Aiutà un gattu in calore

Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 14 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 13 Maghju 2024
Anonim
600+ PERSONE/ hanno ricevuto il tuo AIUTO Amici/ 24 marzo Odessa
Video: 600+ PERSONE/ hanno ricevuto il tuo AIUTO Amici/ 24 marzo Odessa

Cuntenutu

U calore felinu hè un prucessu nurmale di ripruduzzione in i misgi, ancu se per parechji prupietarii pò esse una sperienza chì hè difficiule da suppurtà per via di i cumpurtamenti scomodi chì i misgi è i misgi mostranu.

U calore in i misgi si face per u solu scopu di procreare è ripruduce e spezie, dunque, se ùn vulete micca avè una littera di misgi, hè megliu à amparà à aiutà un ghjattu in calore. Per quessa, in questu articulu PeritoAnimal vi daremu qualchi cunsiglii per sapè cumu trattà sta situazione.

Caratteristiche di u calore

Estru, chjamatu ancu estru, hè solu u periodu fertili di l'animali, chì accade quandu si ghjunghje à a maturità sessuale. Di solitu sta tappa di a so vita vene trà u primu annu è u quintu, ma ci sò ancu casi assai frequenti di misgi in calore cù solu quattru mesi. Tuttavia, à questa età, l'accoppiamento ùn hè micca raccomandatu, chì u corpu di u misgiu ùn hè ancu abbastanza maturu per cuncepisce è ponu cumparisce complicazioni.


u calore di i misgi cumencia à l'epichi di l'annu quandu ci hè più luce di u sole, avendu bisognu di circa dodici ore di luce ogni ghjornu, cusì a data varierà secondu u paese induve site campatu. U cicculu si face trè volte à l'annu, avendu una durata variabile secondu e cundizioni meteorologiche, da cinque ghjorni à duie settimane. Dopu stu tempu, u misgiu perde interessu à accuppià si è i masci smetteranu di caccialla.

Sintomi di calore in i misgi

Chiunque hà un gattu in casa, sà quantu pò esse dispiratu quandu entri in u periodu di calore, perchè i sintomi o segni di questu ponu causà mal di testa à u pruprietariu. Dati questi segni, sapete chì u vostru misgiu hè in calore:


  • Bisognu assai più attenzioni è caccia chè di solitu. Estrus rende i misgi più sensibili, allora in questi ghjorni mostrerà un intensu affettu.
  • cumpurtamentu agitatu. Hè nurmale chì durante questi ghjorni sia assai più inquieta, allora distraela serà più cumplicata.
  • A diversità di i cuccioli, e scariche vaginali o gonfiore di a vulva sò rari, ancu se ci ponu esse casi rari in cui una certa mucosa hè secretata. Tuttavia, hè cunsigliatu di cunsultà un veterinariu per sapè se sta segregazione hè un segnu di alcuna malattia, cume i calcoli renali.
  • adopra una postura particulare: inclina u corpu, alza u daretu, inclina a coda è lascia i genitali esposti.
  • In particulare quandu ùn ponu micca lascià a casa, miauli è urli stridi per attirà i masci.
  • rotulu nantu à u pianu, girendu.
  • Se stai in una casa o un appartamentu induve ùn site micca permessu di sorte in strada, ella pruverà per tutti i mezi à fughje, è vulerà ancu cunvince vi chì a lascia lascià andà à scuntrà tutti i so pretendenti.
  • O ronroncerà aumenta.
  • frotte a testa è u collu contr'à tuttu ciò chì attrae l'attenzione, in particulare superfici lisce.
  • liccà a zona genitale più di l'abitudine (ricordate chì quandu ùn sò micca in calore, fanu questu parte di a so rutina d'igiene).
  • Lasciate u vostru odore urinendu in un modu caratteristicu in i cantoni di a casa, invece d'urinare in un accovacciu cum'è di solitu in ella, a ferà cù a coda in su è fendu un muvimentu leggermente vibrante.

Cosa da fà per aiutà u vostru misgiu durante u calore?

Benchì l'unicu modu per evità cumpletamente u periodu di calore hè cù a sterilizazione, vi daremu qualchi cunsiglii per chì voi è u vostru gattu possu superà i ghjorni di calore cun più tranquillità:


  • dà lu più attenzione. Offre à u ghjattu carezze, abbracci è coccole per calmà a so ansietà per stimuli. Pudete ancu spazzolà u to pelu.
  • Ghjucate cun ella. L'intrattenimentu a ferà scurdà u calore per un mumentu è a lasciarà stanca. Inventate ghjochi chì implicanu attività fisica, cum'è quelli induve duvete corre, caccia è saltà.
  • Chiudite e finestre di casa, soprattuttu in e camere induve u ghjattu passa più tempu, per evità l'intrusione di masci.
  • In ogni circustanza, duvete lascià u vostru misgiu fora di casa., perchè u più prubabile hè chì quandu ella tornerà serà incinta.
  • Ùn lasciarla micca cunvince. Se ùn avete mai avutu un gattu in calore, sarete sorpresi quantu pudete esse persuasivu per lasciarla fora di casa. Ùn lasciate micca ingannà.
  • Evite u cuntattu cù i misgi maschili à tutti i costi.
  • Cunsultate u vostru veterinariu nantu à u megliu tempu è u metudu per sterilizà u vostru gattu. Ùn vi cunsigliemu micca di dà contraceptivi orali o iniettati, postu chì parechji studii anu dimustratu chì aumentanu e probabilità di u gattu di sviluppà mastite o di soffre di cancheru. A sterilizazione hè u metudu u più raccomandatu.
  • A cridenza chì hè necessariu lascialli avè almenu una littera per evità a malatia hè un mitu. Ogni esca derivata da un uteru inattivu hè scartata cù sterilizazione.
  • Se u misgiu hè incinta, cercate case chì possinu tene i cuccioli, ùn lasciarli mai in strada.

Eccu i cunsiglii chì avemu da aiutà u ghjattu à passà u periodu di calore senza esse incinta. Ricurdate sempre di cunsultà cù u vostru veterinariu per altre misure possibili.

Sè vo avete mai dumandatu perchè i misgi facenu tantu rumore quand'elli si riproducenu, leghjite u nostru articulu chì risponde à sta quistione!