per a bocca.

Se vulete leghje più articuli simili à Anemone di mare: caratteristiche generali, vi cunsigliemu di entre in a nostra sezione Curiosità di u mondu animale.