Cuntenutu
- Requisiti Nutrizionali di l'Orsu Panda
- Chì manghja l'orsu panda?
- Cumu si nutre l'orsu panda?
- A vita di l'orsu panda, manghjendu è dormendu!
O Orsu panda, chì u so nome scientificu hè Ailuropada Melanoleuca, hè un mammiferu maiò chì abita e regione muntagnose di a Cina è di u Tibet. Malgradu a so bellezza è u so corpu robustu, hè ammiratu da tutti l'amatori di l'animali ma, purtroppu, questu animale hè in periculu di estinzione.
Una di e peculiarità di stu mammiferu hè chì, à u cuntrariu di l'altri orsi, ùn subisce alcun periodu di ibernazione, ancu se hè vera chì durante l'estate solenu scalà in e regioni più alte di a muntagna (à volte 3.000 metri d'altitudine) è durante l'inguernu di solitu falanu à circà un ambiente più caldu.
Se vulete scopre di più nantu à questi animali affascinanti, in questu articulu di Animal Expert vi mostremu tuttu nantu à u panda bear feed.
Requisiti Nutrizionali di l'Orsu Panda
L'orsu panda hè un animale onnivore, questu significa chì cunsuma ogni tipu di sustanza organica, Ch'ella sia d'urigine animale o vegetale, ancu se a videremu a maiò parte di l'alimentazione di l'ours panda hè basata annantu à alimenti vegetali.
L'orsu panda pò pisà circa 130 chilò, ancu se u pesu mediu varieghja trà 100 è 115 chilò. Per copre i bisogni energetichi di un organisimu cusì robustu, l'orsu panda pò passà trà 10 à 12 ore à ghjornu se alimentatu, in più, u vostru appetitu hè praticamente insaziabile.
99% di l'alimentu di l'orsu panda hè basatu annantu à l'ingestione di bambù è per questu alimentu per copre tutti i vostri bisogni nutrizionali, avete bisognu di cunsumà circa 12,5 chilogrammi di bambù per ghjornu, ancu se pudete ingestà finu à 40 chilò, di i quali circa 23 seranu espulsi quandu defecanu, postu chì u sistema digestivu di l'orsu panda ùn hè micca pienu preparatu per assimilà e molecule di cellulosa chì facenu parte di bambù.
Chì manghja l'orsu panda?
Cum'è l'avemu dettu prima, l'alimentu più basicu è essenziale in a dieta di u panda gigante hè u bambù, è in u so habitat muntagnolu, stabile è umidu si pò truvà più di 200 spezie di bambù, ancu se si stima chì l'orsu panda adupri solu 30 tippi per copre i vostri bisogni energetichi.
malgradu esse per u più erbivore, pò cumprende, in minurità, alcuni animali in a vostra dieta, cum'è ova, insetti, roditori è prole di cervi.
Cumu si nutre l'orsu panda?
l'orsu panda hè dutatu di denti forti è di mascella chì vi permette di sfracicà i bagaglii di bambù è di strae a so polpa, in più, anu un sestu ditu, chì hè in realtà una adattazione di l'ossu di u polsu, grazia à questu, sò più faciuli d'ottene u so cibu.
Sti stessi strutturi fisichi permettenu di caccià quandu hè necessariu per ottene u 1% restante di a vostra dieta, chì cunsiste in nutrienti d'origine animale.
A vita di l'orsu panda, manghjendu è dormendu!
A causa di u so grande appetitu, a mancanza di ibernazione è u fattu chì ùn sò micca preparati per uttene i nutrienti da u bambù, l'orsi panda ponu passà finu à 14 ore à ghjornu manghjendu, qualcosa chì hè particolarmente faciule cume avè a particularità di pudè manghjà sedendu.
U restu di u tempu passanu à dorme, è appena si alzanu, ricumincianu a ricerca di manghjà per sazià l'appetitu, stu prucessu si face sempre di manera solitaria, perchè l'orsu panda hè un animale chì hè accumpagnatu solu da a stessa spezia à u mumentu di a ripruduzzione.